Přejít na obsah


Fotka

Kde vyvoláváte v Brně a za kolik?

vyvolávání brno fotolab filmy cross

  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
6 odpovědí na toto téma

#1 Murdoc

Murdoc

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 28 příspěvků(y)
  • LocationMutěnice
Reputace: 5

Publikováno 4 duben 2013 - 12:36:24

Ahoj, jelikož nemám vybavení, čas ani zkušenosti, nechávám si filmy vyvolávat ve fotolabu. Rád bych se zeptal především těch, co jsou z Brna: kde vyvoláváte? Chodím do AZfoto na Solniční, jsem amatér a jsem s nimi celkem spokojený, dělají kino i svitek crossem, což mi bohatě na moje potřeby stačí. Jen na B&W nebo E-6 se musí čekat déle, ale i to se dá přežít. Ceny jsou kolem 90-120 Kč za film. Jde mi hlavně o to, jestli třeba někde nebudou levnější? Máte nějaké tipy v Brně? Jsem student a každá koruna je pro mě dobrá.

Díky.
  • 0

#2 Luigi

Luigi

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 848 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 197

Publikováno 4 duben 2013 - 12:43:38

No nejsem z Brna, ale jinak. Pokud je pro tebe každá koruna dobrá, tak bych určitě BW filmy vyvolával doma (na koleji). Vstupní náklady tak 30,- Kč za starou Plastimatku, 20,- Kč za teploměr a pak negat. vývojka a ustalovač, což se vše promítne do vyvolání 1 filmu tak za 15,- Kč a máš proces pod kontrolou. Barva je už jiná liga, o té nemluvím. Zvaž to, vyvolat film dokážeš i v koupelně 1x1 metr. Zdařec Luigi :shock:
  • 0

#3 ploci

ploci

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 147 příspěvků(y)
  • LocationValachy!
Reputace: 202

Publikováno 4 duben 2013 - 12:59:12