Přejít na obsah


Fotka

narodil jsem se fotografem


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
47 odpovědí na toto téma

#1 conad

conad

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 9 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 9 duben 2009 - 19:42:04

co si myslite o tomto dokumentu ktery vysilala ceska televize

link
http://www.ceskatele...-se-fotografem/
  • 0

#2 *Ivan*

*Ivan*

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 388 příspěvků(y)
Reputace: 2

Publikováno 9 duben 2009 - 19:52:27

Diky jeho projevu nejsem schopen hodnotit fotografie, rozumis?
  • 0

#3 martins

martins

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 405 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 9 duben 2009 - 19:58:54

Já to beru jako portrét zajímavého člověka a skvělého fotografa ,,klasická práce naší milované ČT
  • 0

#4 Blekentvajt

Blekentvajt

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 034 příspěvků(y)
Reputace: 12

Publikováno 9 duben 2009 - 20:34:51

Diky jeho projevu nejsem schopen hodnotit fotografie, rozumis?


nerozumim
  • 0

#5 kdoco

kdoco

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 070 příspěvků(y)
Reputace: 109

Publikováno 9 duben 2009 - 20:55:40

Diky jeho projevu nejsem schopen hodnotit fotografie, rozumis?


já trochu rozumim :?:
  • 0

#6 Blekentvajt

Blekentvajt

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 034 příspěvků(y)
Reputace: 12

Publikováno 9 duben 2009 - 21:05:42

Diky jeho projevu nejsem schopen hodnotit fotografie, rozumis?


já trochu rozumim 8-)


no dobře, tak trochu rozumim, ale nechápu :?:
  • 0

#7 roman1327332586

roman1327332586

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 1 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 9 duben 2009 - 22:31:18