Přejít na obsah


Fotka

FOTOKOR 1, 9x12


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
11 odpovědí na toto téma

#1 PrakticaL

PrakticaL

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 14 příspěvků(y)
  • LocationKošice
Reputace: 3

Publikováno 13 leden 2013 - 20:49:24

Přiložený soubor  $T2eC16Z,!ykE9s7t)2wCBQoZOcP7Hw~~60_1.jpg   22,46K   90 Počet stažení
Zdravím ... nedávno som zakúpil túto mašinku, ešte len cestuje z Ukrajiny :mrgreen: a trošku som nedočkavý. Chcel som sa spýtať na skúsenosti a vaše poznatky + na aký žáner aparát používate. Videl som fotografie na flickri a bol som prekvapený.

Dakujem za odpovede a neukameňujte ma prosím, som začiatočník vo VF.
  • 0

#2 David

David

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 845 příspěvků(y)
Reputace: 164

Publikováno 13 leden 2013 - 21:30:26

Přiložený soubor  $T2eC16Z,!ykE9s7t)2wCBQoZOcP7Hw~~60_1.jpg   22,46K   90 Počet stažení
Zdravím ... nedávno som zakúpil túto mašinku, ešte len cestuje z Ukrajiny :mrgreen: a trošku som nedočkavý. Chcel som sa spýtať na skúsenosti a vaše poznatky + na aký žáner aparát používate. Videl som fotografie na flickri a bol som prekvapený.

Dakujem za odpovede a neukameňujte ma prosím, som začiatočník vo VF.



Zdravím :-) Hned na začátku...pokud nemáš ke kameře kazety, tak bude nejprve do vitríny.
Pokud jsou ke kameře kazety, tak dle tehdejších uživatelů to byla univerzální kamera...tím myslím formát 9x12.
Kontakty z 9x12 jsou dostačující.
  • 1

#3 PrakticaL

PrakticaL

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 14 příspěvků(y)
  • LocationKošice
Reputace: 3

Publikováno 13 leden 2013 - 21:52:48

Dakujem za reakciu, ano boli k nej 4 kazety + spúšť ... na ceste sú aj planfilmy od fomy takže sa neviem dočkať kedy už začnem fotografovať :-P
  • 0

#4 David

David

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 845 příspěvků(y)
Reputace: 164

Publikováno 13 leden 2013 - 22:08:27