Přejít na obsah

Fotka

Minolta XD7

• Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
5 odpovědí na toto téma

#1 TenSoky

TenSoky

Nováček

• Registrovaní
  • Pip
  • 2 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 15 říjen 2020 - 19:24:49

Ahoj, 

jsem začínající fotograf a koupil jsem si Fotoaparát Minolta XD7. Je perfektní, vše funguje, až na malý detail. Když chci dát film do foťáku, tak ho dám normálně nalevo, pak ale na pravě straně se musí strčit do škvíry, aby se film při natahování neprotáčel. Když jsem se díval na internet a na ytb, tak tam všichni měli takové bíle zoubky (viz. foto), to ale můj foťák nemá. Také v návodu na XD11 jsou tyto zoubky.

Chybí mi to tam, nebo dělám něco špatně? Také jestli to chybí, jde to někde koupit? Popřípadě hodíte mi sem odkaz?

Mockrát děkuji.

Přiložený soubor (y)

• 0

#2 Nakadah

Nakadah

Dost toho nakecá

• Předplatitel
  • 908 příspěvků(y)
  • LocationOstrava
Reputace: 145

Publikováno 15 říjen 2020 - 19:47:49

Ten kus bílého plastu tam chybí, je vylomený. Bohužel ses stal klasickou obětí koupě foťáku po internetu co zaručeně funguje a nebo "nevím jak to odzkoušet prodávám bez záruky".

Tohle bohužel neopravíš. Leda sehnat jinou XD7 a z ní to přehodit. Ale pokud by fungovala, tak proč se s tím trápit? Tohle je exponát na poličku.

• 0

#3 TenSoky

TenSoky

Nováček

• Registrovaní
  • Pip
  • 2 příspěvků(y)

Publikováno 15 říjen 2020 - 19:57:14

No pravě jsem ho koupil od legit borce, nevíte, kde by šel tento kus plastu sehnat?

• 0

#4 Jorge

Jorge

Nováček

• Registrovaní
  • Pip
  • 286 příspěvků(y)
Reputace: 18

Publikováno 15 říjen 2020 - 20:12:18

To jsem řešil u Leicy CL která to má úplně stejně nešikovně. Nakonec stačilo použít kousek lepící pásky a konec filmu přilepit na osičku. Neelegantní ale zcela funkční.

• 0

#5 Nakadah

Nakadah

Dost toho nakecá

• Předplatitel
  • 908 příspěvků(y)
  • LocationOstrava
Reputace: 145

Publikováno 15 říjen 2020 - 21:09:57