Přejít na obsah


Fotka

Předplatné


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
123 odpovědí na toto téma

#101 DarksomePhotography

DarksomePhotography

    Nováček

  • Předplatitel
  • 171 příspěvků(y)
Reputace: -18

Publikováno 25 únor 2017 - 18:03:24

Já jsem zhruba po dvou týdnech čekání odeslal dotaz na administrátorský e-mail a byť jsem neobdržel žádnou odpověď, druhý den po něm zde mašle byla.

Takže asi je to tady zkrátka běžné, že zpracování trvá o něco déle.


  • 0

#102 Leo

Leo

    Nováček

  • Předplatitel
  • 84 příspěvků(y)
  • LocationPlzeň
Reputace: 8

Publikováno 26 únor 2017 - 12:19:59

Mašla zpět, člověk se nemá ukvapovat. Stačí napsat zprávu na správnou adresu. :cool:


  • 0

#103 Nakadah

Nakadah

    Nováček

  • Předplatitel
  • 408 příspěvků(y)
  • LocationOstrava
Reputace: 73

Publikováno 26 únor 2017 - 18:40:42

Mašla taky zpět, ani sem nikam nepsal. Jenom jsem si pomyslel, že už příště nepošlu nic...asi telepatie.


  • 0

#104 JirkaM

JirkaM

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 1 118 příspěvků(y)
  • LocationMoravská Chrastová
Reputace: 1 017

Publikováno 13 březen 2017 - 20:24:45

Taz evidentně příval plateb nestíhá vyhodnocovat - proto jsem pro jistotu koupil předplatné raději s předstihem, před expirací (12.3.), ale nepomohlo to. Zaplatil jsem 24.2. s VS 952,. "mašla" nikde a v klientském panelu upozornění:

Pending Invoices..waiting for payment...


  • 0

#105 Luigi

Luigi

    Dost toho nakecá

  • Předplatitel
  • 754 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 148

Publikováno 13 březen 2017 - 21:19:10

Už onehdy jsem se snažil uhradit si předem poplatek třeba na 3 roky dopředu, ale bylo mi vysvětleno, že to nelze, neb expiraci nehlídá TAZ, ale program v PC. Takže platit předem není zřejmě správná cesta. Ostatně, mě to ani nešlo...Zdařec Luigi :shock:


  • 0

#106 RHx

RHx

    Hrabě kydoň

  • Předplatitel
  • 5 157 příspěvků(y)
  • LocationHK
Reputace: 265

Publikováno 13 březen 2017 - 21:20:16

dole na stránce je odkaz kontakt

napiš zprávou :"zaplatil jsem"

do týdne máš status změněnej na předplatitele

 

tak nějak  mi to proběhlo před nedávnem


  • 0

#107 Luboszz

Luboszz

    Nováček

  • Předplatitel
  • 470 příspěvků(y)
Reputace: 98

Publikováno 16 březen 2017 - 23:50:45

Nějak to nefunguje :neutral:  stále čekám aaaa nic.


  • 0

#108 JirkaM

JirkaM

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 1 118 příspěvků(y)
  • LocationMoravská Chrastová
Reputace: 1 017

Publikováno 19 březen 2017 - 10:46:03

dole na stránce je odkaz kontakt

napiš zprávou :"zaplatil jsem"

do týdne máš status změněnej na předplatitele

 

tak nějak  mi to proběhlo před nedávnem

Vyřešeno 17.3.


  • 0

#109 oteccasu

oteccasu

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 257 příspěvků(y)
Reputace: 447

Publikováno 24 duben 2017 - 08:35:03

Zaplatil jsem dobrovolný příspěvek a ejhle ona mašlička stále nikde. Myslíte že za dopravu může pošta? Neměl jsem raději použít PPL?

  Za fundovanou radu předem děkuji.


  • 0

#110 JirkaM

JirkaM

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 1 118 příspěvků(y)
  • LocationMoravská Chrastová
Reputace: 1 017

Publikováno 24 duben 2017 - 12:49:09

Zaplatil jsem dobrovolný příspěvek a ejhle ona mašlička stále nikde. Myslíte že za dopravu může pošta? Neměl jsem raději použít PPL?

  Za fundovanou radu předem děkuji.

postupoval jsem dle odpovědi 106 .... a časem to přineslo ovoce. (mašli)


  • 0

#111 keko

keko

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 1 927 příspěvků(y)
  • LocationSlovakia, Alžbetin Dvor 130
Reputace: 591

Publikováno 24 duben 2017 - 13:15:12

Zaplatil jsem dobrovolný příspěvek a ejhle ona mašlička stále nikde. Myslíte že za dopravu může pošta? Neměl jsem raději použít PPL?

  Za fundovanou radu předem děkuji.

Ja som pre zmenu iba zaplatil a za dva tyzdne mi masla naskocila.

Mne nejde o maslu, vyhodou pre mna je, ze mozem editovat svoje prispevky aj dodatocne. Kedze ma klavesnica neposlucha, pride mi to vhod.

Ale to je iba taky by-product, pretoze na dobru vec rad prispejem, aj keby z toho priamo uzitok nebol.


