Přejít na obsah


Fotka

Foto Pazdera


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
89 odpovědí na toto téma

Anketa: Máte tento obchod rádi? (81 uživatel(ů) vložilo hlas)

Máte tento obchod rádi?

  1. NE, a proto tam nechodím (2 hlasy [12.50%])

    Procento hlasů: 12.50%

  2. NE, ale i tak tam chodím (3 hlasy [18.75%])

    Procento hlasů: 18.75%

  3. ANO, obchod jako každý jiný (2 hlasy [12.50%])

    Procento hlasů: 12.50%

  4. ANO, rád tam chodím (9 hlasy [56.25%])

    Procento hlasů: 56.25%

Hlasovat Návštěvníci nemohou hlasovat

#1 jakub.jira

jakub.jira

    Dost toho nakecá

  • Předplatitel
  • 846 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 112

Publikováno 9 prosinec 2009 - 19:28:55

dneska jsem byl u pana Pazdery vrátit yashicu electro 35, co jsem tam koupil, vysvětlil jsem mu, že mi to fotí pořád se stejným časem a že když to jen o jednu clonu podexponuju, tak to nechá záverku otevřenou dokud nepustím spoušť, na to jsem se dozvěděl, že musím točit kolečkem, než mi tam probliknou světýlka a že jsem celej film nafotil špatně:)
no tak jsem řek, že ne, že to bude možná i baterkama, no a on mi řek, že ty placky jsou špatná náhražka a že to asi nebude foťák pro mě.
A TEĎ POZOR, potom co mi řek, že to neni foťák pro mě ještě dodal : "no neni to digitál"..... trochu se mi zatmělo před očima:-D
aždopádně peníze vrátil a placatý baterky mi ani nenchal vyzkoušet, a to se mi ta yashica tak líbila...:(


rozděleno z jiného témata+přidána anketa
ypres_bass

  • 0

#2 Lukas_87

Lukas_87

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 730 příspěvků(y)
  • LocationLondyn, UK
Reputace: 54

Publikováno 9 prosinec 2009 - 20:14:41

měl si přijít s FM2 na krku, třeba by si to s tim digitálistou rozmyslel :)
  • 0

#3 jakub.jira

jakub.jira

    Dost toho nakecá

  • Předplatitel
  • 846 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 112

Publikováno 9 prosinec 2009 - 20:21:24

měl si přijít s FM2 na krku, třeba by si to s tim digitálistou rozmyslel :(


to jsem měl, ale byl celkem rozohněnej, tak to asi přehlíd, no každopádně jsem měl pocit, že se tam zcvoknu, on mi ten foťák prostě nechtěl prodat...:)
a když jsem se ho zeptal, jestli tam má nějakej jinej dálkoměr, kterej by byl podobně tichej, tak vytáhnul z vitríny nějakej ruskej za třistapadesát korun, ten jsem natáhnul a cvaknutí závěrky mě tak vyděsilo, že jsem nechtěl dál už nic...
  • 0

#4 berraneck

berraneck

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 176 příspěvků(y)
  • LocationPraha/Vsetín
Reputace: 229

Publikováno 10 prosinec 2009 - 02:21:54

bacit MTOčkem takové lidi. pazderu především.
  • 0

#5 jakub.jira

jakub.jira

    Dost toho nakecá

  • Předplatitel
  • 846 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 112

Publikováno 10 prosinec 2009 - 06:36:43

bacit MTOčkem takové lidi. pazderu především.



no já ho taky moc nemusim, ale zase je fakt, že tam rád chodim, on neprodává a ostatní pani jsou milý, takže se tam vždycky tak nějak odreaguju:)
  • 0

#6 ypres_bass

ypres_bass

    Obchodník zbožím prošlým

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 736 příspěvků(y)
  • LocationPardubice
Reputace: 52

Publikováno 10 prosinec 2009 - 08:57:52

já tam chodím zase docela nerad (ale když už jsem v praze, tak se tam dycky zastavím). mám tam v komisi sklo a když jsem si ho chtěl vyzvednout, tak mi jednou řekli že dělají inventuru bazarových vecí a podruhé že tam není nikdo kdo by mi ho byl podle lístečku schopný najít a vydat. začínám mít podezření jestli oni mi ho nezapírají...
  • 0

#7 kkellner

kkellner

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 134 příspěvků(y)
Reputace: 2

Publikováno 10 prosinec 2009 - 09:26:33

Nechci se zastávat pana Pazdery, chodím tam často a rád ale jenom očumovat.

