Přejít na obsah


Fotka

focení svatby v praxi- kdo chce?


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
43 odpovědí na toto téma

#1 george

george

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 74 příspěvků(y)
  • LocationRajhrad
Reputace: 4

Publikováno 19 září 2012 - 19:38:07

Nazdárek ve spolek!
Už sem tady nebyl pěkně dlouho... ;-)


Když už sme tady v tématech týkající se praxe, tak se vás tady chcu zeptat/nabídnout focení na svatbě. Je tu někdo, kdo si to chce zodpovědně vyzkoušet? Jdo o svatbu jedné spolužačky od té mé, ale protože to jsou mladí lidičkové, tak nemají moc penízků, ale i přesto by rádi měli obřad a takové ty věci kolem nafocené. Asi to bude malá svatba a čekat, že to nějaký strejda nafotí svou mýdlovou krabičkou jistě nebude nejvhodnější. Provize bude dost slabá- předpokládám proplacení nákladů na dopravu (svatba v Boleradicích- vhodné tedy pro JM temnokomorníky), oběd, výslužka, polibek od něvěsty...
Nafocené by to mělo být na digoša, protože asi těžko někdo bude platit film a vše s tím spojené. Výstup potom na CD/DVD. Kdyby měl někdo zájem a neměl digoša, půjčil bych i svého archaického N D100 s nějakým vhodným sklem a i blesk bych vyštrachal...

Co vy na to? Termín 29.9.2012.
  • 0

#2 jirin_ol

jirin_ol

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 3 785 příspěvků(y)
  • LocationSrdce Sedlecké plošiny
Reputace: 1 281

Publikováno 19 září 2012 - 19:45:59

Focení svatby je sice fajn záležitost, pokud lidičky s fotografem alespoň mají čas se předtím seznámit a říci si své představy.... ale že tady nahodíš poptávku aby ti to někdo nafotil na jedničky a nuly, tomu se říká mladická nerozvážnost, neboli rovnou nebetyčná drzost.
Odstup, satane ! :-D
  • 0

#3 jenda1250

jenda1250

    Hrabě kydoň

  • Moderátoři
  • 3 570 příspěvků(y)
Reputace: 401

Publikováno 19 září 2012 - 20:05:10

Jo, abys nedostal varování :), jinak takovej rozumnej temnokomorník ... třeba ypresovi bych to i odpustil jako mladickou nerozvážnost, ale George!?

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
  • 0

#4 Fabius

Fabius

    Tlampač (grafoman)

  • Moderátoři
  • 1 472 příspěvků(y)
Reputace: 306

Publikováno 19 září 2012 - 21:05:52

Ať hodí teletem kdo je bez viny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 2

#5 ypres_bass

ypres_bass

    Obchodník zbožím prošlým

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 736 příspěvků(y)
  • LocationPardubice
Reputace: 52

Publikováno 20 září 2012 - 00:12:02

Jo, abys nedostal varování :), jinak takovej rozumnej temnokomorník ... třeba ypresovi bych to i odpustil jako mladickou nerozvážnost, ale George!?

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

já nic, já muzikant...
  • 0

#6 george

george

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 74 příspěvků(y)
  • LocationRajhrad
Reputace: 4

Publikováno 20 září 2012 - 07:59:49

Jo, není špatné je znát, ale svatba je skoro za dva týdny, tak jaký problém?

Focení svatby je sice fajn záležitost, pokud lidičky s fotografem alespoň mají čas se předtím seznámit a říci si své představy.


  • 0

#7 LuzJi

LuzJi

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 080 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 712

Publikováno 20 září 2012 - 08:12:07

Tak jsme se pobavili na úkor autora :-P
Škoda že téma svatba je takové odstrašující. Co jsem, nejen tady, zaznamenal, je jen málo jedinců, kteří svatby fotí bez "donucení".
Ale když už jsi s tím Georgi přišel sem, proč nezkusíš mladé a nemajetné s dotazem, zda by jim nestačilo třeba cca 5-10 slušných fotografií v černobílém provedení na papíře ? Na to bys tady třeba našel jiný ohlas ...
  • 0

#8 Michal30

Michal30

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 29 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 20 září 2012 - 08:24:10

29.9. zrovna jednu svatbu fotím:( Jinak bych to klidně provedl, člověk nemá všechno dělat jen pro peníze:)
  • 0

#9 berraneck

berraneck

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 176 příspěvků(y)
  • LocationPraha/Vsetín
Reputace: 229

Publikováno 20 září 2012 - 10:15:50

a nestačí 5-10 slušných snímků z polaroidu? :)
  • 0

#10 oteccasu

oteccasu

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 3 095 příspěvků(y)
  • LocationTrutnov
Reputace: 1 079

