Přejít na obsah


Fotka

Ljubitel


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
236 odpovědí na toto téma

#1 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 16 únor 2009 - 21:56:32

Zdravím,

tak jsem se dlouho držel. Ale dnes, v den neoficiálného svátku tohoto klenotu tvůrčí fotografie mi to nedá...

fotíte na ljubitel? jaké máte triky?

na svatého ljubu, suší digitály hubu.

PS: chtěl jsem dát anketu... ale radši to nebudu dráždit.
  • 0

#2 Mamiak

Mamiak

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 4 416 příspěvků(y)
Reputace: 258

Publikováno 16 únor 2009 - 22:06:29

chápu... taky se jednoho dne určitě neudržim... :)
  • 0

#3 termitxx

termitxx

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 163 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 16 únor 2009 - 22:46:48

No já sem poslední dobou kouzlu TLR celkem propadl,Ljuba je moje PRVNÍ téelerko a moc nadšený z něho nejsem, ta nešťastná "matnice"...to je peklo...Někde na cestě mám Flexu 5, tak doufám, že to bude aspoň v tomto znatelný apgrejd.Já sem si s ním zkrátka do oka nepad...uvidíme jak to bude s Flexou... :lol:

Jinak můj trik, jak si v komoře nad neostrýma negativama nervat vlasy je jednou týdně pořádný restart harddisku :)
  • 0

#4 MR

MR

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 94 příspěvků(y)
  • LocationZpupná Lhota
Reputace: 283

Publikováno 17 únor 2009 - 10:06:58

Ljubitel mám a fotky z něho mě mile překvapily svou technickou kvalitou, když se to s ním umí, tak je to výborný strojek, a přitom se dá pořídit skutečně za babku, můj stál asi dvě stovky, no nekup to ;-)
  • 0

#5 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 17 únor 2009 - 10:23:38

mé tři byly všechny po padesáti ;-)

ale kolega termitxx ještě zjevně není na ljubu zralý. kontaminuje svá očekávání nereálnými ambicemi, místo aby nechal promluvit duši a individualitu ljubitelova subjektivu
  • 1

#6 MR

MR

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 94 příspěvků(y)
  • LocationZpupná Lhota
Reputace: 283

Publikováno 17 únor 2009 - 10:28:22

no ono ostření je asi trochu problém, a s tou vyklápěcí "lupou" je fakt velká zábava, ale když se to trefí, tak je to tam, zrovna mám v něm po čase založený film...
  • 0

#7 venca

venca

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 799 příspěvků(y)
Reputace: 6

Publikováno 17 únor 2009 - 10:33:06

Mám po mamince 166B a je to mazel. Již jako dítě jsem si s ním hrál na fotografa a dnes převelice lituji, že jsem tu hru nedotáhl nikdy do konce a nedával do něj film. Ljuba má jednoznačně nejsvětlejší matnici ze všech TLR, to že s ní nelze zaostřit nehraje roli. Stejně jsem ho jednou rozebral a netušil, že vlastně neexistuje způsob, jak dá správně oba objektivy zpět. Od té doby již neostří vůbec, proto mě záležitost ostření vůbec nevzrušuje. Na tomhle stroji ale jinak není prakticky nic moc, co by semohlo porouchat.

Můj prvni svitek jsem odfotil právě na Ljubitele 166B, byl to snímek našeho obývacího pokoje a nikdo nevěřil, že je to fotka právě z té "hračky" (jak tomu "oni" říkají). Při cloně 8 se dají snímky úspšně zaměnit za snímky z Yashica a podných.

viz. ještě TOHOTO autora
  • 0

#8 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 17 únor 2009 - 10:54:34

a přátelé, přiznejme si, že krásnější zvuk závěrky prostě není!

ať tam je jakýkoliv nastavený čas... tzzzzzzzzzzzTDT a je to
  • 0

#9 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 17 únor 2009 - 10:56:22

a btw toho autora jsem si taky již všiml
  • 0

#10 zahradnik

zahradnik

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 214 příspěvků(y)
Reputace: 6

Publikováno 17 únor 2009 - 12:03:24

Ljubitěl 2 byl můj první foťák. Před mnoha lety - někdy ve 4.-5. třídě. Svou službu udělal, ještě ho mám schovaný.Není dobré, mít přehnaná očekávání. Hlavně to zaostřování.... Ale jako hračka - proč ne, za ty peníze!
  • 0