Teď jsem mu tam dal foťák, objektivy a zvětšovák o které byl zájem, prodalo se to během dvou dnů. Když tam dám nějaké krámy které nikdo nechce, leží to tam měsíce, pak mi začnou čas od času psát že to vyhodí když si to nevyzvednu, nereaguju na to a za rok, kdy už na to dávno zapomenu mi přijde poštou nějaké malá částka.

Pazdera je finančně zajištěný pán :D mohl by ten krám klidně zavřít ale baví se tím. Že nemá na dotazy jako je ten v úvodu náladu není asi hezké, ale má holt taky jen jedny nervy.

Staré foťáky mají životnost dávno za sebou, jsou s nimi problémy, některé závady jsou těžko vysvětlitelné a už vůbec ne opravitelné. Co se dá dělat, některé nás takové vysloužilé strojky baví. Ale řekl vám to vlastně dobře, když si koupíte naproti u Škody digitální kompakt, pár let vám bude fungovat bez problémů.
  • 0

#8 petr22

petr22

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 823 příspěvků(y)
Reputace: 4

Publikováno 10 prosinec 2009 - 09:40:43

Yashica 34 electro - jednu takovou jsem tam videl za 200 Kc na soucastky, delala presne tohle - zaverka otevrena dokud se nepustila spoust. Vzhledem k tomu ze mam 3 dalsi tak vim jak ma fungovat :D

S tema baterkama muze mit pravdu, jen slaby rozdil v napeti a odberu proudu a uz to dela nesmysly. Kazdopadne funkci je treba vyzkouset jeste pred koupenim.

Pana Pazderu ten prodej evidente bavi, jinak by mohl zustat ve Svycarsku trvale (jezdi tam snad ob tyden).
  • 0

#9 Acer

Acer

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 455 příspěvků(y)
  • LocationBruntálsko
Reputace: 251

Publikováno 10 prosinec 2009 - 09:51:52

Chodím tam vždy, když mám cestu do Prahy, nikdy jsem neměl jediný problém ať už šlo o nákupy, opravy nebo třeba výrobu redukce na filtry. Vždy jen vstřícnost a ochota.
Zakládat pomlouvačné vlákno kvůli jednomu nedorozumění se mi zdá přehnané.
  • 0

#10 kkellner

kkellner

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 134 příspěvků(y)
Reputace: 2

Publikováno 10 prosinec 2009 - 09:53:29

jinak ještě: Yashica Electro vznikla před 40 lety. Byl to myslím první aparát s integrovanými obvody. U nás se běžně neprodávaly ale používali je fotografové v družstvech na focení svateb, protože byly robusní a spolehlivé, stovky filmů, to dostal aparát do těla. Firma už neexistuje, náhradní dily zvl.elektronika není. Že takový aparát vůbec ještě nějak funguje je s podivem.
  • 0

#11 himself

himself

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 585 příspěvků(y)
Reputace: 2

Publikováno 10 prosinec 2009 - 10:09:15

Nečetl jsem na Pazderu nikdy nic hezkého a snažím se mu vyhýbat. Osobně se mi tam nic zlého nepřihodilo a souhlasím, že ty paní za pultem jsou v pohodě. Ostatně, kupoval jsem jen filtry ...
  • 0

#12 petr22

petr22

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 823 příspěvků(y)
Reputace: 4

Publikováno 10 prosinec 2009 - 10:14:44

Ono to neni pomlouvacne vlakno kvuli jednomu nedorozumeni, on je Pazdera popsanym pristupem pomerne znamy...... kupovanou vec je treba dukladne prohlednout, a pokud je pochybnost, nekupovat.

To ze neco nefunguje jak ma neni nepodstatna chybicka, ale vyrazny problem.
  • 0

#13 ploci

ploci

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 147 příspěvků(y)
  • LocationValachy!
Reputace: 202

Publikováno 10 prosinec 2009 - 10:28:14

Já jsem u pana Pazdery nikdy nebyl, vlastně v Praze jako takové jsem byl za život dvakrát, jednou jako asi tříleté dítě, podruhé v srpnu 2007, ale jestli to u něj vypadá doopravdy jako na fotce na jeho webu:

http://www.fotopazdera.cz/

Tak tam musím zajít. Tam to musí být úžasné. Jaké má ceny za ty staré hračky(staré znamená, že v době jejich výroby tu vladlo jeho apoštolské veličenstvo FJI, alias starej Procházka, a všechno bylo, jak má být)?
  • 0

#14 RHx

RHx

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 5 702 příspěvků(y)
  • LocationHK
Reputace: 386

Publikováno 10 prosinec 2009 - 10:38:26

já mám zkušenost dobrou s nákupem i prodejem, je třeba věci více prohlížet před zakoupením, ale je to velmi zajímavé tajemné místo, kde se dá narazit na ledaco
škoda že je to sto km
  • 0

#15 Pavel_P

Pavel_P

    Hrabě kydoň

  • Moderátoři
  • 4 203 příspěvků(y)
Reputace: 477

Publikováno 10 prosinec 2009 - 10:51:19

Změnil jsem název vlákna, aby nebylo až tak konfrontační.

Jak jeho obchod, tak i pan Pazdera mají jak své světlé, tak i své tmavé stránky. Obchodů se sortimentem jako má on už však moc není, tak proč do něj zbytečně kopat. Což neznamená, že se tu nemůžeme před určitými praktikami varovat.

A teď můj názor - jako kupující jsem spokojený, dost věcí se dá dohodnout, občas mívá až unikátní kousky a na rozdíl od jiných prodejců si drží i nerentabilní zboží. Dámy za pultem přímo miluju. Moje první zkušenost byla nezapomenutelná. Když jsem se tam ptal na pinzety, bylo mě řečeno, že zrovna nemají, ale že až budou, tak mi je strčí pod pult. Nicméně, s ničím jsem samozřejmě nepočítal, byl jsem tam poprvé a na skok. Za skorem dva měsíce! když jsem jel znovu přes prahu jsem se tam stavil a hned od dveří na mě mrkli a že pro mě mají ty pinzety. Klobou dolů prostě....
  • 0

#16 Snek

Snek
  • Guests
Reputace: 0

Publikováno 10 prosinec 2009 - 10:58:18

pridam tez neco do mlyna, ale tentokrat na pozitivni notu.

Mam to u Pazdery rad. Dokud jsem pracoval a bydlel v Praze, stavil jsem se tam pri kazde vhodne prilezitosti (a prilezitost se vzdycky najde).

Pazdera sam o sobe k tomu obchodu proste patri a je treba ho brat s nadhledem, pripadne ostrejsim komentarem usadit. Kdyz toto udelate, on pozna, ze jste huba proriznusta a uz to na vas dal nezkousi. Je to hra.

Jako vsude plati, duveruj, ale proveruj, pred odchodem z obchudku vse prohlednout a pri jakychkoliv pochybach vec nebrat.

A ty pani jsou fakt zlate :-( Mam podobnou zkusenost, kterou popisuje Pavel, jen se nejednalo o pinzety, ale o vyvojnici na Super 8 :)
  • 0

#17 marten

marten

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 101 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 10 prosinec 2009 - 12:05:23

tak já taky něco:Pazdera je mi sympatičtější(interiérem))než Škoda,těla si v bazaru nekupuju,tak nevím,ale filtry,sl.clony a takový píčovinky kupuju u Pazdery,když potřebuju něco jiného,tak Škoda(holt má větší výběr)
  • 0

#18 hypnogen

hypnogen

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 120 příspěvků(y)
  • LocationPraha / Rychvald
Reputace: 181

Publikováno 10 prosinec 2009 - 12:08:27

Ja tam byl letos poprve a pripadal jsem si tam skoro jako v raji. Navic to prostredi - Vodickova ulice (nebo ktera to je)..

To my tady v Ostrave nemame.. teda aspon 2x do roka burza a pak samozrejme Kamrlik p. Vavrika, coz je ale trochu jina kapitola.. to je proste punkove prostredi + vrely pristup, dobry pokec, zadny spech..
vlastne na tom nejsme vubec tak zle.

Spis by me zajimalo, co jinde? Jak jste na tom v HK, Koline ci Prerove (nase mekky fotografie)?

Jak je to v zahranici .. treba Viden, Drazdany, Berlin, Londyn? Polsko musi byt taky cool (co se vychodni techniky tyce)..
  • 0

#19 jakub.jira

jakub.jira

    Dost toho nakecá

  • Předplatitel
  • 846 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 112

Publikováno 10 prosinec 2009 - 12:11:15

jojo, já když jsem ten příspěvek psal, tak jsem vůbec nechtěl pomlouvat. jen mě pobavil ten přístup : "tak si kup digitál" , tak jsem se chtěl podělit, u pazdery se mi líbí a rozhodně souhlasím s tim, že ty pani jsou bezvadný, už jen proto tam rád chodim.

------------------------------
ale trošku mě mrzí, že mi ypres_bass nenapsal, že ten příspěvek přesouvá, když jsem si chtěl vlákno přečíst tak mě překvapilo, že jsem tam nenašel to co jsem tam včera psal, lek jsem se, že jsem napsal něco zakázanýho:-D
  • 0

#20 Drevorubec

Drevorubec

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 324 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 247

Publikováno 10 prosinec 2009 - 12:30:37

Já jsem z Pazdery dost rozpačitej. Zatím mě nijak nenapálil, tak nemůžu házet špínu, ale jejich přístup mi není příjemný. Vitríny má daleko za pultem, takže do nich nevidím a nemůžu očumovat a pak si nechat ukázat to, co mě zajímá. Musím prostě říct těm dámám co chci. Velmi často mi hned odpoví že nemají, a to se ani nikam nekouknou. Nechci jim křivdit, ale často ta odpověď zní skoro jako "Tebou se nebudem zdržovat, další!"
  • 0

#21 ypres_bass

ypres_bass

    Obchodník zbožím prošlým

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 736 příspěvků(y)
  • LocationPardubice
Reputace: 52

Publikováno 10 prosinec 2009 - 12:34:09

ne každý krok co člověk udělá je povedený, omlouvám se jakubovi že jsem ho vystrašil, pomluvenému že jsem ho pomluvil, klidným lidem že jsem položil základ pro potencionální flejm
  • 0

#22 Pavel_P

Pavel_P

    Hrabě kydoň

  • Moderátoři
  • 4 203 příspěvků(y)
Reputace: 477

Publikováno 10 prosinec 2009 - 12:48:32

V pohodě, ty naše telátko milované :))))
  • 0

#23 nicodeme

nicodeme

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 273 příspěvků(y)
Reputace: 10

Publikováno 10 prosinec 2009 - 12:54:07

Občas tam zajdu, zřídka i něco zakoupím. Panu Pazderovi se ale po pár osobních zkušenostech vyhýbám a nechávám se obsluhovat některou z dam. Pozor také na paní Pazderovou která sporadicky vypomůže - nemá asi o fototechnice žádné znalosti.
Je to takové malé muzeum. Zboží nabízí od kategorie "na součástky" po "bezvadné", člověk prostě musí něco o tom, co kupuje vědět, nenechat se ošálit nějakou "dobře" míněnou poučkou či radou a vše důkladně vyzkoušet. Pak může odejít i spokojen a to na dobu výrazně dlouhou. Nejdůležitější věc, co jsem si od Pazdery odnesl je ponaučení o tom, že když budu používat při nákupu svůj mozek a ne jeho, nebudu pak litovat vynaložené námahy a peněz.
Jinak vzadu v pasáži je ještě jeden krámek, který vede syn pana Pazdery (asi také "ze sportu") a tam už jsem nikdy komunikační problémy nezažil. Je tam sice neporovnatelně menší výběr, zato však zboží, které se tváří jako funkční a občas mě tam překvapí i nižší cenou za totéž, co nabízí pan otec.
Tato alternativa Škody má ale, dle mého mínění, nezastupitelnou úlohu na trhu s použitou fototechnikou i přes komplikace a obtíže, které Vás snadno mohou u Pazdery potkat! Beru to prostě tak, že pan Pazdera nastavil nějaké podmínky, za kterých si mohu pořídit něco, co se jinak na trhu neobjevuje a už je jenom na mě, zda na ně přistoupím či ne. Přizpůsobujeme se mnohdy horším prvidlům, ohýbáme hřbet a přihlížíme ke spoustě absurdnostem či nepravostem, přitom ani nemukneme. Vždyť mohu jít klidně ke Škodovi, připlatit si za jméno a odnést si tutéž věc s vpodstatě stejnou (a možná i kratší) životností, jen nabízené hezky ve vatičce a s pozlátkem :-(
Přiznávám, že bych byl vlastně smutný, kdyby to Pazdera zabalil, ačkoliv nemohu pět chválu na jeho postoje a přístup k zákazníkovi.
  • 0

#24 Bohousek

Bohousek

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 329 příspěvků(y)
Reputace: 14

Publikováno 10 prosinec 2009 - 13:11:12

Pan Pazdera ma ten obchod jako konicek... Zaroven s tim, ze nema za potrebi tam neco skutecne prodavat, je to docela smutne...
Ale priznam se, ze kdyz neco potrebuju, daleko radeji se bavim primo s p.Pazderou, protoze kdyz clovek s nim pokeca, projevi zajem a rekneme znalosti, obvykle neco najde vzadu...

