Přejít na obsah


Fotka

Velký Dík Temnekomore.cz


  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
11 odpovědí na toto téma

#1 ryunin

ryunin

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 696 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 12 únor 2012 - 21:16:13

Chtěl bych tady poděkovat všem těm skvělým lidem, kteří se mě tady před cca dvěma roky ujali a radili a radili a radili -přes mou nechápavost a často tvrdohlavost. Dnes jsem si předělával web, je to taková rekapitulace, co jsem díky lidem tady, bez nichž bych se nehnul z místa, nafotil na film. I když jde o skeny, většinou jsem ty fotografie zvětšoval - buď sám nebo s Karlem Koutským nebo Standou Břízou a co vidíte většinou celkem dost odpovídá tomu, co je na papíře. Pár případů, kdy nešlo dostat tolik kontrastu na papír (např. racci nad Vltavou nebo domy v Alcalá) hodlám řešit pomocí speciální kontrastní pozitivní vývojky. Jinak jak vidíte, nemá to jednotný styl, je to každej pes jiná ves, ale to mě moc zatím netrápí. Co mě těší, že jsem zaznamenal první náznaky pozitivních ohlasů z řad zkušených fotografů. Bez tohoto úžasného webu bych si prostě ani neškrtl. A pokud mi tu někdo přímo neporadil, tak mi dal doporučení na někoho jiného. Jo a ten externí expozimetr už mám. Všem, co jste mi radili, moc děkuju. Samozřejmě nekončím s učením, ptám se často lidí, které jsem tu poznal a jsem s nimi v kontaktu.

K nahlédnutí, co jste spáchali díky svým zkušenostem, co jste předali, jak se dalo, přes mou technickou blbost a antitalent:

www.romanvalekphotography.com
  • 0

#2 zorin

zorin

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 48 příspěvků(y)
  • LocationBrno
Reputace: 21

Publikováno 12 únor 2012 - 21:19:13

Některé jsem viděl i na FA :o
  • 0

#3 borekt

borekt

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 518 příspěvků(y)
  • LocationThunder Bay-On.Canada
Reputace: 193

Publikováno 13 únor 2012 - 04:54:19