Přejít na obsah


Fotka

Galerie


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
264 odpovědí na toto téma

#1 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 5 únor 2012 - 19:07:20

Prosím předplatitele aby se pokusili do galerie něco nahrát, zatím životně důležitého, nevím jak to bude fungovat.
  • 0

#2 LuzJi

LuzJi

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 080 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 712

Publikováno 5 únor 2012 - 19:33:45

Sice tu mám někde při ruce buzolu, ale ta by mi asi nebyla moc platná.
Potřebuji malé nakopnutí, kde najdu nějaké tlačítko "Nahrát obrázek" ... zatím marně pátrám :rolleyes:
  • 0

#3 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 5 únor 2012 - 19:35:23

V galerii je napravo tlacitko nahrat.
  • 0

#4 MrB14ck

MrB14ck

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 570 příspěvků(y)
  • LocationChotěšov (PJ)
Reputace: 119

Publikováno 5 únor 2012 - 19:48:15

nefakčí - při vytváření alba mě to hlásí jakousi hlášku že prej NO_PERMISSION_TO_CREATE_IN_ALBUM
NO_PERMISSION_TO_CREATE_IN_ALBUM
  • 0

#5 berraneck

berraneck

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 176 příspěvků(y)
  • LocationPraha/Vsetín
Reputace: 229

Publikováno 5 únor 2012 - 19:52:49

NO_PERMISSION_TO_CREATE_IN_ALBUM
  • 0

#6 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 5 únor 2012 - 20:05:52

Co teď? Vytvořit album? Nové? Soukromé? Nahrát fotku.
  • 0

#7 tess_red

tess_red

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 170 příspěvků(y)
  • LocationLitoměřice; občas Ludvíkov u Velké Bíteše
Reputace: 237

Publikováno 5 únor 2012 - 20:09:34

Nic takového jako vytvořit nové album atp. se mi neobjevilo. :rolleyes: Píše mi to jen, že nemám žádná alba a to je vše. Žádné tlačítko na vytvoření či přidání alba nebo vložení fotky se mi neobjevilo.
  • 0

#8 otik

otik

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 300 příspěvků(y)
Reputace: 129

Publikováno 5 únor 2012 - 20:17:36

mě to funguje, jen to chce rodičovské album Temnakomora.cz
  • 0

#9 MrB14ck

MrB14ck

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 570 příspěvků(y)
  • LocationChotěšov (PJ)
Reputace: 119

Publikováno 5 únor 2012 - 20:18:42

mě už taky fachčí :rolleyes:
  • 0

#10 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 5 únor 2012 - 20:18:57

Bez existence toho rodičovského alba v administraci kde je nazýváno globálním to nejde vůbec.
  • 0

#11 otik

otik

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 300 příspěvků(y)
Reputace: 129

Publikováno 5 únor 2012 - 20:22:08

Bez existence toho rodičovského alba v administraci kde je nazýváno globálním to nejde vůbec.

myslím, že to ničemu nevadí, jen to je trochu komické
  • 0

#12 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 5 únor 2012 - 20:24:47

Ještě by se tím dalo udělat základní rozdělení jako portréty, krajina, street atd.. a v tom by si uživatelé vytvářeli vlastní alba.

PS: Někdo vyzkoušejte ta soukromá zda nejsou vidět.
  • 0

#13 tess_red

tess_red

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 170 příspěvků(y)
  • LocationLitoměřice; občas Ludvíkov u Velké Bíteše
Reputace: 237

Publikováno 5 únor 2012 - 20:28:12

Mně to stále nefunguje. :rolleyes: Ani žádné globální album nevidím?
  • 0

#14 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 5 únor 2012 - 20:36:05


Bez existence toho rodičovského alba v administraci kde je nazýváno globálním to nejde vůbec.

myslím, že to ničemu nevadí, jen to je trochu komické


Ty fotky se ti zmenšili nebo jsi je už nahrával v této velikosti.
  • 0

#15 otik

otik

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 300 příspěvků(y)
Reputace: 129

Publikováno 5 únor 2012 - 20:48:54

nahrál jsem je v rozměru cca 800x600, přijde mi to v galerii stejné.
  • 0

#16 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 5 únor 2012 - 20:49:34

nahrál jsem je v rozměru 800x600, přijde mi to v galerii stejné.


