Přejít na obsah


Fotka

Publikácie ANALÓGOVÁ FOTOGRAFIA


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
116 odpovědí na toto téma

Anketa: Boli by ste ochotný sa zúčastniť na projekte ANALÓGOVÁ FOTOGRAFIA ? (43 uživatel(ů) vložilo hlas)

Boli by ste ochotný sa zúčastniť na projekte ANALÓGOVÁ FOTOGRAFIA ?

  1. Áno, prispel by som fotografiami (0 hlasy [0.00%])

    Procento hlasů: 0.00%

  2. Nie, fotografiami by som neprispel (0 hlasy [0.00%])

    Procento hlasů: 0.00%

  3. Prispel by som fotografiami a publikáciu by som si aj zakúpil (0 hlasy [0.00%])

    Procento hlasů: 0.00%

  4. špatný nápad, nekoupím ani nepřispěju. (0 hlasy [0.00%])

    Procento hlasů: 0.00%

Hlasovat Návštěvníci nemohou hlasovat

#1 spooky

spooky

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 074 příspěvků(y)
  • LocationTrenčín, Slovakia
Reputace: 18

Publikováno 2 srpen 2010 - 21:34:14

Vážené kolegyňe a kolegovia,
po asi ročných úvahách nad projektom ANALÓGOVÁ FOTOGRAFIIA som sa rozhodol konečne projekt dopracovať a teraz Vám ho predkladám na posúdenie a zistenie Vášho záujmu.

ČO JE OBSAHOM A POSLANÍM PROJEKTU ?
Knižné publikácie ANALÓGOVÁ FOTOGRAFIA sú zamerané na prezentovanie fotografickej tvorby amatérskych fotografov, ktorí väčšinou majú len veľmi malú, ak nie skoto mizivú šancu prezentovať svoje výtvory na verejnosti. Snáď každý fotograf túži raz pripraviť svoju vlastnú fotografickú výstavu. Málo komu sa to však podarí. O vydaní vlastnej monografie ani nehovorím. A práve preto prichádzame so sériou publikácií s názvom ANALÓGOVÁ FOTOGRAFIA, ktorá umožní všetkým amatérskym fotografom, ktorí stále ostali verní filmu, prezentovať svoje diela v knižnej forme.

KOĽKO PUBLIKÁCIÍ BUDE VYDANÝCH ?
Za predpokladu dobrého ohlasu so strany fotografov a verejnosti by sme chceli vydávať publikáciu pravideľne, približne v trojmesačnom cykle, a obsiahnuť tak široké spektrum fotografických tém, ktorým sa fotografi venujú.

KTO MÔŽE PRIHLÁSIŤ FOTOGRAFIE DO PUBLIKÁCIE ?