Přejít na obsah


Fotka

Namotávání filmu na cívku

Svitek vývojnice

  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
17 odpovědí na toto téma

#1 Mrpraga

Mrpraga

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 30 December 2017 - 19:08:47

Zdravím, jsem úplný začátečník ve vyvolávání filmu. Pořídil jsem si zvětšovací přístroj, vývojnice ISOFOT apod. Nevím jen, jak mám navijet na civku svitkový film. Film je krytý papírem, nevím, jestli mám papír sundat, nebo navinout i s ním. Děkuji za odpověď, případně budu rád za jiné rady do začátků
  • 0

#2 belco

belco

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 104 příspěvků(y)
  • LocationPartizánske, SK
Reputace: 7

Publikováno 30 December 2017 - 19:44:57

Samozrejme, ze u zvitku treba dat dolu kryci papier a navynut na cievku iba samotny film.


  • 0

#3 Evla

Evla

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 958 příspěvků(y)
  • LocationVajnory
Reputace: 979

Publikováno 30 December 2017 - 19:54:15

Kto to vie, tomu sa to nezdá ťažké. Pred rokmi som sa to učila na starých pokazených filmoch pri svetle, potom so zavretými očami a až keď som mala istotu, trúfla som si pokaziť prvý vlastný film :D
  • 0

#4 Mrpraga

Mrpraga

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 30 December 2017 - 20:07:36

Děkuji za odpověď. Na cívce vývojnice je namotaný jakýsi žlutý plastový pás. Mám film namotat společně s ním, aby byly jednotlivé vrstvy filmu odděleny? Vývojnice plastimat žádný takový pás nemá.
Děkuji
  • 0

#5 Nakadah

Nakadah

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1,147 příspěvků(y)
  • LocationOstrava
Reputace: 234

Publikováno 30 December 2017 - 20:33:26

Mezi ten "pás s výstupky" musíš namotat film. Je to distanční prvek. Nicméně když vidím tu vykopávku, tak tě lituju. 100x lepší Plastimatka to ti povím...v klidu v posedu na "00" do ní nasoukám svitek během chviličky.


  • 0

#6 LuzJi

LuzJi

    Tlampač (grafoman)