Přejít na obsah


Fotka

Fotoaparát pro začátečníka


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
65 odpovědí na toto téma

#1 MartinJ

MartinJ

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 22 září 2011 - 20:55:46

Zdravím...chtěl bych se optat jaký mi doporučíte analogový fotoaparat pro začatečníka ...fotím nějaký pátek na digitální zrcadlovku Canon 400D

...teď nedavno jsem seldoval portfolio jednoho fotografa který fotí pouze analogově a dost mě to cyhtlo .... chytlo mě to i kdysi dávno když sem vyhrabal starý fotoaparát Meopta Milona II do kterého jsme si koupil film a i dokonce chemikálie na vyvolání (pro chlápka který vyvolává) ale nějak sem se k tomu nedostal a těsně před skončení datumu "spotřeby" jsem se naštěstí stačil všeho zbavit ... :wink:

chtěl bych nějaký automat a přesto aby měl do budoucna nějaké ty vychytávky ..takže takovou poloprofesionální zrcadlovku ....

..dost se mi líbí funkcema Nikon FM3A který je ale dosti drahý :cry: ..možná bych šáhnul po levnějším Nikonu nebo Canonu

vím prd o tom jak kvalitní je Praktika,Zenit,Minolta a další výrobci ... takže bych rád nějaké doporučení ..dík za pochopení

Martin
  • 0

#2 panpriatel

panpriatel

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 443 příspěvků(y)
Reputace: 34

Publikováno 22 září 2011 - 21:05:39

Myslim ze ak ta nadchla fm3a funkciami tak ti velmi dobre posluzi aj hocjaka starsia FM FE FA nikon zrkadlovka. Taka aku sa ti podari zohnat najlepsie rovno s objektivom ktory nutne potrebujes.
Ludia budu radit nikon, minoltu, pentax, olympus. Najlepsie osahat.
Este lepsie je kupit fakt kvalitny manualny objektiv ohniska ktore ti sadlo a ktomu dokupit drziak.
  • 0

#3 MartinJ

MartinJ

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 6 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 22 září 2011 - 21:13:53