#11 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 17 únor 2009 - 12:28:45

je to v rukách a oku... ;-)
  • 0

#12 Mamiak

Mamiak

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 4 416 příspěvků(y)
Reputace: 258

Publikováno 17 únor 2009 - 14:20:50

to zavostřování... je to obtížný a nebo nemožný? :cry:
  • 0

#13 zahradnik

zahradnik

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 214 příspěvků(y)
Reputace: 6

Publikováno 17 únor 2009 - 14:29:22

to zavostřování... je to obtížný a nebo nemožný? :cry:

To víš, digitál to néni! :D Je to jiné v tom, že matnicový je v tom hledáčku jen kroužek o průměru cca 10-12 mm.
  • 0

#14 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 17 únor 2009 - 14:33:17

to zavostřování... je to obtížný a nebo nemožný? :cry:


nemožný ne, ale je třeba brát v úvahu jedinečné vlastnosti toho objektivu. má v sobě takové... skvrny ostrosti, které se vyskytují nepravidelně a zcela jedinečně u každého kusu!

jinak s lupičku to docela jde. ale ostrost není absolutní kvalita, že...
  • 1

#15 Mamiak

Mamiak

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 4 416 příspěvků(y)
Reputace: 258

Publikováno 17 únor 2009 - 14:34:39

tak to jo, to znam z frcu, šlo mi o to, jestli tam neni nějaká technická vychytávka, která to díky proslulý preciznosti zpracování přímo vylučuje

ale lepší malej kroužek na matnici, než velkej monitor na zádech, ne? :cry:
  • 0

#16 zahradnik

zahradnik

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 214 příspěvků(y)
Reputace: 6

Publikováno 17 únor 2009 - 14:37:21

tak to jo, to znam z frcu, šlo mi o to, jestli tam neni nějaká technická vychytávka, která to díky proslulý preciznosti zpracování přímo vylučuje

ale lepší malej kroužek na matnici, než velkej monitor na zádech, ne? :cry:

A největší pakárna to bude s Tvým mobilem, když fotíš! Nemá ani velký monitor na zádech, ani malý kroužek na matnici! :D
  • 0

#17 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 17 únor 2009 - 14:44:58

tak to jo, to znam z frcu, šlo mi o to, jestli tam neni nějaká technická vychytávka, která to díky proslulý preciznosti zpracování přímo vylučuje

ale lepší malej kroužek na matnici, než velkej monitor na zádech, ne? :cry:


no, v extrémním případě to někdo může vzít přes zuby - a to pak ostřící objektiv neodpovídá snímacímu. to je teprv... nezavislý umění :D ale to se pozná na chodu toho převodu
  • 0

#18 Drevorubec

Drevorubec

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 324 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 247

Publikováno 17 únor 2009 - 14:46:47

Docela se tu rozplýváte, jaký je to zázrak, ale ono to až tak jednoduché není.
Já jsem teda s Lubitelem ještě nefotil, ale zato jsem fotil se Sputnikem, což je Lubitelův stereoskopický bráška, a to je teda zážitek. Krásnější stereodiáky, než jsou ty moje ze Sputnika, jsem zatím neviděl. Ale musel jsem na něm provést tuning - vylepil jsem vnitřek černým sametem, přeměřil závěrku a zkontroloval ostření.
Než založíte do svých Lubitelů film, tak bych vám ten tuning taky doporučil. Pak možná bude Lubitel rovnocený konkurent i pro Flexaret...
No a nevím jestli tím někoho nenaštvu, ale jednoho Lubitela jsem si předělal na cameru obscuru. Jednoho jsem si naopak vytunil, ale ani s jedním jsem zatím nic nevyfotil. Asi bych se měl nad sebou zamyslet...
  • 0

#19 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 17 únor 2009 - 14:55:40

kolega si z něho také pinholi udělal. vyčinil jsem mu, že takto hanebně si vylepšovat optiku je proti zásadám sekty!
  • 0

#20 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 17 únor 2009 - 14:57:26

a být naštvaný vlastně taky :cry:

ale tunit své miláčky nebudu... to tedy ne. nicméně obecně proti tomu žádná!
  • 0

#21 Mamiak

Mamiak

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 4 416 příspěvků(y)
Reputace: 258

Publikováno 17 únor 2009 - 15:03:29

je těch ljubů víc druhů, osobně se mně víc líběj ty starší neplastový, ale existujou i nějaký praktický, nefýlingový důvody pro to, kterýmu modelu dát přednost?

