Přejít na obsah


Fotka

Schrödingerova vývojnice


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
51 odpovědí na toto téma

#1 Rogue

Rogue

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 23 příspěvků(y)
  • LocationZlínský kraj
Reputace: 0

Publikováno 21 srpen 2017 - 12:53:30

Zdravím,
Chtěl bych vás, plný vzteku a zoufalosti, požádat o řadu týkající se mé vývojnice.
Problém je vtom, že z nějakého důvodu do ní nejde zasunout celý film. Zhruba 10 poslednich snímků odmítá pobrat. Zasekne se a dál to nejde. díval jsem se, jestli tam není něco, co by to brzdilo a nic.
Vývojnice je suchá, když namotávám film.
Už mi zničila 2 filmy a znepříjemnila mi celý negativní proces, protože nikdy nevím, co mi s filmem udělá. Vývojnici mám rotační s nápisem plastik.

PS: pokud chcete napsat něco jako "kup si pořádnou vývojnici, ty retarde", tak pro klid v duši můžete, ale jsem chudý student a tak jsem asi odkázaný na tuhle poděděnou.

Přiložený soubor (y)


  • 0

#2 6

6

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 13 příspěvků(y)
Reputace: 2

Publikováno 21 srpen 2017 - 13:11:47

Skús to manotať na svetle.

Ja prebehnem cievku zubnou kefkou vždy pre zakladaním filmu. Od vtedy sa mi film nezasekol ( ...možno placebo )

Ale aj tak si myslim ,že vzhladom k cene filmu a času čo tomu človek venuje šetrit na vývojnici ....


  • 0

#3 milosm

milosm

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 1 798 příspěvků(y)
Reputace: 2 155

Publikováno 21 srpen 2017 - 13:15:39

pri slunecnim svitu tam skus uz vyvolany, ustaleny, suchy, testovaci film

.

az dorazi spravne nezastrihnuty konec na problemove misto tak sam zjistis co udelat

 

.

a zasunes az do konce


  • 0

#4 Rogue

Rogue

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 23 příspěvků(y)
  • LocationZlínský kraj
Reputace: 0

Publikováno 21 srpen 2017 - 13:18:47

No, to je právě můj problém. Ta vývojnice se neřídí logikou. Když namotávám vyvolaný negativ pro zkoušku na světle, nikdy se nezasekne.
  • 0

#5 duuri

duuri

    Dost toho nakecá