Přejít na obsah


Fotka

Vyvolání čb ORWO NP22


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
53 odpovědí na toto téma

#1 verdas

verdas

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 10 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 16 listopad 2011 - 07:30:35

Dobrý den, jsem absolutní laik, ale doma jsem našla nevyvolaný čb film ORWO NP22, ve fotolabu mi řekli, že to můžu vyhodit, že mi to nikde nevyvolají, že ty chemikálie už se od revoluce nepoužívají. Ale myslím, že to určitě musí nějak jít,ne? Nevíte někdo, kde by se to dalo vyvolat, případně kdo by to mohl vyvolat? Všem moc děkuji za případné rady:-) Veronika
  • 0

#2 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 16 listopad 2011 - 08:19:52

formát?
  • 0

#3 ploci

ploci

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 147 příspěvků(y)
  • LocationValachy!
Reputace: 202

Publikováno 16 listopad 2011 - 09:23:24

Vyvolá se to jako jakýkoliv černobílý film, stáří bude mít vliv na závoj a různé závady. Nevím odkud si, vyvolá jakýkoliv ochotný komorník, třeba já.
  • 0

#4 Girmy

Girmy

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 676 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 146

Publikováno 16 listopad 2011 - 09:27:43

Já jsem teď od Konyho dostal chemii na starý negativ, takže pokud by jsi byla z Prahy nebo někde kolem, tak bych to mohl zkusit vyvolat v tom :D
  • 0

#5 Jirinol

Jirinol
  • Guests
Reputace: 0

Publikováno 16 listopad 2011 - 10:59:03

Dobrý den, jsem absolutní laik, ale doma jsem našla nevyvolaný čb film ORWO NP22, ve fotolabu mi řekli, že to můžu vyhodit, že mi to nikde nevyvolají, že ty chemikálie už se od revoluce nepoužívají. Ale myslím, že to určitě musí nějak jít,ne? Nevíte někdo, kde by se to dalo vyvolat, případně kdo by to mohl vyvolat? Všem moc děkuji za případné rady:-) Veronika


vyhodit by spíš měli osazenstvo toho fotolabu.
  • 0

#6 MrB14ck

MrB14ck

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní