Přejít na obsah


Fotka

Ilford Ortho+ 80 ve vývojce FX-39


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
13 odpovědí na toto téma

#1 XMiDiX

XMiDiX

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 20 příspěvků(y)
  • LocationStřední čechy
Reputace: 3

Publikováno 22 srpen 2021 - 10:04:52

Dobrý den všem, 

 

prohledávám tady vše možné a nemůžu nikde najít jestli se ortochromatické filmy vyvolávají stejnými vývojkami jako panchromatické filmy. Podle této věty již vidíte zajisté, že jsem začátečník a zkouším různé filmy. V FX-39 jsem vyvolal zatím úspěšně ORWO 22, Rollei 400s, Ilford FP4+. Všechno svitek. Ten Ilford Ortho+ mám 135 kinofilm. Předem díky za rady nebo eventl. odkazy. 

 

 

P.s.: Vyvoláni toho orwa mě naprosto dostalo. Je to 30 let starej film a šel bezvadně vyvolat. A to jsem to na něm zkoušel Kamarád poradil čas 9min. A vyšel parádně!

 

Omlouvám se za případně špatně založené vlákno.

Přiložený soubor (y)


  • 1

#2 Erik Kurach

Erik Kurach

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 222 příspěvků(y)
Reputace: 902

Publikováno 22 srpen 2021 - 12:48:48

Vážený pane kolego XMiDiX, jaký cíl sledujete při použití Ortho filmu? Jedná se o pouhý experiment, zkoušení všeho, či autorský záměr?

S pozdravem: "Starý Jezevec" Erik

Přiložený soubor (y)


  • 0

#3 ploci

ploci

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 147 příspěvků(y)
  • LocationValachy!
Reputace: 202

Publikováno 22 srpen 2021 - 13:34:03

Vážený pane kolego XMiDiX, jaký cíl sledujete při použití Ortho filmu? Jedná se o pouhý experiment, zkoušení všeho, či autorský záměr?

S pozdravem: "Starý Jezevec" Erik

Proč přikládáte technický list k jinému filmu? Technický list k ilfordu ortho je zde https://www.ilfordph...store=ilford_uk


  • 2

#4 XMiDiX

XMiDiX

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 20 příspěvků(y)
  • LocationStřední čechy
Reputace: 3

Publikováno 22 srpen 2021 - 13:44:55

Děkuji za odpověď pane Kurach...