hynek: s mobilem je to právě dobrý. mobil je užitečnej - telefonuje, budí, kalendářuje, upomíná.... pro jistotu sem mu ale stejně poškrabal tu vstupní čočku - jistota je jistota :cry:
  • 0

#22 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 17 únor 2009 - 15:09:25

čeče... všechny pokud vim jsou nějakej bakelit. nejběžnější jsou dvojky - jsou tři druhy. dvě s azbukou a jedna latinkou (vzácnější). pak se běžně sežene 166B - subjektivně mám pocit, že tam ty obrázky vychází o něco "brilantnější" - ale sám dělám nejvíc dvojkou. je to prostě klasika nejklasičtější. pozor je třeba dát, aby obě pérka na zavírání zad byla v pořádku. 166tka má trochu jinej, podobně šílenej systém.
  • 0

#23 MR

MR

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 94 příspěvků(y)
  • LocationZpupná Lhota
Reputace: 283

Publikováno 17 únor 2009 - 15:37:35

já jsem měl asi štěstí, protože můj kousek, typ 2,fotí fakt bezchybně, žádné skvrny ostrosti, ale fotky jako z rolleiflexe :cry:
  • 0

#24 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 17 únor 2009 - 15:39:23

ale cloníš! neřikej že ne.
  • 0

#25 MR

MR

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 94 příspěvků(y)
  • LocationZpupná Lhota
Reputace: 283

Publikováno 17 únor 2009 - 15:45:15

tohle je na plnou díru
http://www.recman.wz...fotky/img041.jp

sám tomu nerozumím
  • 0

#26 MR

MR

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 94 příspěvků(y)
  • LocationZpupná Lhota
Reputace: 283

Publikováno 17 únor 2009 - 15:46:29

http://www.recman.wz...otky/img041.jpg

je správně
  • 0

#27 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 17 únor 2009 - 15:50:56

jj, tu znám
  • 0

#28 prema

prema

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 558 příspěvků(y)
Reputace: 9

Publikováno 17 únor 2009 - 17:30:47

Lidi,já jsem tedy pro každou špatnost ,předpokládám,že správně chápu jisté známky recese.Také si dovedu představit,že být členem Velorexclubu může být dost velká zábava a nepochybně to může přinášet pocity uspokojení / kdybych se vyznal aspoň trochu v motorech,jistě bych jednu oblečenou motorku vlastnil/. Ale vzhledem k tomu,že se tady tu a tam mohou vyskytnou lidi kteří by s komorou chtěli teprve začít a neví moc o co jde,přimlouval bych se buď za větší objektivitu a nebo o výraznější zdůraznění recesního charakteru např. použitým slovníkem,nepřirozeně vzletnými větami atd./ viz široká vlákna a pod./.O ljubitělích jsme věděli svoje už před 30 lety na základní škole,Corina byla ve srovnání s nimi svým výstupem extratřída.
  • 0

#29 Václav Vait

Václav Vait

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 1 066 příspěvků(y)
Reputace: 331

Publikováno 17 únor 2009 - 17:54:40

[quote name="Drevorubec"]Docela se tu rozplýváte, jaký je to zázrak, ale ono to až tak jednoduché není.
Já jsem teda s Lubitelem ještě nefotil, ale zato jsem fotil se Sputnikem, což je Lubitelův stereoskopický bráška, a to je teda zážitek. Krásnější stereodiáky, než jsou ty moje ze Sputnika, jsem zatím neviděl.


Učinil jsem stejnou zkušenost. Při zaclonění objektivu na cca 11 se tento zcela vyrovná mnohem dražším a vícečočkovým objektivům, ba troufal bych si tvrdit, že fakt, že objektiv Ljubitela resp. Sputnika má jen a pouze 3 čočky, je při větším zaclonění spíš plus, páč jím podle mne prochází relativně mnohem větší porce světla a to i bez všech možných MC vrstev. Srovnávat tímto způsobem Ljubitela a Corinu - i když jsem přítelem všech foťáků české provenience, ale pardon, tohle bylo opravdu hodně mimo mísu
  • 0

#30 dm

dm

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 74 příspěvků(y)
Reputace: 5