Bohousek
  • 0

#25 Mamiak

Mamiak

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 4 416 příspěvků(y)
Reputace: 258

Publikováno 10 prosinec 2009 - 13:11:35

tajně se kořím a možná i trochu miluju jednu z dam za pultem. její oči se usmívaj dokonce i když je smutná
  • 0

#26 oteccasu

oteccasu

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 3 095 příspěvků(y)
  • LocationTrutnov
Reputace: 1 079

Publikováno 10 prosinec 2009 - 13:16:13

Chodím tam vždy, když mám cestu do Prahy, nikdy jsem neměl jediný problém ať už šlo o nákupy, opravy nebo třeba výrobu redukce na filtry. Vždy jen vstřícnost a ochota.
Zakládat pomlouvačné vlákno kvůli jednomu nedorozumění se mi zdá přehnané.

Já by jsem se rád přidal k tomuto názoru. Taky mám dobrý zkušenosti jak s prodejem, tak koupi. Děvčata jsou ochotná a nejsou znechucená neustálým ukazováním trpělivým čekáním než zákazník si zboží prohlídne a pak jej po většinou vrátí pod sklo. Přiznám se, že by jsem se v těch hromadách ani tochu nevyznal a to jako technik mám zažitý podobný "pořádek". Nějak se mi zachtělo nikona F4s. Měl jsem jej a nyní by jsem si jej pořídil znovu. Pan Pazdera mě přemlouval na jiný nikon. Prej umí foťák totéž a je lehčí. Jak jsem zjistil, tak pan Pazdera umí taky. A umí velmi dobře. :-( Na nás je, zda-li zboží chceme, či nikoliv. On jen chce prodat. Je pravda, když zajdu u nás do hudebnin a vybral by jsem si nějakou nesmyslnou kombinaci co se k sobě nehodí, tak mi ji prodejce neprodá se slovy" vy s tm nebudete spokojenej a to já nechci". S tímtéž jsem se setkal v prodejně v Hradci, co prodávaj sporáky. " Já zákozníkoj řeknu pravdu. Nemám potřebu vychvalovat, když by mu něco vyhovovalo více"---- NO a Pazdera chce prodat. Zákazníku je dost. Také je pravda, že mi prodali skoro všechny okuláry do mikroskopu. Jinde by jsem je těžko udával.
Já tam chodím rád. Skoro nikdy nic nekoupim - hmm spíše nikdy nic nekoupím, ale po obchodu by se mi stejskalo. Nakonec tam asi zkončí ten můj zvětšovák 13 x 18.
  • 0

#27 hypnogen

hypnogen

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 120 příspěvků(y)
  • LocationPraha / Rychvald
Reputace: 181

Publikováno 10 prosinec 2009 - 13:32:24

tajně se kořím a možná i trochu miluju jednu z dam za pultem. její oči se usmívaj dokonce i když je smutná


to zní hrozně krásně :-(

Nakonec tam asi zkončí ten můj zvětšovák 13 x 18.


ten doufám jednou skončí v raději Ostravě
  • 0

#28 berraneck

berraneck

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 176 příspěvků(y)
  • LocationPraha/Vsetín
Reputace: 229

Publikováno 10 prosinec 2009 - 14:10:00

Jak jsem zjistil, tak pan Pazdera umí taky. A umí velmi dobře. :-(

Jo. Když jsem si z první brigády kupoval první analogový aparát, tomu bude již drahně let, byl sem blbý.. tak mi prodal blbnoucí Canon A1 s tím, že si musím napřed pořádně naštudovat manuál, že to funguje. Prd. 2měsíce mi ho pak spravoval, zpátky jej nechtěl. Naštěstí pak spolehlivě sloužil, ale za ty prachy ta zkušenost nestála. Tolik moje zkušenost, nenakoupil jsem tam toho víc abych mohl dělat statisticky správné závěry.
  • 0

#29 nemo2

nemo2

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 201 příspěvků(y)
Reputace: 6

Publikováno 10 prosinec 2009 - 14:37:23

Ja mam s firmou Pazdera zkusenosti vicemene dobre - flexareta funguje obstojne (byt asi po roce potrebovala vycistit zaverku - to provedli bez fajn). Trochu horsi to bylo s kamerou na 8 mm - tu jsem si, blbec, nevyzkousel s filmem, s tim se obcas zasekava... tak skoncila ve vitrince. Navic tezko rict, jestli jsem pri obsluze neco nezvoral (moc natazene pero...)
  • 0

#30 zruda

zruda

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 212 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 10 prosinec 2009 - 16:44:12

Dostat se do prahy a nejít aspoň na dodinu k pazderoj,jako bych v tý praze ani nebyl. Večnou si koupím naký blbosti, filtry clonku...Žádnou špatnou skušenost nemám.
Obsluha je opravdu ůžasná...

tajně se kořím a možná i trochu miluju jednu z dam za pultem. její oči se usmívaj dokonce i když je smutná


Mamiaku kerá to je? mám podobný pocit.

