Stala se mi velice nemilá věc, o kterou bych se s Vámi rád podělil a na kterou by mě zajímal Váš názor.
Prodal jsem nedávno jednomu člověku fotoaparát (Lomo LC-A) stáli jsme spolu asi půl hodiny, aby si vyzkoušel, že je vše v pořádku a také to tak vypadalo (i já jsem na ten fotoaprát předtím vyfotil několik filmů. No a dnes mi přišel e mail následujícího znění:
Dobrý deň pán XXX,
Píšem vám z dovodu veci, ktorá ma vobec nepotešila.
Pred nedávnom ste mi predal fotoaparát Lomo Lca (LKA),
o ktorom ste tvrdil, že je funkčný.
Po vyfotení 2och filmov som prišiel na to, že uzávierka nefunguje správne.
Aby som bol presný, otvorí sa možno tak každý druhý záber.
Inak sa neotvorí vôbec, aj keď spúšť klikne.
V servise mi povedali, že to nevedia opraviť.
Museli ste o tejto závade vedieť, a aj tak ste tvrdil, že je fotoaparát funguje.
Touto cestou sa vám chcem ešte raz poďakovať a nabudúce keď
vás náhodou stretnem v okolí XXX, moj prejav už nebude taký priateľský ako je teraz.
A teď co s tím?