Přejít na obsah


Fotka

Ilford FP4 Plus 125/120 a jeho zpracování


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
59 odpovědí na toto téma

#1 wagabond

wagabond

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 70 příspěvků(y)
Reputace: 3

Publikováno 31 březen 2018 - 11:31:48

Zdravím,

jsem na fóru TK novicem. Studuji zde již několik týdnů a prokousat se všemi tématy není jednoduché. a tak se předem všem omlouvám

za to, jestli se to zde již probíralo. 

A nyní samotný dotaz. Chci začít fotit na černobílý negativní svitkový film Ilford FP4 plus 125/120 na SF6x9. Exponovaný film si chci vyvolávat

sám. No a tak se chci zeptat někoho, kdo s tímto filmem má zkušenost a používá ho, jakou chemii si mám koupit. Zda to má být vývojka,

přerušovač, ustalovač a smáčedlo od Ilfordu a nebo to může být i něco jiného. Budu opravdu vděčen za jakoukoli radu, která mi pomůže s

výběrem těchto materiálů. Rád bych používal již něco od výrobců, sám si pořizovat různé druhy chemikálií a podomácku míchat směsi nechci...

Předem děkuji.


  • 0

#2 duuri

duuri

    Dost toho nakecá

  • Předplatitel
  • 816 příspěvků(y)
  • LocationBratislava, SK
Reputace: 266

Publikováno 31 březen 2018 - 15:44:01

Ja to kupem v LC29, Ilfostop, Fomafix. A zmacadlo of Fomy. A vode. Z vodovodu
  • 0

#3 wagabond

wagabond

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 70 příspěvků(y)
Reputace: 3

Publikováno 31 březen 2018 - 16:11:12

duuri: Děkuji.


  • 0

#4 Gorgi

Gorgi

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 780 příspěvků(y)
Reputace: 33

Publikováno 31 březen 2018 - 17:21:33

Vyvojka D-76/ID-11 či XTol. Přerušení vodou. Co má obdobnou teplotu. Rychloustalovac (Agfa, Ilford, Foma) Smacedlo (zbytek Amaloca blahe paměti, Foma nebo tam mám jakési ORWO)
  • 0

#5 Gorgi

Gorgi

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 780 příspěvků(y)
Reputace: 33

Publikováno 31 březen 2018 - 17:23:36