To asi jo, momentálně zmenšuje na 1600 x 1200
  • 0

#17 LuzJi

LuzJi

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 080 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 712

Publikováno 5 únor 2012 - 21:01:53

Asi nejsem jedinej, ale já fakt nevím ....
Jediný náznak je, když jdu cestou :
Moje nastavení - Galerie - Vytvořit nové album ....
tady ale končím, pak už mi nic dalšího není nabídnuto. Žádná možnost jak to nové album vytvořit. Ale třeba jen neumím na správném místě správně klikat :smile:

Ne, že bych měl potřebu si tu tvořit album, ale co kdyby někdy ?
Pro nás PC-analfabety bude v nějakém horizontu potřeba předložit trochu polopatičtější postupy ;)
  • 0

#18 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 5 únor 2012 - 21:25:07

Kdepak to není tebou, má to prostě nějaký mouchy. To v týdnu snad dořeším.
  • 0

#19 LuzJi

LuzJi

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 080 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 712

Publikováno 5 únor 2012 - 21:32:53

Fajn, díky. Tak zatím zas v klidu vlezeme do komůrky :) ;).

Taky si na ní doufám najdeš čas :smile:
  • 0

#20 ypres_bass

ypres_bass

    Obchodník zbožím prošlým

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 736 příspěvků(y)
  • LocationPardubice
Reputace: 52

Publikováno 5 únor 2012 - 21:38:38

mně to fachá (asi) jak má
  • 0

#21 Fill

Fill

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 264 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 125

Publikováno 5 únor 2012 - 21:56:46

Může uživatel ve svém albu vytvořit podalbum? Já že by možná bylo fajn, kdyby si lidé, kteří by rádi třídili své fotografie (portrét, krajina atd.), vytvořili nejdřív jedno Album se svým nickem a teprve v něm tyto kategorie-podalba. Usnadnilo by to hledání podle uživatelů a asi i zpřehlednilo galerii, neboť jsem zatím nenašel něco jako "procházet: dle autora".

Je to jen taková myšlenka, ale třeba se by se mohla líbiti i ostatním...
  • 0

#22 ypres_bass

ypres_bass

    Obchodník zbožím prošlým

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 736 příspěvků(y)
  • LocationPardubice
Reputace: 52

Publikováno 5 únor 2012 - 22:57:07

Může uživatel ve svém albu vytvořit podalbum? Já že by možná bylo fajn, kdyby si lidé, kteří by rádi třídili své fotografie (portrét, krajina atd.), vytvořili nejdřív jedno Album se svým nickem a teprve v něm tyto kategorie-podalba. Usnadnilo by to hledání podle uživatelů a asi i zpřehlednilo galerii, neboť jsem zatím nenašel něco jako "procházet: dle autora".

Je to jen taková myšlenka, ale třeba se by se mohla líbiti i ostatním...

nevim jak ostatním,ale mne to jde, ale stromovou sktrukturu to moc nepřipomíná
  • 0

#23 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 6 únor 2012 - 07:24:51

Určitě by bylo lepší kdyby ta alba byla prvotně podle uživatelů. Já musím zase chvíli vykazovat nějakou činnost ale určitě zapracuji i na temné.
  • 0

#24 tess_red

tess_red

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 170 příspěvků(y)
  • LocationLitoměřice; občas Ludvíkov u Velké Bíteše
Reputace: 237

Publikováno 6 únor 2012 - 07:37:01

Tazi, tak už mi to taky funguje. Jen jsem se chtěla zeptat jestli z těch našich starých alb se ti podařilo fotky uložit a budou vráceny, nebo si je musíme potom nahrát celé znova?

Jinak je to paráda. Jen to nahrávání je trošku složitější než na té staré TK, ale to si člověk časem zvykne. :smile: Zase tu mám mnohem více možností. ;)
  • 1

#25 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 6 únor 2012 - 10:30:38

Staré fotky mám, zatím jsem neřešil jejich nahrávání sem. Nejdřív potřebuji aby ta galerie fungovala. Tím, že si je nahraješ znovu nebo jich nahraješ víc nic nezkazíš.
  • 0

#26 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 6 únor 2012 - 12:01:11

Kdo má předplatné a nefunguje mu galerie tak by mělo stačit vymazat dočasné soubory prohlížeče. Občas to zlobí. Omlouvám se za neustálé komplikace ale upravuju to za pochodu.
  • 0

#27 LuzJi

LuzJi

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 080 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 712

Publikováno 12 únor 2012 - 10:12:30

Zkusil jsem vymazat historii, nějaké ty mezipaměti a podobně. Žádná změna.
Když ťuknu na záložku Galerie, objeví se mi "Album člena LuzJi". Ale žádná možnost, nabídka, že bych s tím mohl něco dál dělat, něco nahrát.

Když otevřu ve fóru Album uživatelé, mohu si tam obrázky prohlížet, ale když tam ťuknu na "Nahrát", jsem zase ve svém oblíbením Albu - viz předchozí. Takže nic.

Prohlížeč mám buď Firefox, nebo Google Chrome.

Nebo tam je nějaká jiná cesta ?
  • 0

#28 armas

armas

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 523 příspěvků(y)
  • LocationOdolena Voda
Reputace: 31

Publikováno 12 únor 2012 - 11:11:31

Zkusil jsem vymazat historii, nějaké ty mezipaměti a podobně. Žádná změna.
Když ťuknu na záložku Galerie, objeví se mi "Album člena LuzJi". Ale žádná možnost, nabídka, že bych s tím mohl něco dál dělat, něco nahrát.


Když kliknu na Galerie, tak vpravo je černé tlačítko Nahrát. To zmáčknout a je tam možnost založit si album (Nové album). Funguje mi to celkem dobře, akorát je třeba vybrat rodičovské album a to je album Uživatelé (stiskni Select album vpravo).

Tím vznikne album a pak se do něho nahrávají jednotlivé fotky. Při stisknutí Publikovat je potom možno dodat popisky a názvy.
  • 0

#29 armas

armas

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 523 příspěvků(y)
  • LocationOdolena Voda
Reputace: 31

Publikováno 12 únor 2012 - 11:16:49

Dotaz na všechny: Jak už je teď vidět, jednotliví uživatelé si zakládají alba s podobným názvem, protože chtějí vystavovat podobný obsah (viz např. 3x album Lidé od různých uživatelů). Mně by se líbilo, kdyby existovalo jedno album "Lidé", do kterého by všichni mohli nahrávat fotky lidí. Prostě podobně jako na Flickr. Takže by mě zajímalo:

- zda by se to líbilo i ostatním
- dotaz na Taze, zda by to šlo udělat, že to alba mají právo zápisu všichni uživatelé.

Alba by v tom případě musela mít moderátory, podobně jako diskusní fóra. Nevím, zda to tento redakční systém umožňuje (Tazi?).
  • 0

#30 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 12 únor 2012 - 13:32:02

Jasně, mohu udělat několik "společných" alb a uvidíme jak to bude fungovat. Jaká alba by to měla být?

Lidé
Krajina
.
.
  • 0

#31 LuzJi

LuzJi

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 080 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 712

Publikováno 12 únor 2012 - 13:42:54


Zkusil jsem vymazat historii, nějaké ty mezipaměti a podobně. Žádná změna.
Když ťuknu na záložku Galerie, objeví se mi "Album člena LuzJi". Ale žádná možnost, nabídka, že bych s tím mohl něco dál dělat, něco nahrát.


Když kliknu na Galerie, tak vpravo je černé tlačítko Nahrát. To zmáčknout a je tam možnost založit si album (Nové album). Funguje mi to celkem dobře, akorát je třeba vybrat rodičovské album a to je album Uživatelé (stiskni Select album vpravo).

Tím vznikne album a pak se do něho nahrávají jednotlivé fotky. Při stisknutí Publikovat je potom možno dodat popisky a názvy.

Dík za odpověď, ale nepřečetl jsi si pořádně co jsem psal. Když kliknu na Galerie, tak tam žádné černé tlačítko Nahrát nemám ...
To se mi objeví jen když kliknu ve fóru na Učivatelskou galerii. Tam to černé tlačítko mám, ale když na něj kliknu, žádnou možnost něco založit či nahrát mi to nenabídne ... :o
  • 0

#32 Fill

Fill

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 264 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 125

Publikováno 12 únor 2012 - 17:34:58

Nepomůže ve firefoxu ani Ctrl+Shift+Del a ve vyskočivším okně v podrobnostech označit vše a pak to vymazat?
  • 0

#33 LuzJi

LuzJi

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 080 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 712

Publikováno 12 únor 2012 - 20:51:51

Nepomůže ve firefoxu ani Ctrl+Shift+Del a ve vyskočivším okně v podrobnostech označit vše a pak to vymazat?

