Přejít na obsah




Cestou domů ...


Cestou domů ...

Scan fotografie 18x24, Canon AV1 ...


    • 1

    kdyby jsi stál kolmo k tomu baráku...
      • 0

    kdyby jsi stál kolmo k tomu baráku...

    No, to by se mi také líbilo, ale ono získat i tento obrázek byl kumšt,
    ulice plná aut ... a ty zrovna nelahodí oku mému .o) Na pravé straně
    (kam logicky směřoval by úkrok kvůli kompozici) stálo auto ... :o(
    a všude kolem ... . Asi tak ... .
      • 0
    jj... bylo ně jasné, že v něčem takovém byl problém, ale jednou se to podaří...

    a to si vem že ačkoliv už je něma zasviněný celý svět tak pořád vyrábí další a další
      • 1

    jj... bylo ně jasné, že v něčem takovém byl problém, ale jednou se to podaří...

    a to si vem že ačkoliv už je něma zasviněný celý svět tak pořád vyrábí další a další


    Jsem "ujetej staromilec", mám rád místa, která "dýchají" historií, která jsou
    tajemná, ušmudlaná a mají něco za sebou ..., zvolil jsem si asi špatný směr,
    jak již bylo zmíněno, všude rušivá moderna ... a bude hůř .o)

    Je mi jasné, že spousta mých obrázků je kompozičně mimo, ale když mě ty místa
    tak přitahujou, musím si je cvaknout aspoň "nedokonale", ale i tak jsem spokojen,
    mám "záznam" něčeho, co mě se líbí a brzy třeba zanikne ... .
      • 1
    Fotka
    hidejoshi
    16-Aug 13 07:59:17
    To se šikne širokáč.
      • 0
    srovnat svislice
    vodorovný shift?
    (taky ho nemám)
    a trochu jiný ořez?:
    - pryč s pravou okenicí a květináčem?
    - vlevo končit v listí té vistárie? ne až v okně...
    - a co s tím spodním květináčem? až po chodník?
    samozřejmě netuším, co by se odhadlilo... a taky vím, že to prostě někdy úplně nejde - viz tvůj komentář
      • 0

    srovnat svislice
    vodorovný shift?
    (taky ho nemám)
    a trochu jiný ořez?:
    - pryč s pravou okenicí a květináčem?
    - vlevo končit v listí tí vistárie? ne až v okně...
    - a co s tím spodním květináčem? až po chodník?
    samozřejmě netuším, co by se odhadlilo... a taky vím, že to prostě někdy úplně nejde - viz tvůj komentář

    Hoj,
    díky za koment, jo, vlevo byla popelnice, z pravé strany a naproti samá auta ... .
    Ano, jsou tam ještě možnosti,, jak píšeš, jen si je občas člověk uvědomí až
    když už je "po boji" .o)

    Díky .o)
      • 0
    Mně se ta fotka líbí tak jak je. Včera když jsem na ní koukal poprvé mi dokonce žena řekla, jé to je ale pěkný! Můj názor jako člověka, který už bez rovnání svislic ani nemůže fotografovat? Že pokud by jsi ji bral kolmo na dům a výsledně ji srovnal, vznikla by obrovská nuda. Tím jak jsi to "kompomisně" zkomponoval jsi vytvořil příjemné napětí, které fotografii z mého pohledu spíše přidává, než neopak... Možná bych tento efekt ještě více podpořil a levou část trochu zatáhl, aby ta pravá část byla ještě dynamičtějším vyústěním linií tvarů a tonalit...
      • 0

    Mně se ta fotka líbí tak jak je. Včera když jsem na ní koukal poprvé mi dokonce žena řekla, jé to je ale pěkný! Můj názor jako člověka, který už bez rovnání svislic ani nemůže fotografovat? Že pokud by jsi ji bral kolmo na dům a výsledně ji srovnal, vznikla by obrovská nuda. Tím jak jsi to "kompomisně" zkomponoval jsi vytvořil příjemné napětí, které fotografii z mého pohledu spíše přidává, než neopak... Možná bych tento efekt ještě více podpořil a levou část trochu zatáhl, aby ta pravá část byla ještě dynamičtějším vyústěním linií tvarů a tonalit...


    Diky Pavle,
    kdyz se podivas na me fotky, jiste uvidis jakys muj 'pozitek'
    z nedokonalostia chyb, mam rad syrovost/surovost - zrno, nedokonalost obrazu jako prach, skrabance, jistou podexpozici a i jakes nedodrzovani kompozic o kterych se pise v literature. Je pravda, ze konkretne zde jsem resil kompo nouzove, ulice plna aut, plastovych popelnic aj. ,ale fotka mne oslovila a tak jsem si dovolil ji zverejnit.
      • 0
    Diky vsem za zastaveni :-)
      • 0