Publikováno 28 February 2010 - 18:40:13
když jsem výstavu v Praze viděl, tak jsem měl ještě větší zmatek co se týká paspart a rámování, než mám te´d, takže si nepamaguju, jestli to bylo za sklem nebo plexisklem, ale nepamatuju si, že by mi něco bránilo fotky jasně vidět - navíc jsem si darovanou pohlednicovou formu jedné fotografie (to dostal v Praze každý i s podpisem autora) šel porovnat s originálem a viděl jsem, že originál má jemnější zrno, to je všechno, co jsem zaznamenal, dnes už bych asi toho viděl víc
jinak mám zmatek co se týká těch polaroidových rámečků - pan Vano mi říkal, že jsou tam naskenovaný, protože už dnes ten polaroid není k dostání - takže to naprosto nechápu, jak se současně klasicky zvětšuje a současně skenuje a taky jsem nepochopil, jestli teda starší fotografie fotil na ten polaroid, tudíž nemusel nic skenovat a nový fotil na jinej film, ale to pak nevím na jakej, jinak polaroid to byl ISO 100, jakýsi prastarý model, a tuším že je to středoformát, ale nejsem si jistej jestli to není velkej formát
taky mi říkal, že fotí snad pořád na uplně otevřenou clonu, zrna u ISO 100 dosahuje tak, že pushuje a že fotí tuším pořád na 1/4 sekundy
co se mi osobně hodně líbí jsou jeho zátiší s květinami a některý portréty
ještě bych se chtěl zeptat, jak se dosahuje toho efektu, že fotografie vypadá, jako by ji někdo přejel mokrou houbou a ty stopy po tom utření tam zůstaly - ne že bych to chtěl dělat, jen mi to vrtá hlavou