Nepomůže, zkoušel jsem to právě po informaci o případné potřebě výmazu dočasných souborů prohlížeče.

Zkoušel jsem ještě cestu přes můj profil - Upravit můj profil - záložka Galerie - tam "Vytvořit nové album" - nadějné, že ? - ale to mě hodí zase do Album člena LuzJi, kde už zase není žádmá cesta nejak něco něčím udělat dál.
Zítra ještě zkusím přístup z jiného počítače, abych zjistil kde hledat zradu.

Ani mi tak nejde o tu galerii, to jen když už se to tady ladí, že .....
  • 0

#34 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 12 únor 2012 - 20:55:12

LuzJi: tohle by ti ale fakt mělo fungovat.
  • 0

#35 LuzJi

LuzJi

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 080 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 712

Publikováno 12 únor 2012 - 21:21:38

Děkuju za povzbudivá slova :) , taky si myslím, že by mi to mělo fungovat.
No, budu se sebou muset asi něco dělat. :o
  • 0

#36 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 13 únor 2012 - 06:59:33

:o Mě to na jednom PC taky nechtělo fungovat, ale po vymazání veškerých dočasných souborů týkajících se temnekomory to začalo fungovat.
  • 0

#37 armas

armas

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 523 příspěvků(y)
  • LocationOdolena Voda
Reputace: 31

Publikováno 13 únor 2012 - 07:45:44

Jasně, mohu udělat několik "společných" alb a uvidíme jak to bude fungovat. Jaká alba by to měla být?


Já bych navrhoval zatím toto (název, popis, ev. komentář):
Lidé - Portréty lidí, živé i aranžované v ateliéru nebo v exteriéru (nebo by to třeba někdo chtěl rozdělit na živé a aranžované záběry?)
Street - Pouliční fotografie, uličníci, prostě street
Voda v krajině - Potoky, potůčky, řeky, rybníky, laguny, moře, oceány, vodopády - prostě když jde o vodu v krajině
Hory - Prostě vysoké skály a hluboká údolí
Hrady, zámky, tvrze, zříceniny - Pro specifickou skupinu krajinářů, kteří rádi záběr doplní něčím co je nebo bylo opevněné :-)
Krajina zimní - Pro příznivce krajinářské fotografie a sněhu
Krajina městská - Záběry z měst, která nelze považovat za street nebo architekturu
Krajina - Nejširší téma pro záběry, které nelze zařadit do jiných užších krajinářských témat
Město: Praha - Snímky všeho druhu z Prahy
Město: Paříž - Snímky všeho druhu z Paříže (jezdí tam relativně hodně lidí, třeba by se to sešlo)
Město: Benátky - Snímky všeho druhu z Benátek (jezdí tam relativně hodně lidí, třeba by se to sešlo)
Český venkov - Snímky lidí, zvířat, domů atd. z našeho venkova (je tam hodně zajímavých záběrů a někteří se tomu hodně věnují)
Zátiší - Zátiší aranžovaná i nalezená (nebo to hned rozdělit na dvě galerie?)
Rodina - Snímky z našich rodin - děti, maminky, dědečkové... (téma běžné, ale náročné - jak nafotit své blízké, aby fotka dokázala oslovit a inspirovat i někoho mimo rodinu?)

Seznam samozřejmě není úplný. Určitě budou další návrhy a doporučení z celé komunity. A třeba se to taky bude zdát většině jako blbost. Ale pokud bychom dávali společné fotky do konkrétních galerií, usnadní to prohlížení a současně vznikne i virtuální "výstava" s jedním tématem.
  • 1

#38 RHx

RHx

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 5 702 příspěvků(y)
  • LocationHK
Reputace: 386

