Přejít na obsah


Fotka
- - - - -

Problém s vyvoláním.


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
10 odpovědí na toto téma

#1 AlekiCornski

AlekiCornski

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 29 July 2013 - 12:53:06

Zdravím, v oboru jsem nováček, ale už u třetího filmu jsem narazil na podstatný problém.Fotím na klasickou 35mm za pár šupů, filmy dávám vyvolávat do labu, první dva vyšly docela v pohodě, jen na mě koukali jak kdybych přišel ze středověku. No a u třetího filmu je problém s tím, že fotky jsou po vyvolání negativu rozpůlené přes snímky. Tzn. čísla jsou přesně uprostřed snímku. Svojí temnou komoru nemám a zatím se na ní ani nechystám, lab mi vyhovuje. Nevíte, jestli někde nemají "manuální" mašinu, kde snímky hledají růčo a né podle čísel? Jestli jsem netrefil do tématu, nebo zbytečně zakládal nový, tak se omlouvám. Předem díky :)
  • 0

#2 AlekiCornski

AlekiCornski

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 29 July 2013 - 12:59:27

Ještě doplním, jestli nemáte tip jak do matchboxu založit film, aby ty políčka seděly? :)
  • 0

#3 Drevorubec

Drevorubec

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1,324 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 247

Publikováno 29 July 2013 - 14:37:09

Vítej na Temné!
Nevím jestli to dobře chápu tvůj dotaz...
Tobě vadí, že číslování na filmu je někde jinde než bys chtěl? Neřeš to, je to úplně jedno a to i obsluze minilabu. Fotky na tom filmu nějak najdou i bez čísel (mimochodem, často jsou tam kromě normálních čísel i čísla s písmenem, třeba 24A, to kdyby ti 24 vyšlo do mezery a nebylo by jisté který snímek jsi měl při objednávce na mysli).