Publikováno 20 září 2012 - 10:21:33

Začínám mít pocit, že se zde rozšíři virus, který zde šířil jeden bejvalej temnokomorník. Prostě bez urážek řeknu půjdu, nepůjdu. Ruku na srdce páni temnokomorníci. Kdo by odolal polibku nevěsty.
  • 1

#11 george

george

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 74 příspěvků(y)
  • LocationRajhrad
Reputace: 4

Publikováno 20 září 2012 - 10:42:52

Zdá se, že jen málo kdo tady z temnokomorníků doopravdy fotí. Kdo zkusil svatbu, tak se pochopitelně ani neozval, protože tuší.
Myslel sem si, že to bude pro někoho výzva, kterou rád přijme, ale buď sem už nikdo nechodí po předchozích neúspěších s TK, nebo se tu spokojí pouze s prázdným komentem.

Čekám na hrdinu/hrdinku!
  • 1

#12 Drevorubec

Drevorubec

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 324 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 247

Publikováno 20 září 2012 - 10:57:52

Tomu říkám bezva nabídka: nejatraktivnější víkend celého podzimu strávit focením svatby neznámých lidí a ještě k tomu na digitál, a to celé zadarmo. Teletem házet nemůžu, ale Georgi, ty podmínky jsou nastavené opravdu nějak divně, zejména pro Temnou...
  • 1

#13 otik

otik

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 300 příspěvků(y)
Reputace: 129

Publikováno 20 září 2012 - 11:00:40

george, zkus to hodit třeba taky někam jinam, napadá mě photopost, tam býval slavný Vilímek, nebo mě napadá paladix. Nediv se, že zde není reakce, jet někam dálku, tam to nastřílet digošem by se ani mě nechtělo. Proč jim to nenafotíš sám, s tím, co máš, nemůžeš nic pokazit.
edit: dřevorubec to napsal výstižně.
  • 0

#14 george

george

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 74 příspěvků(y)
  • LocationRajhrad
Reputace: 4

Publikováno 20 září 2012 - 11:15:49

Dřevorubec: tak psal sem vhodné pro JMK, počasí kdovíjaké bude, digitál=ušetření nákladů, nejde o temnou ale jde o fotografy. Zapomněli jste, že jde o focení a né o techniku?

Otíku, nikam jinam nechodím, tak jsem to dal sem. A logicky: kdybych asi mohl, tak bych do toho možná šel. Nezamyslel jsi se před tím?
  • 1

#15 george

george

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 74 příspěvků(y)
  • LocationRajhrad
Reputace: 4

Publikováno 20 září 2012 - 11:28:04

Mimochode, chtělo by to od vás trošku více představivosti. Když už bych tedy předpokládal, že oný víkend bude vhodné počasí na focení a zároveň bych byl z nějakého vzdáleného buranova typu Praha nebo severněji, tak použiju ten otvor vepředu hlavy (ústa) a domluvím se na něčem zajímavém. Třeba dojedu v pátek, přespím tam, v sobotu si nafotím svájbu, najím se, napiju, a odpoledne můžu vyrazit do terénu. Začíná podzim, je to tam samej vinohrad, barev plná prcka, na Mušov to je co by teleobjektem dohodil... Tak kde je pak problém?
  • 1

#16 otik

otik

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 300 příspěvků(y)
Reputace: 129

Publikováno 20 září 2012 - 12:35:30

dobrá, dobrá, netušil jsem že jsou takové možnosti, sry neboli promiň



to by zasee nemuselo být vůbec špatné, morava je krásná a ještě svatba, to je fakt
  • 4

#17 oteccasu

oteccasu

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 3 095 příspěvků(y)
  • LocationTrutnov
Reputace: 1 079

Publikováno 20 září 2012 - 12:46:48

Myslím, že by se mělo omluvit více lidí. Nějak nám chybí tolerance. Nechci, tak neodpovídám, nerozvádím ideologii.Pánové neslušnost a netolerance již jednou vážně rozhádála komoru a následně odešli lidé, kterých jsem si vážil a jejich odchod lituji. Někdy mám pocit odejít taky.
  • 2

#18 Drevorubec

Drevorubec

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 324 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 247

Publikováno 20 září 2012 - 13:00:08

To nebyla neslušnost a netolerance, ale naprosté nepochopení. Tady je nahoře tučně napsáno temná komora, web pro milovníky červeného světla a vůně chemikálií. Neurčuji jestli jsou jedničky a nuly špatné nebo dobré, jen sem prostě nepatří. Když už chcete být tolerantní ke všem lidem, technikám a názorům, buďte tolerantní i k názoru že v temné komoře se pracuje klasicky, s filmem, papírem a chemií a hlavně bez digitálu.

