Přejít na obsah


Fotka

Dotaz alchymistům


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
16 odpovědí na toto téma

#1 KIM

KIM

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 875 příspěvků(y)
Reputace: 224

Publikováno 13 únor 2021 - 19:53:08

Pánové alchymisti, byl by někdo od té dobroty a namíchal mi petku 0,5l  vývojky pro "staré, prošlé a závojující" materiály?

Samozřejmě cenu za náklady a obětování osobního času akceptuji a uhradím.

Věc se má tak:

Před časem jsem koupil Techniku III, posléze Xenar 3,5/105 - zjistil jsem, badatelstvím, že jsem se shodou okolností trefil do ruku výroby 1954. Po delším čase jsem, při vyklízení šuplíku v práci, objevil krabku skleněných desek Agfa Isochrom, kterou mi v polovině devadesátých let věnoval jeden obdivuhodný kmet. Jaké bylo překvapení, když jsem na razítku objevil rok 1954!!

Tohle kombo, jsem se rozhodl uvést do života, ovšem, jak je známo (dokonce i na netu dohledatelno),  desky - té doby - potřebují zvláštní péči.

Osobně disponuji vodičkou ID-11, která se závoji nebrání a tak potřebuji, pro tento experiment, něco jinčího.

Jde o průzkum trhu, předpokládám, že taková lázeň nebude mít trvanlivost roky, takže bych se ozval s aktuálním termínem, až budu mít po kupě víc "naexponovaných exponátů".

Mimochodem, perforace přelepu krabičky, rozevírání hedvábně jemných krycích papírů a nabíjení kazety, to vše v absolutní tmě krušnohorských nocí... v chalupě, chabě vytápěné poleny z blízkého lesa, mě naplnilo až nábožnou úctou, podobnou otevírání faraónských hrobek!


  • 0

#2 jirin_ol

jirin_ol

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 3 785 příspěvků(y)
  • LocationSrdce Sedlecké plošiny
Reputace: 1 281

Publikováno 14 únor 2021 - 08:06:18

Kime, máš SZ.


  • 0

#3 KIM

KIM

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 875 příspěvků(y)
Reputace: 224

Publikováno 14 únor 2021 - 09:04:06

Děkuji oběma pánům za pomoc. Snad se vlákno bude dát nějak tématický využít...
  • 0

#4 ďuroT

ďuroT