Publikováno 17 únor 2009 - 19:36:02

Jasně, Sputnik je dělo, můžu potvrdit. Vylepit, utěsnit a už to jede... Eště můžu doporučit sluneční clony z Actimelu, to je ten jogurt. Zlepšíte si zažívání a obrázky taky.
Jo, než jsem si Sputnika pořídil, je to pár let, tak jsem mocně googloval. Pamatuju se, že názory na T-22, to jako ten objektiv, byly dost ortodoxní. Sputníkáři ho nenáviděli, Ljubitěláci zbožňovali, bylo mě to tehdá divný. No ale na stereo obrázky člověk stejně hodně cloní, aby to měl vostrý vpředu...i v zadu.
  • 0

#31 termitxx

termitxx

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 163 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 17 únor 2009 - 19:52:26

Lidi,já jsem tedy pro každou špatnost ,předpokládám,že správně chápu jisté známky recese.Také si dovedu představit,že být členem Velorexclubu může být dost velká zábava a nepochybně to může přinášet pocity uspokojení / kdybych se vyznal aspoň trochu v motorech,jistě bych jednu oblečenou motorku vlastnil/. Ale vzhledem k tomu,že se tady tu a tam mohou vyskytnou lidi kteří by s komorou chtěli teprve začít a neví moc o co jde,přimlouval bych se buď za větší objektivitu a nebo o výraznější zdůraznění recesního charakteru např. použitým slovníkem,nepřirozeně vzletnými větami atd./ viz široká vlákna a pod./.O ljubitělích jsme věděli svoje už před 30 lety na základní škole,Corina byla ve srovnání s nimi svým výstupem extratřída.


Aha...mě něco říkalo, že zase budu mimo mísu... :-D
  • 0

#32 halibut

halibut

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 34 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 17 únor 2009 - 20:40:49

K těm penězům jež jsou zmiňovány v úvodě této diskuze. Ty jste dávali vy původním majitelům a nebo vám je dávali oni za to , že si ten zázrak techniky vezmete. Já jen abych v tom měl jasno.
  • 0

#33 venca

venca

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 799 příspěvků(y)
Reputace: 6

Publikováno 17 únor 2009 - 20:45:03

TO je ale náhoda!
  • 0

#34 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 18 únor 2009 - 10:22:52

nu, jde taky trochu o to, aby kucí co s komorou začínejí neměli pocit, že pokud si nekoupí hasse se sklama za sto tisíc, nemá cenu fotografovat.

že pokud se svýho roleje zdráháte vzít na skály, můžete mít za drobný peníz a dodržení určitých podmínek velice slušné výsledky bez riskování.

že ne každý temnokomorník považuje za vrchol možnost spočítat zrna v kasu uprostřed fotografovaného pole.

protože ten, kdo přichází do komory s takovými požadavky ví co chce a takové vlákno ho jistě nezmate. neznám moc lidí, co si pletou sinar s ljubou.
  • 0

#35 ypres_bass

ypres_bass

    Obchodník zbožím prošlým

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 736 příspěvků(y)
  • LocationPardubice
Reputace: 52

Publikováno 18 únor 2009 - 10:25:06

neznám moc lidí, co si pletou sinar s ljubou.

ale je těžké si je neplést :roll:
  • 0

#36 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 18 únor 2009 - 10:35:23

to každopádně :roll:
  • 0

#37 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 18 únor 2009 - 10:43:27

akorát vyklopení zadní standarty u ljuby není tak... radostná událost
  • 0

#38 Blekentvajt

Blekentvajt

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 034 příspěvků(y)
Reputace: 12

Publikováno 18 únor 2009 - 10:56:28

nu, jde taky trochu o to, aby kucí co s komorou začínejí neměli pocit, že pokud si nekoupí hasse se sklama za sto tisíc, nemá cenu fotografovat.

že pokud se svýho roleje zdráháte vzít na skály, můžete mít za drobný peníz a dodržení určitých podmínek velice slušné výsledky bez riskování.

