Přejít na obsah


Fotka

Kvalita tisku - názory, kde tisknout...

kvalita tisk

  • Zamčené téma Toto téma je zamknuto
10 odpovědí na toto téma

#1 martinsnajdr

martinsnajdr

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 24 příspěvků(y)
  • LocationPlzeň
Reputace: 4

Publikováno 7 červen 2014 - 19:41:15

Ahoj,

 

poslední dobou docházím k názoru, že jedním z velkých problémů dnešní barevné fotografie je nekvalitní tisk. Studuju fotku na VŠ, fotím jak na barevné filmy, tak na černobílé filmy. Zatímco černobílé fotky nejsou problém, protože si je můžu bez problémů nazvětšovat na krásné baryty od Ilfordu, z barevných tisků začínám mít noční můry. Nejde ani tak o větší printy, ale spíše o fotografie do velikosti A4. Mám pár starých, ručně zvětšovaných barevných fotek na matném papíře a to je prostě úplně někde jinde než jakýkoliv jiný tisk, který jsem doteď vyzkoušel. Ať už jde o povrch matných papírů nebo samotná ostrost (popř. rozlišení). Bohužel nemám možnost ručně zvětšovat barevné fotky. 

 

Máte nějaké tipy, kde tisknout barevně? Nejlépe v Praze. Vím, že třeba ve Fotonově dělají i barevné ruční zvětšeniny, ale je to hodně nákladné. Existuje nějaký ekonomičtější tisk, který je schopen se vyrovnat ruční barevné zvětšenině? 

 

Díky. 


  • 0

#2 Milosx

Milosx

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 239 příspěvků(y)
Reputace: 38

Publikováno 7 červen 2014 - 19:46:47

Termosublimačná tlač sa najviac približuje vyvolávanej fotke


  • 0

#3 Milosx

Milosx

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 239 příspěvků(y)
Reputace: 38

Publikováno 7 červen 2014 - 19:52:43

Tu je to vysvetlené najlepšie http://tinyurl.com/ptt3r4t


  • 0

#4 nojgi

nojgi

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 783 příspěvků(y)
Reputace: 70

Publikováno 9 červen 2014 - 11:08:49