Přejít na obsah


Fotka

Správný výběr expozimetru

expozimetr exponometrie pomoc rada minolta servis

  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
25 odpovědí na toto téma

#1 Joseff

Joseff

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 7 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 19 říjen 2014 - 21:55:13

Dobrý den,

 

rád bych požádal zkušené fotografy o rady.

 

1) Nedávno jsem začal fotit na svou kinofilmovou Minoltu 7000 AF. Bohužel jsem zjistil, že mi na ní nefunguje zcela správně expozimetr. Poradili byste mi prosím nějakou opravnu či kontakt na někoho, kdo se takovouto opravou u tohoto fotoaparátu zabývá?

 

2) Přemýšlel jsem o tom, že bych si pořídil externí expozimetr a zkusil tak své fotky "vylepšit". Jsem začátečník, ale pár fotek se mi již podařilo úspěšně na kinofilm vyfotit :) Do mého finálního výběru se dostaly tyto expozimetry: Gossen Digisix 2, Sekonic L-398 A Studio Deluxe III a Voightländer VC Meter II. Dokážete mi prosím předat Vaše rady a zkušenosti k těmto expozimetrům, protože osobně jsem se zmohl jen na produktové porovnání. Uvítám i případné doporučení na jiný typ.

 

Předem děkuji za čas strávený mým támatem a za případné odpovědi.

 


  • 0

#2 hidejoshi

hidejoshi

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 741 příspěvků(y)
  • Location49°49'35.080"N, 12°36'21.379"E
Reputace: 435

Publikováno 20 říjen 2014 - 07:10:50

Ad 1. Jak jsi poznal že je špatný?

Ad 2: Hlavně aby ti seděl do ruky.


  • 0

#3 bzencak

bzencak

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 993 příspěvků(y)
Reputace: 487

Publikováno 20 říjen 2014 - 07:21:42

První je pro tebe (začátečníka) zatím asi nejlepší volbou.


  • 0

#4 Joseff

Joseff

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 7 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 20 říjen 2014 - 08:15:41

Porovnával jsem to s ostatními fotoaparáty při focení a při nižším ISO mi vycházel čas tak o polovinu nižší. Navíc čím vyšší ISO jsem použil, tím vyšší rozdíl byl.