BTW: Jak je možné, že z toho co zde bylo základem se stal menšinový názor???
  • 3

#19 tomas.kontakt

tomas.kontakt

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 599 příspěvků(y)
  • Location49°17'32.960"N, 14°47'59.314"E
Reputace: 200

Publikováno 20 září 2012 - 13:29:36

To: Dřevorubec - neboj, nestal se to menšinovej názor! Akorát se k tomu většina nevyjadřuje! Temná má být temná a . (tečka)
  • 0

#20 Fabius

Fabius

    Tlampač (grafoman)

  • Moderátoři
  • 1 472 příspěvků(y)
Reputace: 306

Publikováno 20 září 2012 - 13:55:04

A stačí mít temnou duši? :cool:
  • 0

#21 otik

otik

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 300 příspěvků(y)
Reputace: 129

Publikováno 20 září 2012 - 14:00:22

A stačí mít temnou duši? :cool:

Doufám že ano, také to tak cítím, Fábie
  • 0

#22 jirin_ol

jirin_ol

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 3 785 příspěvků(y)
  • LocationSrdce Sedlecké plošiny
Reputace: 1 281

Publikováno 20 září 2012 - 14:13:23

Ruku na srdce páni temnokomorníci. Kdo by odolal polibku nevěsty.

polibek od nevěsty se trestá přesdržkou od ženicha, aspoň to za mých mladých časů na Moravě a dále na východ bývalo dobrým zvykem....
ale pokud nevěsta nebyla přidělena národním výborem, proč ne?
  • 1

#23 jirin_ol

jirin_ol

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 3 785 příspěvků(y)
  • LocationSrdce Sedlecké plošiny
Reputace: 1 281

Publikováno 20 září 2012 - 14:24:38

george: je to sice hezké, že čekáš hrdinu, ale v tomhle souhlasím s Dřevorubcem, že ty podmínky jsou pro TK nastaveny podivně. Výzva pro temnokomorníka by to byla určitě slušná a zajímavá v případě, že by svatebčané chtěli udělat album fotek na stříbře formátu min. 18x24 min. jeden dvouportrét do rámu nad postel, a pár leporel pro rodiče.
to, co tu inzeruješ, jim může nacvakat kdejakej majitel digikrabičky, dát jim to na CD nebo DVD či na dodané flešce a dělejte si s tím co chcete .... sorry, tohle za zrovna atraktivní výzvu nepovažuju.
zkus třeba photoextract.com, tam je fotografů s ambicemi habaděj.
  • 2

#24 george

george

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 74 příspěvků(y)
  • LocationRajhrad
Reputace: 4

Publikováno 20 září 2012 - 14:48:42

dobrá, dobrá, netušil jsem že jsou takové možnosti, sry neboli promiň



to by zasee nemuselo být vůbec špatné, morava je krásná a ještě svatba, to je fakt


Zdá se, že nyní jsi to velice dobře pochopil a přijal! Bravo!! Narozdíl od jiných... :-(
  • 1

#25 george

george

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 74 příspěvků(y)
  • LocationRajhrad
Reputace: 4

Publikováno 20 září 2012 - 14:51:43

Myslím, že by se mělo omluvit více lidí. Nějak nám chybí tolerance. Nechci, tak neodpovídám, nerozvádím ideologii.Pánové neslušnost a netolerance již jednou vážně rozhádála komoru a následně odešli lidé, kterých jsem si vážil a jejich odchod lituji. Někdy mám pocit odejít taky.


Pane Otče, zdá se, že jsi tady poslední chápající a všemi směry smířlivá osoba. Bereš si to asi moc osobně. Jak je internet velkej, tak je neosobní a někdy to až zamrzí.
  • 1

#26 george

george

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 74 příspěvků(y)
  • LocationRajhrad
Reputace: 4

Publikováno 20 září 2012 - 14:52:38

Samozřejmě ty ostatní komenty nekomentuju a spíše ignoruji. Potřebné informace byly poskytnuty a hotové. Děkuji.
  • 0

#27 RHx

RHx

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 5 702 příspěvků(y)
  • LocationHK
Reputace: 386

Publikováno 20 září 2012 - 15:32:46

hlavne, aby byli spolu stastni
  • 2

#28 Drevorubec

Drevorubec

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 324 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 247

Publikováno 20 září 2012 - 16:08:57

hlavne, aby byli spolu stastni

Hlavně aby skončila prohibice ještě před svatbou.
  • 0

#29 LuzJi

LuzJi

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 080 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 712

Publikováno 20 září 2012 - 16:15:55

Vím, že to nic neřeší, ale :

- možná trochu nešťastně zvolený název vlákna a jeho zařazení. Ono, když se tadyk nadhodí v názvu debata o praktickém focení na svatbě a vlastně z toho je nabídka na focení tikytálem, co z toho může vzejít ?

