Přejít na obsah


Fotka

Vyvolání černobílého a barevného filmu současně

vyvolání barevný film

  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
3 odpovědí na toto téma

#1 jimmyhayek

jimmyhayek

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 101 příspěvků(y)
  • LocationOlomouc
Reputace: 78

Publikováno 21 leden 2013 - 01:00:34

Zdravím,
je mi 23 let a shodou náhod jsem se před časem dostal na toto fórum a od té doby jsem se absolutně ponořil do světa klasické fotografie, sleduju toto fórum, studuju teorii a už fotím svůj první černobílý film (pro začátek jsem si pořídil Minoltu Hi-Matic F (ve výborném stavu!) později bych rád chtěl přejít na středoformát) :smile: Už se nemůžu dočkat až ten film vyvolám a něco (snad) na něm bude k vidění :mrgreen:
Chtěl jsem se jen zeptat – našel jsem doma ve kompaktu nevyvolaný barevný film tuším že je tak 4-5 let starý). Tak mě napadlo, že bych jej zkusil vyvolat současně s tím svým černobílým filmem. Že my z toho nevyleze barevný negativ vím, ale nemůže ten barevný film nějak ovlivnit ten černobílý? Myslím tím, jestli třeba nemůže chytnout nějaký barevný nádech a pod.
Díky moc za odpověď, snad se neptám úplně hloupě.
  • 0

#2 Lukas_87

Lukas_87

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 730 příspěvků(y)
  • LocationLondyn, UK
Reputace: 54

Publikováno 21 leden 2013 - 01:07:05

barevný nádech nechytne, jen mi neni jasný, z čeho určíš vhodnej vyvolávací čas pro ten barevnej film. nejspíš to vyjde nastejno, jako tu barvu hodit do koše...
jestli chceš mít alespoň nějaký obrázky, tak ten barevnej film nech vyvolat v labu...
  • 0

#3 feromarcin

feromarcin

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 556 příspěvků(y)
Reputace: 71

Publikováno 21 leden 2013 - 12:53:11

Určite to hodiť do labu, po takom čase je ešte celkom dobrá šanca, že budú z toho nejaké fotky a možno aj celkom dobré.
  • 0

#4 mclusky

mclusky

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 178 příspěvků(y)
  • LocationPraha Klánovice