Jak se to bude dělat a organizovat?
Jednoduše. Jako minule.
Zatím nevím, jest-li půjde do toho i Honza. Tomu veliký dík za skenování a úpravu fotografií pro tisk.
Kankrloj bych o5 nechal technickou část co se tejče nastrkání fotografíí do kalendáře. Připomínky tedy u něho. On bude vysvětlovat, proč jsou na bocích pruhy, proč je fotka takhle a ta jinak. On je od fochu a tak ať rozhodne. Bere věc dost vážně. Včera mě rozesmál. . Na mně by zase zůstalo nahánění temnokomorníku, aby byli více aktivní. Fotky se vracet nebudou, pokud někdo bude chtít je vrátit, tak si musí zaplatit poštu.
Několik zkušeností a dotazů z minula:
Může být i umělá podložka?? ----Janě, může.
Jaký má být rozměr fotografie. ----Aby se vešel do skeneru. Nic velkého. Pro kalendář stačí velikost v kalendáři.
Jaké fotky mám poslat? -----Jakékoliv téma je povoleno.
Mohu poslat i zimu ------Budeme rádi za celé roční období.
Mohu si určit, kde budu mít fotografii? ---Záleží na Kankrlovi. S tím se musíš domluvit. .
Kolik fotografií mohu zaslat.------ Kolik chceš. Nejlépe označ v jakém pořadí je chceš uvést.
Jak mám fotky poslat? ----- Poštou v obálce, zásilkovnou...možno i pěšky, kolmo i koňmo.
Co se děje s fotkami po vytištění kalendáře??-----Zůstávají u mě a jsou následně ukazovány na mých srazech. --Pokud někdo nesouhlasí s ukazováním, musí to včas říct.
Kankrla společně se mnou si vyhrazují nedávat do kalendáře fotografie, které uznáme za nevhodné.
Každý oučastník by měl mít alespoň jednu fotku v kalendáři.
Oučastnit se může každý, i přespolní, i ten co není v Temné komoře.
No a nyní velmi vážně. Posledně se nám stalo že přišly fotografie bez udání údajů. Což pak bylo dost problém komu je zařadit.
Fotky by měly na rubu obsahovat:
Jméno na Temný
Jméno civilní,, nejlépe s adresou
tel. číslo.
Mejla.