že ne každý temnokomorník považuje za vrchol možnost spočítat zrna v kasu uprostřed fotografovaného pole.

protože ten, kdo přichází do komory s takovými požadavky ví co chce a takové vlákno ho jistě nezmate. neznám moc lidí, co si pletou sinar s ljubou.


jo! :roll: 8-)
  • 0

#39 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 18 únor 2009 - 11:41:58

myslim to celkem vážně :roll:

ne každej se vrací nebo přichází na klasický proces proto, aby to digitálistům kvalitativně natřel. jsou to i tyto aspekty náhody, syrovosti procesu. nevím, zda se takový zájem dá považovat za méně legitimní.
  • 0

#40 Mamiak

Mamiak

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 4 416 příspěvků(y)
Reputace: 258

Publikováno 18 únor 2009 - 11:48:47

ještě legitimnější... aspoň pro mě a myslim to taky vážně
  • 0

#41 MR

MR

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 94 příspěvků(y)
  • LocationZpupná Lhota
Reputace: 283

Publikováno 18 únor 2009 - 14:44:07

přesně tak, o tu syrovost právě jde, tu jen těžko nahradíš
  • 0

#42 Pavel_P

Pavel_P

    Hrabě kydoň

  • Moderátoři
  • 4 203 příspěvků(y)
Reputace: 477

Publikováno 18 únor 2009 - 15:22:33

Přiznám se, že nějak nevím, co myslíte tou syrovostí...
Já fotím na film hlavně proto, že si nějak neumím představit, ýe bych to měl dělat jinak. A co se použité techniky týče, musí mi to sedět a musím tomu věřit - to jsou pro mě hlavní argumenty....
  • 0

#43 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 18 únor 2009 - 15:36:33

já "rozumím" - ale argument "musí mi sedět" je podobně konkrétní, jako "syrovost" - je to o pocitu z toho, zažívání těch vecí :-)
  • 1

#44 Kubikula

Kubikula

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 919 příspěvků(y)
Reputace: 11

Publikováno 18 únor 2009 - 16:41:04

http://www.recman.wz.cz/fotky/img041.jpg

je správně


Mi se ta kolekce fotografii moc libi:
http://www.recman.wz.cz/
  • 0

#45 Blekentvajt

Blekentvajt

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 034 příspěvků(y)
Reputace: 12

Publikováno 18 únor 2009 - 18:18:05

myslim to celkem vážně :cry:
ne každej se vrací nebo přichází na klasický proces proto, aby to digitálistům kvalitativně natřel. jsou to i tyto aspekty náhody, syrovosti procesu. nevím, zda se takový zájem dá považovat za méně legitimní.


Já to "jo" myslel taky zcela vážně a ty fotografie pana Recmana jsou krásný. Pěknej důkaz toho, že v těch "škatulkách" to prostě není ( i když je máme tak rádi žejo) :-)
  • 0

#46 MR

MR

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 94 příspěvků(y)
  • LocationZpupná Lhota
Reputace: 283

Publikováno 18 únor 2009 - 18:33:28

počkat,tak to je mýlka, tam je Ljubitelovka jenom jedna, ta oranžovo-fiialová, jinak je to Flexaret nebo P Six
  • 0

#47 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 18 únor 2009 - 18:36:55

a je to venku :-)

ale že pan recman umí víme a až vyvolá ten film co tam má teď, tož uvidíme
  • 0

#48 Mamiak

Mamiak

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 4 416 příspěvků(y)
Reputace: 258

Publikováno 18 únor 2009 - 19:25:18

mr: moc pěkný pane kolego, klobouk dolů, tohle mam rád
  • 0

#49 prema

prema

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 558 příspěvků(y)
Reputace: 9

Publikováno 18 únor 2009 - 19:31:55

Víte,co by mě vcelku zajímalo ?
1/ Jak moc je láska k Ljubitělovi a výsledkúm z něj dána právě tím,že je to Ljubitěl a pochází z CCCP ? Myslíte,že kdyby tyhle stroje se stejnou "charakteristikou" byly vyrobeny např. dnes v Číně,chválili byste je a dělali s nimi stejně tak ?
2/ používáte pravidelně pro ještě větší "syrovost" / chápej nekvalitu/obrazu,danou ještě menším formátem stroje jako Canomatic a spol. ?V případě,že ne ,proč ?
3/zvětšujete / jak/ nebo prezentujete pouze na webu ? Ptám se proto,protože spousta hodně až "umělecky"šedivých věcí / které tyhle stroje bezesporu mají díky své optice tendenci vytvářet/ mohou díky jasu obrazovky mít opravdu tu a tam něco do sebe,ale na papíru je to mnohdy "kapku" jinak.
Dík.
  • 0

#50 prema

prema

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 558 příspěvků(y)
Reputace: 9

Publikováno 18 únor 2009 - 19:33:47

Jasně,také jsem to chtěl napsat . Věci od MR moc prima.Opravdu se mi to hodně líbí.
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 0 návštěvníků, 0 anonymních