Přejít na obsah


Fotka

Chyby na snímcích po vyvolání


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
17 odpovědí na toto téma

#1 saab900aero

saab900aero

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 8 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 24 March 2015 - 11:02:15

Ahoj, jsem začátečník a zkouším fotit na zděděnou Prakticu FX3. , právě jsem nechal vyvolat druhý film (zatím to svěřuji fotolabu, konkrétně foto Škoda) Bohužel na většině fotografií se objevují fleky viz přiložené foto. Nejdřív jsem myslel, že jsou to světelné odrazy, pak jsem ale zjistil, že rozmístění fleků je na všech fotografiích kde se projevilo stejné. Měl by někdo tip, čím tohle vzniká? Nyní jsem důkladně vyčistil objektiv (z venku, rozebrat ho neumím). Chyba materiálu ani fotolabu to nebude, protože na prvním vyfoceném filmu, který jsem nechal vyvolat cca před půl rokem jsou ty fleky také, jen ne tolik znatelné (objeví se zřejmě jen při určitém nastavení vůči světlu) Prve jsem si toho nevšiml, ale nyní po vyvolání druhého filmu, který dopadl hůř, jsem zjistil, že jsou tam taky, míň znatelné, ale na stejných místech. Může být tedy někde v těle přístroje špína/prach, který to způsobuje? Díky moc za rady. P. S. Nebo objektiv zevnitř? Používám jen jeden..dá se nějak rozebrat a vyčistit? Díky moc za rady.

 

Přiložený soubor  49750025.jpg   158.31K   7 Počet staženíPřiložený soubor  49750027.jpg   148.52K   7 Počet staženíPřiložený soubor  49750015.jpg   114.69K   6 Počet staženíPřiložený soubor  49750021.jpg   115.79K   6 Počet stažení


  • 0

#2 Václav Vait

Václav Vait

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 1,066 příspěvků(y)
Reputace: 331

Publikováno 24 March 2015 - 11:10:59

Pogumované plátno závěrky je děravé - obvyklá závada drtivé většiny těchto strojů...


  • 0

#3 RHx

RHx

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 5,702 příspěvků(y)
  • LocationHK
Reputace: 386

Publikováno 24 March 2015 - 12:27:01