Publikováno 13 únor 2012 - 23:43:38

hele ten nápad že nový snímky z galerie se zobrazujou nahoře na první stránce je dobrej, je to takový živý
to jsem se podíval na srazy, vlaky a různý jiný snímky a najednou jsem tam sebe uviděl :-)
jen nevim kde je moje galerie, ty skeny co jsem měl v starý podobě temný někde jsou a nevím kde, jestli se mají vložit znova? já totiž nevím ani kde je mám
ale co jsou to jenom data a obrázky mám v škatuli někde v komoře tak houby zle
  • 0

#39 bzencak

bzencak

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 993 příspěvků(y)
Reputace: 487

Publikováno 14 únor 2012 - 08:21:08

Tak mě se to tu začíná velmi líbit! Začínáme obrazově nově žít a to je dobře. Jen bych chtěl poprosit staré kamarády o založení nových galerií. Já vím, že máte většinou svoje skvělé stránky, ale přes to všechno, prosím, šoupněte sem každý pár svých majstrštychů... Nahodíme laťku mlaďochům trochu vejš. Co vy na to? :-)
  • 1

#40 LuzJi

LuzJi

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 080 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 712

Publikováno 15 únor 2012 - 09:27:31

:-P Mě to na jednom PC taky nechtělo fungovat, ale po vymazání veškerých dočasných souborů týkajících se temnekomory to začalo fungovat.

Protože ani po vymazání těch dočasných souborů se nedařilo a na druhém počítači to chodilo, přeinstaloval jsem komplet prohlížeč a už to chodí. Tedy snad jak má. Asi tam někde něco zůstávalo za bukem ...
  • 0

#41 Fill

Fill

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 264 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 125

Publikováno 15 únor 2012 - 16:35:30

...


Pokud by se takové kategorie vytvářely, tak bych přidal ještě jednu pro Pinhole :-P
  • 1

#42 armas

armas

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 523 příspěvků(y)
  • LocationOdolena Voda
Reputace: 31

Publikováno 16 únor 2012 - 07:50:01

Pokud by se takové kategorie vytvářely, tak bych přidal ještě jednu pro Pinhole :)

No jasně, pinhole! Jsem to ale trubka - jak jsem mohl opominout naši neaktivnější komunitu?

Tazi, šlo by tedy udělat jednu nebo dvě zkušební galerie pro více uživatelů? Třeba Lidé a Pinhole? Pokud bude třeba moderátora, hlásím se dobrovolně.
  • 2

#43 Fill

Fill

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 264 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 125

Publikováno 16 únor 2012 - 17:00:20

Vůbec nejlepší by mi připadalo, kdyby mohl být systém tagů (na výběr, ne že si každý vymyslí vlastní), které by uživatel fotografii přiřadil při vkládání. Pak by mohl mít každý jednu vlastní galerii podle jména, ale zárověň by šlo procházet fotky od všech právě podle těch tagů.

Ovšem nevím, co umožňuje tento sytém a jestli si nevymýšlím šílenosti (jakože spíše asi ano :) ), ale znáte to: Dejte neznalému prostor k návrhům a on vám vymyslí spoutu hezkých věcí, které jsou však prakticky nerealizovatelné... ;-)
  • 0

#44 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 16 únor 2012 - 17:36:55


Jasně, mohu udělat několik "společných" alb a uvidíme jak to bude fungovat. Jaká alba by to měla být?


Já bych navrhoval zatím toto (název, popis, ev. komentář):
Lidé - Portréty lidí, živé i aranžované v ateliéru nebo v exteriéru (nebo by to třeba někdo chtěl rozdělit na živé a aranžované záběry?)
Street - Pouliční fotografie, uličníci, prostě street
Voda v krajině - Potoky, potůčky, řeky, rybníky, laguny, moře, oceány, vodopády - prostě když jde o vodu v krajině
Hory - Prostě vysoké skály a hluboká údolí
Hrady, zámky, tvrze, zříceniny - Pro specifickou skupinu krajinářů, kteří rádi záběr doplní něčím co je nebo bylo opevněné :)
Krajina zimní - Pro příznivce krajinářské fotografie a sněhu
Krajina městská - Záběry z měst, která nelze považovat za street nebo architekturu
Krajina - Nejširší téma pro záběry, které nelze zařadit do jiných užších krajinářských témat
Město: Praha - Snímky všeho druhu z Prahy
Město: Paříž - Snímky všeho druhu z Paříže (jezdí tam relativně hodně lidí, třeba by se to sešlo)
Město: Benátky - Snímky všeho druhu z Benátek (jezdí tam relativně hodně lidí, třeba by se to sešlo)
Český venkov - Snímky lidí, zvířat, domů atd. z našeho venkova (je tam hodně zajímavých záběrů a někteří se tomu hodně věnují)
Zátiší - Zátiší aranžovaná i nalezená (nebo to hned rozdělit na dvě galerie?)
Rodina - Snímky z našich rodin - děti, maminky, dědečkové... (téma běžné, ale náročné - jak nafotit své blízké, aby fotka dokázala oslovit a inspirovat i někoho mimo rodinu?)