  • 0

#112 oteccasu

oteccasu

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 2 257 příspěvků(y)
Reputace: 447

Publikováno 25 duben 2017 - 22:03:40

Já jsem asi moc starej na ty nové móresy. Když se něčeho účastním, tak by jsem měl také přispět na organizaci.


  • 0

#113 Luboszz

Luboszz

    Nováček

  • Předplatitel
  • 470 příspěvků(y)
Reputace: 98

Publikováno 26 duben 2017 - 18:08:22

Já jsem asi moc starej na ty nové móresy. Když se něčeho účastním, tak by jsem měl také přispět na organizaci.

Pokud je to složenkou tak to trvá 5 dní.Mě sám Taz říkal že mu to taky chvíli trvá tak to chce tak minimálně 10 dní :grin: Jak to říkala moje máma když k nim  na konci války přišli rusáci....musíme vydržat a vydržat a vydržali :D


  • 0

#114 borekt

borekt

    Dost toho nakecá

  • Předplatitel
  • 515 příspěvků(y)
  • LocationThunder Bay-On.Canada
Reputace: 180

Publikováno 17 květen 2017 - 23:32:54

Prosim o zaslani cisla uctu a vse co s tim souvisi na muj mail-na takovy veci jsem vul.Ona to zaplati moje sestra v cechach

dekuji

borek


  • 0

#115 JirkaM

JirkaM

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 1 118 příspěvků(y)
  • LocationMoravská Chrastová
Reputace: 1 017

Publikováno 18 květen 2017 - 15:01:31

Prosim o zaslani cisla uctu a vse co s tim souvisi na muj mail-na takovy veci jsem vul.Ona to zaplati moje sestra v cechach

dekuji

borek

Klikni v záhlaví na "obchod", kup si "předplatné" a měly by ti požadované informace dorazit - předej sestře k úhradě


  • 0

#116 borekt

borekt

    Dost toho nakecá

  • Předplatitel
  • 515 příspěvků(y)
  • LocationThunder Bay-On.Canada
Reputace: 180

Publikováno 18 květen 2017 - 18:44:59

diky,snad to zvladnu


  • 0

#117 Luboszz

Luboszz

    Nováček

  • Předplatitel
  • 470 příspěvků(y)
Reputace: 98

Publikováno 18 květen 2017 - 21:40:01

Na záhlaví více a pod tím je kolonka obchod.

Prosim o zaslani cisla uctu a vse co s tim souvisi na muj mail-na takovy veci jsem vul.Ona to zaplati moje sestra v cechach

dekuji

borek

Klikni v záhlaví na "obchod", kup si "předplatné" a měly by ti požadované informace dorazit - předej sestře k úhradě

 


  • 0

#118 Guss

Guss

    Nováček

  • Předplatitel
  • 11 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 19 květen 2017 - 20:32:09

Ahoj, proč nikdo to předplatné nezpracovává? Od 10.5. ho mám ve stavu Waiting For Payment, zaplaceno to bylo okamžitě, na dotazy nikdo nereaguje... Skoro jak kdyby to dělal Microsoft :D


  • 0

#119 JirkaM

JirkaM

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 1 118 příspěvků(y)
  • LocationMoravská Chrastová
Reputace: 1 017

Publikováno 19 květen 2017 - 20:40:09

On je to asi takový zdejší status quo ... viz např. můj příspěvek č. 110 ... a další obdobné od jiných předplatitelů...


  • 0

#120 Doktor

Doktor

    Nováček

  • Předplatitel
  • 40 příspěvků(y)
Reputace: 10

Publikováno 2 červenec 2017 - 18:33:14

Zdravím,

mohl bych poprosit o kontrolu stavu předplatného? Platbu jsem posílal 23.9., mám z banky potvrzení o zaplacení, takže můžu případně zaslat.

 

Děkuji,

Doktor


  • 0

#121 James

James

    Nováček

  • Předplatitel
  • 38 příspěvků(y)
  • Locationseverní Čechy
Reputace: 8

Publikováno 7 září 2017 - 12:12:14

Taky jsem zaplatil předplatné a koupil si stará čísla Temnokomorníka už 26.8. a nic :(


  • 0

#122 salo

salo

    Nováček

  • Předplatitel
  • 464 příspěvků(y)
  • LocationZnojmo
Reputace: 75

Publikováno 7 září 2017 - 14:16:12

My, co se zde pohybujeme poněkud déle, jsme na delší čekací lhůty co se týče předplatného zvyklí. Pohybuje se to v řádech týdnů.


  • 0

#123 James

James

    Nováček

  • Předplatitel
  • 38 příspěvků(y)
  • Locationseverní Čechy
Reputace: 8

Publikováno 7 září 2017 - 17:17:16

No jo, kdo si počká... tak budu čekat :)


  • 0

#124 Daz

Daz

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 45 příspěvků(y)
  • LocationČeskéBudějovice
Reputace: 11

Publikováno 14 listopad 2017 - 20:18:21

Ahoj, chci po letech zase zaplatit předplatné ale když kliknu na "košík" zobrazí se pouze tato hláška: You have already purchased this item and it cannot be purchased again. A renewal invoice for your existing purchase was generated which has since expired. Please contact an administrator for assistance. 


  • 0




0 uživatel(ů) prochází toto téma

0 členů, 0 návštěvníků, 0 anonymních