Vážený kolego Tomáši. Ryji se intenzivně ve vlastní pozůstalosti. Až narazím na kartonový balík s kopiemi výzkumů Mr. Howarda Bonda z US PHOTOTECHNIQUES, ozvu se. Veškeré postupy jsou densitometricky kalibrované na materiál KODAK Tri-X 320 formátu 4x5" , technika neostré masky, foliových filtrů etc. Škoda, že nikdo o tak dokonale propracovaném postupu za použití moderních fotomateriálů a precizní kalibrace nepublikoval. Byl jsem tehdy velmi překvapen, jaké informace mi předal s naprosto nezištnou snahou o pomoc a radu. Jako za časů slavné Group f64. Dnes se vše jeví romanticky, ale realita raných 20. let vyvolává obdiv nad tím, že se tu postupně setkali lidé od adepta na kariéru profesionálního klavíristy Ansela Adamse, přes Edwarda Westona, mnoho dříve nefotografujících, kteří inspirováni, začali v oboru se svými pokusy a záhy se vypracovali. Když se reportér US fotografického magazínu rozhodl vzpomenout na Imogen Cunningham, členku f64, přijel s Fordem na výhní spálenou planinu s opuštěnou polorozpadlou barabiznou. Ve snaze najít cestu se se místní stařeny, která se právě za peprných nadávek snažila motykou v rozedrané zástěře umlátit chřestýše dotázal, zda-li netuší, kde kdysi slavná fotografka žije. Babizna se vztyčila a zjistilo se, že se ocitl na správném místě. Byla to Ms. Imogen, která jej zavedla do své chýše a poskytla interwiew, které vzbudilo doslova sensaci. Daleko od davu, ale s Hasselbladem na stativu u otřískaného stolku ale s nádhernou květinou, kdy čekala na to správné osvětlení. Ano, nepřestanu obdivovat tyto velikány DUCHA, i jejich žáky, jakými byli Minor White, John Daido Loori Roshi (*June, 14, 1931). Jestli se bude web zanedlouho hemžit uměleckými portréty psích hoven, s portréty jejich tvůrců, mne nechává totálně u ledu. S pozdravem: "Starý Jezevec" Erik