Destilovaná voda ze sušičky na prádlo
Publikováno 5 leden 2009 - 12:46:03
Publikováno 5 leden 2009 - 13:08:05
Na destilce se šetřit nedá. Stojí minimum.
Publikováno 5 leden 2009 - 13:09:24
Anonymous
Publikováno 5 leden 2009 - 13:20:54
Publikováno 5 leden 2009 - 13:24:12
Anonymous
Publikováno 5 leden 2009 - 13:26:45
Publikováno 6 leden 2009 - 21:00:50
nevím sice, o kterém procesu tady uvažujete.. zřejmě negativní.
moje odvaha zatím nedosahuje takové hodnoty, abych chtěl prasit přímo film.. ale to taky jednou přijde.. možná tady bude výsledek markantnější (ale riziko je furt moc velké.. chtělo by to už experimentálně ověřené postupy)
ale u pozitivu by to mohla být zábava..
tak co do té vody nasypat? nejsem přes chemii úplný laik, ale tak dalece, abych dokázal určit, co s čím bude reagovat a jaký to bude mít vliv na fotochemický proces, té chemii nerozumím. takže to bude muset zůstat na metodě pokus/omyl.
Publikováno 7 leden 2009 - 10:09:46
S tonovačema by ses ale jistě vyřádil daleko více.
Publikováno 7 leden 2009 - 12:41:39

Nyní vážně. Kromě sabatiéra bez dobré přípravy nic neuděláš.

Prostě mokrejma dětma nezatopíš a staří lidi špatně chytaj a topit cikánama je nemorální. Prej.
Publikováno 7 leden 2009 - 13:15:48
Publikováno 7 leden 2009 - 14:04:08
Mi napadá. Vem Fomatony. Dej trochu ustalovače do vývojky a obráceně něco vývojky do staršího ustalovače. Nepřerušuj a vytáhni to brzo z ustalovače. Pak si to pěkně na světle prohlídni jestli je to ono, opláchni a řádně doustal. Pokud to nebude furt dost umění, tak to vymáchej v horké vodě a zkus dostat dolů kousky emulze.
S tonovačema by ses ale jistě vyřádil daleko více.
díky

toner jsem si nedávno sehnal (foma indigo). ještě jsem s ním ale nic netónoval.
Publikováno 7 leden 2009 - 15:56:19
Pozor, modrý docela zatahuje stíny....
díkyobčas se mi něco takového povede omylem, jen nikdy nevím, co bylo v čem, čím jsem to umazal atd..
toner jsem si nedávno sehnal (foma indigo). ještě jsem s ním ale nic netónoval.