Přejít na obsah


Fotka

Atelier na pude?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
31 odpovědí na toto téma

#1 begbye

begbye

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 62 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 17 březen 2009 - 20:05:24

Ahoj, prosim o radu zkusenejsi a nejvic ty kteri nekdy atelier na pude pouzivali. Mam moznost v nasem dome obsadit pudu. Delka je dostacujici, v podstate se rovna delce domu, odhaduji dobre 30 metru. Horsi je sirka, ta je cca 4,5 metru s tim, ze tam kde bych videl svetla a nahe modelky je jeste vyklenek o sirce 1,5 metru dlouhy cca 3-4 metry. Ma to jedno plus. Da se jit jakoby do dalsiho "patra" a fotit z nadhledu.

Puda je neizolovana, spinava, otresna. Investice by byly velke. Jenze v tom dome bydlim (o par pater niz), pudu bych dostal zadarmo (krom investic na upravu) a to sou faktory ktere hovori pro. Nasel bych jiste lepsi prostory, ale nejel bych tam vytahem se svacinou v ruce a platil bych najem.
Nejsem profi fotograf co se focenim zivi. Vzdyt ani neumim svitit. Atelier se mi urcite nezaplati, s tim pocitam.

A ted otazky:
Jde pudu izolovat tak dobre ze tam nebude v lete vedro?
Dostacuje sirka pro foceni? Neplanuji nic vic nez klasickou atelierovou nekomercni fotografii - portrety, maximalne postavy. Na druhou stranu nechci delat portret jako na obcanku, rad delam neco kde je kolem prostor.

Tak s chuti do me.
  • 0

#2 Mamiak

Mamiak

    Hrabě kydoň

  • Registrovaní
  • PipPipPipPip
  • 4 416 příspěvků(y)
Reputace: 258

Publikováno 17 březen 2009 - 20:16:59

ahoj, tak předně VÍTEJ!
trefovat se do tebe skoro určitě nikdo nebude, tady je to slušnej mančaft a vůbec samá lepší společnost... :)

k samotnýmu aťasu snad jen coby "zavedenej" ateliérník s už druhym tejdnem :lol: pronajatou halou tolik:

k tomu, abys přišel na to, že ho:
- vůbec nepotřebuješ
- potřebuješ úplně jinej