Přejít na obsah


Fotka

Tematický plán


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
18 odpovědí na toto téma

#1 Erik Kurach

Erik Kurach

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 222 příspěvků(y)
Reputace: 902

Publikováno 2 září 2010 - 07:45:06

Vážení kolegové, rozvíjíte postupně jedno, nebo více dílčích fotografických
temat, nebo fotografujete nahodile vše a dodatečně řadíte zdařilé snímky
do užších tematických souborů? Konkrétní cíl a promyšlená volba veškeré
výbavy vede k většímu soustředění a racionálnímu přístupu k práci. Erik
  • 0

#2 Punkomat

Punkomat

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 187 příspěvků(y)
Reputace: 155

Publikováno 2 září 2010 - 08:55:28

Dříve jsem fotografoval vše. Úplně vše. Za sebe mohu říci,že tato cesta nikam nevede. O tom svědčí i hromada negativů v šuplících, na kterých je kdeco a ze kterých jsem nic nezvětšil. Zbytečně vyhozené peníze a promarněný čas. Je to vše roztříštěné a nevyvinuté. Nyní se snažím fotografovat pouze lidské bytosti a zátiší. Věnování se úzkému okruhu tématu je podle mého mínění významné plus.
  • 0

#3 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 2 září 2010 - 09:23:11

příteli, to přeci není fér, nastolit otázku a hned jí vyhodnotit. člověk který volí druhou cestu se předem cítí být za hlupáka.

tedy i já tvořím soustředěně při racionální práci na jednom témetu. nejsem přece roztěkanej začátečník, to by mé názory neměly zde žádné váhy. soustředěně se snažím naučit se exponovat, vyvolávat... vidět.