Kdo tam nebyl at se tam jde aspon mrknout. Zůstane to ve vás.
  • 0

#31 Mamiak

Mamiak

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 4 416 příspěvků(y)
Reputace: 258

Publikováno 10 prosinec 2009 - 17:12:24

já myslim, že taková je tam jen jedna... ale nerad bych se ostatních dam dotknul. možná bývám prostě jen oslněn :twisted:
  • 0

#32 jka2005

jka2005

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 47 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 10 prosinec 2009 - 18:54:01

Párkrát jsem tam byl a spokojenost. Pazdera se to tehdy asi nejmenovalo a na přesný název si už nepamatuji. Pouze odpovědný vedoucí byl nějaký Pazdera, ale už je to více než 30 let.
  • 0

#33 roper

roper

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 97 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 10 prosinec 2009 - 20:05:57

Pan Pazdera ma ten obchod jako konicek... Zaroven s tim, ze nema za potrebi tam neco skutecne prodavat, je to docela smutne...
Ale priznam se, ze kdyz neco potrebuju, daleko radeji se bavim primo s p.Pazderou, protoze kdyz clovek s nim pokeca, projevi zajem a rekneme znalosti, obvykle neco najde vzadu...

Bohousek


jo, tak to je, chce to i trochu psychologie :) Onehdy jsem potřeboval pořešit sluneční clonu k malé hledáčkové Yashice. Stavil jsem se u Pazdery, s tím, že jestli najdu, složím dohromady obroučky ze starých ruských filtrů. V krámě tou dobou zrovna žádný zákazník, pan Pazdera měl očividně radost, že se může něčím zabavit a tak začal s chutí prohrabovat šuplata. Při tom jsme vedli takový ty řeči kolem a kolem, který nikoho nic nestojej, ale čas při tom hezky plyne. Po chvíli našel cosi, co by mohlo vyhovovat účelu. V hodně široké obroučce vsazené tlusté sklo s dírou uprostřed. Starej ruskej spotfiltr, nebo jak se to správně jmenuje. Pan Pazdera mi to strčil před nos. "Tohle by vám mohlo stačit, ne?" Poděkoval jsem, chtěl jsem zaplatit a odnést si poklad, ale ouha, pan Pazdera zjevně nebyl uspokojen a ještě mě nechtěl propustit. Začal se pokoušet vyjmout z toho filtru sklo. Upevňující kroužek byl ale jak to většinou bývá zakyslý a nešlo to a nešlo. 5 minut to zkoušel Pazdera, 5 minut já a výsledek žádnej. Mezitím co jsme se věnovali řešení mého problému, se krám naplnil lidmi a já jsem se začal cítit nesvůj, že zdržuji s prkotinami. Pan Pazdera to ovšem viděl jako stěžejní úkol a nehodlal se vzdát. Marně jsem ho přemlouval, ať to vysklí kladívkem, nebo ještě lépe, že si to udělám sám doma, abych mu tam nenadělal bordel. To že ne, že sice neví k čemu by to sklo mohlo být dobré, ale že rozbít by to bylo škoda. Vyzkoušel nějaké forichtunky a když stále nic, zmizel s věcí za závěsem. Když se ze zpocenou tváří a hrdým výrazem vítězství vrátil a podával mi rozebraný filtr, čekali tam na něj, už s rezignovanou odevzdaností, tři další zákazníci.
No, nevím kolik dnes ještě zbývá míst, kde je něco podobného možné zažít a tak vnímám obchod pana Pazdery jako příjemný skanzen minulého času a krásných starých mechanických věciček. A tak mu i rád lecos prominu.
  • 0

#34 manutara

manutara

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 145 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 10 prosinec 2009 - 21:09:44

zdravim temnoritieriodstvorcovejvyvojky,

ked to tu tak citam zacinam mat pocit, ze predsa len nieco v tej prahe je ;) taky obchodik by sa mi zisiel aj tuto v kosiciach (pokial niekto o niecom podobnom vie nech sa podeli).

