Přejít na obsah


Fotka

Flexaret V - zaseknutá spoušť?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
6 odpovědí na toto téma

#1 MartinaB2018

MartinaB2018

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 1 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 6 duben 2018 - 18:22:58

Hezký den všem milovníkům Flexaretů,

 

půjčila jsem si od kolegy Flexaret V, protože jsem si focení s ním chtěla už delší dobu vyzkoušet. Co se týče focení na film, nejsem úplný začátečník, ale s podobným krasavcem nemám zkušenosti. Přečetla jsem si příslušný návod, takže bych měla vědět, co dělám (ale s jistotou vím jen to, že nevím určitě vše).

 

Kolega mi řekl, abych přístroj nejdřív vyzkoušela se "zkušebním" papírovým filmem, abych se naučila ho správně založit atd. Se založením filmu problém nemám, nicméně po natažení závěrky nelze zmáčknout komorovou spoušť. Zkoušela jsem našroubit i ohebnou spoušť, ale ani pomocí ní se závěrka neotevře. Závěrku se mi podařilo otevřít jen bez filmu s otevřenými zadními dvířky právě s pomocí ohebné spouště.

 

Nenapadá někoho, co dělám špatně?  

 

Děkuji předem za rady.


  • 0

#2 Václav Vait

Václav Vait

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 1 067 příspěvků(y)
Reputace: 331

Publikováno 6 duben 2018 - 18:47:44

Nad spouští je pojistný čudlík, odjišťuje se směrem nahoru, musí být vidět červená tečka pod ním.


  • 0

#3 belco

belco

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 104 příspěvků(y)
  • LocationPartizánske, SK
Reputace: 7

Publikováno 9 duben 2018 - 16:57:53

Uzvavierka na flexarete cvaka, len ked je zalozený film, alebo pri otvorenych dvierkach. Inac necvakne. 


  • 0

#4 Halka

Halka

    Nováček

  • Předplatitel
  • 213 příspěvků(y)
  • LocationDevínska Nová Ves
Reputace: 57

Publikováno 9 duben 2018 - 18:56:52

Hm, to bude mozno pravda len urcite modely; na "V" mozem cvakat kedy chcem a ako chcem.


  • 0

#5 Luboszz

Luboszz

    Tlampač (grafoman)

  • Předplatitel
  • 1 635 příspěvků(y)
Reputace: -26