Seznam samozřejmě není úplný. Určitě budou další návrhy a doporučení z celé komunity. A třeba se to taky bude zdát většině jako blbost. Ale pokud bychom dávali společné fotky do konkrétních galerií, usnadní to prohlížení a současně vznikne i virtuální "výstava" s jedním tématem.


Galerie jsem tam nasázel. Do těchto galerií jdou pouze vkládat obrázky nelze tam vytvářet další galerie. Uvidíme jak to bude fungovat. Jen galerie Města umožňuje vytváření podgalerií pro konkrétní města. proč se omezovat na Prahu a Paříž, někdo třeba jezdí fotit i jinam.

Tagy u fotografií používat můžeš, tak směle do toho a uvidíme jestli to bude mít praktický význam.
  • 0

#45 Fill

Fill

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 264 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 125

Publikováno 16 únor 2012 - 20:29:25

Jak zkouším ty tagy, tak jsem přišel na dvě věci.
Když u obrázku na nějaký kliknu (z kontextové nápovědy "Vyhledat všechny fotografie označené..."), načte se úplně prázdná stránka. Odkaz v prohlížeči vypadá slibně- cosi se search, ale nezobrazí se nic.
Rovnou jsem zkusil vymazat dočasná data a při tom jsem zjistil tu druhou věc. Odhlásilo mě to a album pinhole bylo fuč, přihlásil jsem se a bylo zpátky. Není u něj prohlížení povolené jen pro členy?
  • 0

#46 armas

armas

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 523 příspěvků(y)
  • LocationOdolena Voda
Reputace: 31

Publikováno 16 únor 2012 - 20:40:15

Galerie jsem tam nasázel. Do těchto galerií jdou pouze vkládat obrázky nelze tam vytvářet další galerie. Uvidíme jak to bude fungovat. Jen galerie Města umožňuje vytváření podgalerií pro konkrétní města. proč se omezovat na Prahu a Paříž, někdo třeba jezdí fotit i jinam.

Tagy u fotografií používat můžeš, tak směle do toho a uvidíme jestli to bude mít praktický význam.


Díky Tazi. Uvidíme, kolik lidí se přidá.

Mám první drobnu připomínku: u obrázků ve společném albu nemám možnost editovat tagy (klíčová slova). Asi někde něco není zašktnuté...
  • 0

#47 armas

armas

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 523 příspěvků(y)
  • LocationOdolena Voda
Reputace: 31

Publikováno 16 únor 2012 - 21:08:04

Tak jsem nahrál i pár tagů a zkoušel podle nich vyhledat - kliknu na tag a najede mi bílá stránka. Je to normální? (Win XP, Firefox 10.0.1)
  • 0

#48 LuzJi

LuzJi

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 080 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 712

Publikováno 22 únor 2012 - 23:38:11

Přibyla nám tam galerie Český venkov a tak mě napadá zda to raději nenazvat třeba "U nás na venkově", abychom nemuseli přidávat ještě nějaké další venkovy ? :-)
  • 0

#49 bobrb

bobrb

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 859 příspěvků(y)
  • Locationpod Brdy
Reputace: 54

Publikováno 5 březen 2012 - 15:37:44

Neslo by aby system nabizel dostupne tagy? Treba AJAXem?
  • 0

#50 taz

taz

    Tlampač (grafoman)

  • Administrators
  • 1 252 příspěvků(y)
  • LocationLiberec
Reputace: 212

Publikováno 5 březen 2012 - 16:38:28

Neslo by aby system nabizel dostupne tagy? Treba AJAXem?


System by mel nabizet dostupne tagy.
  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 0 návštěvníků, 0 anonymních