ked to nepojde inak tak zozeniem zopar milionov a budem musiet nieco podobne zalozit, hehe (tiez len tak aby bolo ;) )

tak nech vam to tam vydrzi dlho, mozno sa niekedy zastavim (ebay je fajn, ale to je ako so sexom, nazivo je nazivo)
  • 0

#35 pakoo

pakoo

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 22 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 10 prosinec 2009 - 23:54:51

:) blikcvak uz to mam :roll: dekuji vsem za radu
Tak to je on,nasho srdca sampion ! Vložený obrázek




odmazal jsem 8 příspěvků s návodem jak vložit fotku
ypres_bass

  • 0

#36 ivan_maly

ivan_maly

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 810 příspěvků(y)
Reputace: 5

Publikováno 11 prosinec 2009 - 07:38:54

Párkrát jsem tam byl a spokojenost. Pazdera se to tehdy asi nejmenovalo a na přesný název si už nepamatuji. Pouze odpovědný vedoucí byl nějaký Pazdera, ale už je to více než 30 let.


Před 30 lety se chodilo do Lazarské k Havlíkovi. Jdeš k Havlíkovi? Já taky, tak půjdem spolu.... to byl přečastý rozhovor fotografů. Obchod byl v Lazarské 2, dnes je tam obchod s hadry-hudry.

Pan Havlík držel většinou nerentabilní zboží a Pazdera u něj pracoval po odchodu z Barrandova kde pracoval jako mechanik. (prý, mám z doslechu) - prý byl Pazdera jeden z mála, kdo uměl opravit v Čechách Leicu.
Po roce 1989 a úmrtí p. Havlíka přesunul bazar do dnešních prostor, později přibyl druhý obchod v pasáži, kde pracuje jeho syn.

Dnes rentiér.
  • 0

#37 mip

mip

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 19 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 11 prosinec 2009 - 08:10:07

Do Lazerské jsem chodil tak od pětaosumdesátého a tenkrát to byl jediný
kšeft kde se dalo sehnat téměř všechno.
  • 0

#38 pakoo

pakoo

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 22 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 11 prosinec 2009 - 08:41:54

Pani, Pazdera a Praha su pre mna nerozlucne pojmy. ked som v Praglu tk vzdy skoncim vo Vodickovej-proste kultovne miesto pre mna.Kram,kery na mna posobi tak prvorepublikovo,kde sa da relaxovat,nasavat a ocumovat.Pokial si odtial neodnesiem kus zeleza,tak aspon naku drobnost musim.Naprazdno zasdadne neodchadzam,inak mam po nalade :)). . .jo este . . .pacia sa mi tie minifronticky u vykupu, vedla zvacsovakov (to si raz musim cvaknut) Stoja tam ludkovia s platenkami a trpezlivo cakaju az sa dostanu za plenticku.Tam potom nasleduju krasne dialogy, to by som si snad i nahral,ake to ma caro.. . a pani to zapise pekne ruco do velkej knihy ! zadne kompjutre a podob. Vyhladava sa naslinenym prstom, ako za stara.To milujem toto. Ze v tom maju niekedy bordel,kaslat na to. . .aspon nie je nuda .o) Dufam,ze im to v tomto duchu este dlho vydrzi ! Obsluha super,kočky maju trpezlivost a tiez ich mam rad. U suseda Skody toze dobre, ale to je uz ine hrackarstvo.
  • 0

#39 pakoo

pakoo

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 22 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 11 prosinec 2009 - 08:47:08

Nepoznate sa tam niekto ? :) Vložený obrázek
  • 0

#40 pakoo

pakoo

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 22 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 11 prosinec 2009 - 08:49:36

VF na bagl a rychle domov...

Vložený obrázek
  • 0

#41 dubraro

dubraro

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 466 příspěvků(y)
  • LocationHavířov
Reputace: 303

Publikováno 11 prosinec 2009 - 08:50:19

Páně Pazderův obchod je jedním z míst, které vytvářejí pražský kolorit. Domnívám se dokonce, že je tak úmyslně udržován. Tak velké prostory na tak lukrativním místě se asi z výnosů bazarového prodeje ani nedají financovat. Díky za to a užívejmne si, dokud existuje.
Ano, někdy tam člověk koupí i to co není v pořádku nebo něco jiného než původně chtěl. Ale tak bazarový obchod funguje. Komu to nevyhovuje, najde spoustu míst, kde lze koupit nové věci, se zárukou, s usměvavým, navoněným a neznalým personálem.
  • 0

