Přejít na obsah


Fotka

"Jsem amatér a hodlám jím zůstat po celý život"


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
25 odpovědí na toto téma

#1 Erik Kurach

Erik Kurach

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 222 příspěvků(y)
Reputace: 901

Publikováno 16 červen 2013 - 13:17:38

Vážení kolegové, fotografie dala času hmotný převlek a tělo. V ohraničení jedné fotografie je paměť, kterou nemůžeme zpětně vyvolat. Vědomé omezení zadání, ne příliš mnoho výbavy, ani příliš mnoho
povyku. Technicky dokonalé věci dnes dělá každý, ale co z toho, když tam není poesie? Svět je plný obdivuhodných řemeslníků, ale tam, kde je básnický pohled sdělen s maximem dokonalosti onoho, v
praxi tak imaginárního fotografického umění, kde básnický obraz zachycen co nejprostším způsobem
přinášejícím něco nového. Jinak nestojí za to, aby byla dělána. Zraková neobvyklost motivu, kterou lze fotograficky izolovat a tím stupňovat k dojmu překvapivosti, vyžaduje instinkt a zkušenost. Jde o cílené hledání nadreality, utajené v předmětech skutečného života, vyžadující dostatek soustředění a času.
Stále se považuji za amatéra, přestože už nejsem diletant. Paměť a zábava oka, jinak to nemá smysl.
Erik Kurach "Starý Jezevec"
  • 0

#2 Pavel_P

Pavel_P

    Hrabě kydoň

  • Moderátoři
  • 4 203 příspěvků(y)
Reputace: 477

Publikováno 16 červen 2013 - 13:36:10

Slova amatér a profesionál ztratila u nás svůj původní význam. Však jak již bylo řečeno - amatér od slova amare - láska. Pokud to děláš s láskou a ne za peníze, jsi amatér a máš být na co hrdý...
  • 1

#3 koaloo

koaloo

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 89 příspěvků(y)
  • LocationPraha/HK/Zlín
Reputace: 14

Publikováno 16 červen 2013 - 15:00:56

co když to někdo dělá z lásky k penězům?
nebo z lásky a navíc za peníze? (to je ideál)
  • 0

#4 Evla

Evla

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 958 příspěvků(y)
  • LocationVajnory
Reputace: 979

Publikováno 16 červen 2013 - 15:45:09