- moc jsem také nepochopil proč autor mimo jiné píše : " Zdá se, že jen málo kdo tady z temnokomorníků doopravdy fotí. ... Kdo zkusil svatbu, tak se pochopitelně ani neozval, protože tuší....!
Tak to je vlastně asi jen taková sranda.

A ti šmajlící v prvních komentářích mají přeci také svůj význam ne ? Hrotí se tu něco, co za hrocení nestojí.
Prostě to vlákno přeřaďte jinama dejte mu název třeba : "Nabídka na focení na svatbě" a bude ne ?

A kdo má zájem, asi se ozve stejně přes soukromou zprávu.
  • 0

#30 ypres_bass

ypres_bass

    Obchodník zbožím prošlým

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 736 příspěvků(y)
  • LocationPardubice
Reputace: 52

Publikováno 20 září 2012 - 16:21:42

A stačí mít temnou duši? :cool:

mě prdla na záchodě žárovka, takže močím potmě
Jsem dostatečně temný?

:-) :-) :-) :-)
  • 0

#31 hidejoshi

hidejoshi

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 741 příspěvků(y)
  • Location49°49'35.080"N, 12°36'21.379"E
Reputace: 435

Publikováno 20 září 2012 - 17:22:07

Pokud ti nesvítí bambule červeně tak ne...
Pokud je to svatba kompletně, taky by to mohla být zajímavá reportáž... Já nemám čas, ale pokud by si někdo troufnul a svatebčani by souhlasili s temnou cestou, věnuji 10 ks Ilford 400 a 100 ks Ilford RCXpres 13X18
  • 2

#32 george

george

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 74 příspěvků(y)
  • LocationRajhrad
Reputace: 4

Publikováno 20 září 2012 - 18:27:27

Pokud ti nesvítí bambule červeně tak ne...
Pokud je to svatba kompletně, taky by to mohla být zajímavá reportáž... Já nemám čas, ale pokud by si někdo troufnul a svatebčani by souhlasili s temnou cestou, věnuji 10 ks Ilford 400 a 100 ks Ilford RCXpres 13X18


Tady má někdo v sobě hrdinu!!
  • 0

#33 george

george

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 74 příspěvků(y)
  • LocationRajhrad
Reputace: 4

Publikováno 20 září 2012 - 18:29:53


hlavne, aby byli spolu stastni

Hlavně aby skončila prohibice ještě před svatbou.


Nerozumím- co s tím má společného prohibice? Tady na JM prohibice neplatí: od žízně se pije víno, pivo pijou báby (to nemám ze sebe) a když by chtěl někdo něco zajímavého, tak stačí šáhnout pod postel pro slivovici, meruňkovici či něco jiného podobně vypáleného. Pohodička!
  • 0

#34 ivan_maly

ivan_maly

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 810 příspěvků(y)
Reputace: 5

Publikováno 20 září 2012 - 20:37:04

Svatby fotím rád a profesionálně. 29/9 zatím mám čas.
Pokud by chtěli, tak ať se ozvou na mail v podpisu.
  • 2

#35 Michal30

Michal30

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 29 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 21 září 2012 - 07:22:05

Mimochode, chtělo by to od vás trošku více představivosti. Když už bych tedy předpokládal, že oný víkend bude vhodné počasí na focení a zároveň bych byl z nějakého vzdáleného buranova typu Praha nebo severněji, tak použiju ten otvor vepředu hlavy (ústa) a domluvím se na něčem zajímavém. Třeba dojedu v pátek, přespím tam, v sobotu si nafotím svájbu, najím se, napiju, a odpoledne můžu vyrazit do terénu. Začíná podzim, je to tam samej vinohrad, barev plná prcka, na Mušov to je co by teleobjektem dohodil... Tak kde je pak problém?

Přesně to mě taky napadlo a proto mě mrzí, že nemám čas. Na jihu Moravy bude jistě dobře. Vaše chyba:) (a moje teda taky, když fotím svatbu na severní části-ale aspoň v rožnovském skanzenu a s cimbálovkou, atd. :) )
  • 0

#36 hidejoshi

hidejoshi

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 741 příspěvků(y)
  • Location49°49'35.080"N, 12°36'21.379"E
Reputace: 435

Publikováno 22 září 2012 - 21:33:13

Tak jak, ať to stihnu poslat.
  • 0

#37 george

george

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 74 příspěvků(y)
  • LocationRajhrad
Reputace: 4

Publikováno 23 září 2012 - 20:28:29

Tak jak, ať to stihnu poslat.