#42 pakoo

pakoo

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 22 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 11 prosinec 2009 - 08:51:26

Mamiaku, ??? :) Vložený obrázek
  • 0

#43 pakoo

pakoo

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 22 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 11 prosinec 2009 - 08:56:24

tak este tuto poslednu
  • 0

#44 Mamiak

Mamiak

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 4 416 příspěvků(y)
Reputace: 258

Publikováno 11 prosinec 2009 - 09:46:04

:) :-P
  • 0

#45 RHx

RHx

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 5 702 příspěvků(y)
  • LocationHK
Reputace: 386

Publikováno 11 prosinec 2009 - 09:46:09

myslím, že nakonec je to přínosné vlákno, neboť jsem porozuměl všem souvislostem i tomu, že s pánem, co stál ve frontě na posouzení věcí do komise přede mnou si povídal o canomaticu a podvodných prodejích na parkovištích dvacet minut.... opravdul jsem spěchal na vlak... :)
tehdy jsem vrčel :evil: , dneska to beru :-P jako součást procesu a příště budu rovnou počítat s dalším vlakem
jezdí do hradce přece každou hodinu
  • 0

#46 Jimmi

Jimmi

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 222 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 11 prosinec 2009 - 16:44:07

Pazdera nemá jen prodejnu, ale dále v pasáži i servis.

Takže tohle je můj příběh:
Moje Praktica BX20 začala zlobit - občas nepřevíjela film. Klasická závada těchto přístrojů. Naučil jsem se vždy při založení filmu udělat soubor úkonů, který zaručil jeho správné převinutí. V průběhu focení jsem se však nesměl dotknout tlačítka pro zpětné převinutí filmu - to pak kouzlo přestalo fungovat.
Tak jsem vyhledal nějaký servis a Pazdera byl tenkrát první na ráně (už je to dost let, tenkrát těch servisů bylo dostupných méně). Slíbil opravu za tisíc, to bylo únosné (výměnu převíjecí rolky). Ještě že to prý i vyčistí a seřídí.
Po převzetí fotoaparátu vše na krámě fungovalo. Doma jsem ale zjistil, že fotoaparát (pardon, Praktica) funguje úplně stejně jako před opravou.
Šokující bylo vysvětlení toho staršího, seriozně vypadajícího pána na příjmu (cituji volně):
"On to technik procvakal a tím to zase začalo fungovat, tak tam nic neměnil."
O nějaké slevě na (ne)opravu neříkal nic. Tak jsem na něj chvíli křičel a pak slíbil že to opravdu opraví. Trvalo to sice poněkud déle než předtím, ale opravdu to vyměnili a dodneška to i funguje. Ale vyčištění a seřízení se samozřejmě žádné nekonalo.....
  • 0

#47 mdx

mdx

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 202 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 11 prosinec 2009 - 16:58:17

Já se tam chodím koukat rád. Něco jsem i koupil a funguje to OK (Pentax MX). Jednou jak jsem tam byl, slyším že někdo anglicky mluvící se pokouší navázat kontakt s jednou prodavačkou, která mu moc nerozuměla. Všimla si mně a požádala mně jestli nevím co by chtěl. Tak jsem jí sdělil, že by chtěl koupit fotoaparát z tohoto regionu... Po rozmluvě s ním jsem se dozvěděl, že je z Austrálie a manuální SLR by mu vyhovovala nejvíce (podmínka: výrobce z regionu východní Evropa). Pokud vím, odešel s Praktikou a několika objektivy...snad je i spokojený.
  • 0

#48 ypres_bass

ypres_bass

    Obchodník zbožím prošlým

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 736 příspěvků(y)
  • LocationPardubice
Reputace: 52

Publikováno 11 prosinec 2009 - 17:03:27

Pazdera nemá jen prodejnu, ale dále v pasáži i servis.

tyjo já mám vtíravý pocit že jsem tenhle příspěvek už někdy dřív četl... mám snad dežávi?
  • 0

#49 pakoo

pakoo

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 22 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 11 prosinec 2009 - 17:25:54

to Mamiak
takjo,tie desiatky fotakov,objektivov,filtrov avseho. . bola iba zamienka. . .sme na tom stejne :D :-) :-D
  • 0

#50 petr22

petr22

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 823 příspěvků(y)
Reputace: 4

Publikováno 11 prosinec 2009 - 19:09:06

Ten servis dale v pasazi uz cca 5 let neexistuje.............
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 0 návštěvníků, 0 anonymních