ČO?
  • 0

#38 hidejoshi

hidejoshi

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 741 příspěvků(y)
  • Location49°49'35.080"N, 12°36'21.379"E
Reputace: 435

Publikováno 24 září 2012 - 07:08:42

Publikováno 20 září 2012 - 18:22:07
  • 0

#39 george

george

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 74 příspěvků(y)
  • LocationRajhrad
Reputace: 4

Publikováno 24 září 2012 - 18:43:59

Ah

Publikováno 20 září 2012 - 18:22:07

Aha. Krom jednoho "dobrovolníka" z Prahy se nikdo neozval. Zdá se jim to dnešní komerční focení drahé. Budoucím novomanželům je teprve 20 a celkově mají asi hovnec naspořené. Když se na to podívám kolem a kolem, tak ve dvaceti bych se jen těžko chtěl ženit, natož o tom vůbec přemýšlet...
Já jim to fotit nebudu, protože mám důležitou a zodpovědnou práci ve vinohradě a jestli se vůbec někdo najde, tak to bude zázrak...
  • 0

#40 RHx

RHx

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 5 702 příspěvků(y)
  • LocationHK
Reputace: 386

Publikováno 24 září 2012 - 19:48:37

procento fotoaparátů, které vypadají, jako číslicová zrcadlovka a vídám obecně na krku, nebo v rukách běžných civilistů jde do desítek, rozhlížím se - třeba náš zábavní park, zoo, hrad, zámek, města obecně

že by mezi známými novomanželů nebyl nikdo, který by to aspoň s vestavěným bleskem udělal - nechápu
na co si ty lidi ty aparáty kupujou
  • 0

#41 tess_red

tess_red

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 170 příspěvků(y)
  • LocationLitoměřice; občas Ludvíkov u Velké Bíteše
Reputace: 237

Publikováno 24 září 2012 - 20:55:53

Ono i ten termín je celkem blbý, dost lidí už má na tento prodloužený víkend něco naplánováno, taky jsem se ptala kamarádů fotografů, co fotí i na pixely, ale všichni už mají něco domluveno.

A taky je v tomto termínu setkání v Rýchorách.

Ale jak říká RHx, to opravdu kolem sebe nemají nikoho, kdo trošku slušněji umí s digikrabičkou? Na každé svatbě, co jsem byla se objevilo několik strýců nebo jiných příbuzných s fotoaparáty, co horlivě vše fotili. Tak když se mu půjčí nějaký ten lepší digipřístroj, tak taky ucházející fotky vyfotí.
  • 0

#42 Fabius

Fabius

    Tlampač (grafoman)

  • Moderátoři
  • 1 472 příspěvků(y)
Reputace: 306

Publikováno 24 září 2012 - 21:28:37

Já byl nedávno na svatbě, kde se to fotografy jen hemžilo.

... ale je teda fakt, že se ženil fotograf :D
  • 1

#43 Drevorubec

Drevorubec

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 324 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 247

Publikováno 25 září 2012 - 08:53:43

Já v poslední době vídám jen svatby, kde je takový shluk fotografů, že ostatní účastníci nevidí nic a na polovinu fotografů se taky nedostane. Takže to bude asi nerovnoměrným rozložením fotoaparátů mezi lidmi, které je zkresleno statistickým průměrem (já mám deset foťáků a devět mých kamarádů nemá žádný, průměrně máme každý jeden). A v tomhle případě ještě nerovnoměrným rozložením fotografujících kamarádů, někdo jich má na svatbě deset a někdo žádného.
  • 0

#44 Pavel_P

Pavel_P

    Hrabě kydoň

  • Moderátoři
  • 4 203 příspěvků(y)
Reputace: 477

Publikováno 25 září 2012 - 09:16:50

Ideální jsou dle mého dva fotografové, protože se tím vzájemně jistí a tolik si nepřekážejí. Jeden se zaměřuje na fotky pro babičky, druhý se snaží vytvořit nějaké to "umění". (Digitálista pro babičky, já samozřejmě umělec :) Tenhle koncept se mi vždy velmi osvědčil. Jinak George tvrdí, že hledá hrdinu, mně to přijde spíš jak výběrko na hlupáka....
  • 1




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 0 návštěvníků, 0 anonymních