Toto umí Acros + DS-12 stock
#1
Publikováno 12 říjen 2009 - 19:27:30
http://cms.bichler.w...cfb/puvodni.jpg
Druhý obrázek je výřez ze zvětšeniny cca 65x45 cm (sken z 18x24):
http://cms.bichler.w...d5963/vyrez.jpg
#2
Publikováno 12 říjen 2009 - 19:37:28
#3
Publikováno 12 říjen 2009 - 20:17:45
Hezká potvůrka ta DS-12, velmi jemné, ale ostré zrno.
Zatím zůstávám u svého, ale zajímavé. Díky za informaci.
#4
Publikováno 12 říjen 2009 - 20:30:44
Když srovnám - pak Summicron 50/2 ani Elmar 24/3.8 takovýto "optický výkon" nemají !!!
Zvětšováno na ADOX MCP lesk.
#5
Publikováno 13 říjen 2009 - 12:51:48
#6
Publikováno 13 říjen 2009 - 21:42:04
#7
Publikováno 14 říjen 2009 - 13:10:00
Trochu odbočím od tématu.Nedávno jsem byl s kamarádem fotit.Nafotil kino across a dal to vyvolat do labu.Dopadlo to tak,že když pominu ten bordel na negativu a občasné proužky přes celou fotku měl tam zrno jako by fotil na ISO 400.Nevím jak to dokázali.
to je dost zvláštní. Acros je nejjemnozrnější negativ na našem trhu. Má rozlišení 300 řádků/mm to je 3x jemnější obraz než u FP4 . Možná jestli v labech volají všechny filmy najednou (jako že asi jo) tak to házej do vyrovnávacích vývojek který obsahujou uplně bůh ví co. Prostě totální univerzální sajrajt.
#8
Publikováno 14 říjen 2009 - 13:56:44
#9
Publikováno 14 říjen 2009 - 15:03:55
To obojí je docela odvážné tvrzení Adox dělá film co má 800 čar na mm. A co vím, Fuji udává u Acrosu "až 200 čar na mm". Ale film je to fajný, o tom žádná. Nejhezčí je ale v Majkrofenu.Acros je nejjemnozrnější negativ na našem trhu. Má rozlišení 300 řádků/mm to je 3x jemnější obraz než u FP4 .
#10
Publikováno 14 říjen 2009 - 17:26:43
a taky ta firma vyrábí SPUR DSX - ISO 64/19°, 600 lp/mm při kontrastu 1000:1
#11
Publikováno 14 říjen 2009 - 18:12:36
Před chvilkou jsem vyšel z komory a dělal jsem 30x40 na max výtah zvětšováku a zrno nikde.By mě zajímalo v čem to ty laby máchají.
Ty záběry jsme tenkrát fotili společně,jenže on to dal do labu,já do rodinalu
#12
Publikováno 14 říjen 2009 - 20:59:25
#13
Publikováno 14 říjen 2009 - 21:01:27
To obojí je docela odvážné tvrzení Adox dělá film co má 800 čar na mm. A co vím, Fuji udává u Acrosu "až 200 čar na mm". Ale film je to fajný, o tom žádná. Nejhezčí je ale v Majkrofenu.Acros je nejjemnozrnější negativ na našem trhu. Má rozlišení 300 řádků/mm to je 3x jemnější obraz než u FP4 .
Souhlasím s tím Majkrofénem - Across máchám jej pouze v něm. Ale rád bych zkusil Rodinal... Na Acrossu se mi líbí rozsah - přijde mi dooost velkej (pouze pocit - moc jiných filmů sem zatím nevyvolal)
#14
Publikováno 22 prosinec 2009 - 13:01:38
Baryt vypadá "zakalený".
P.S. Jestli mi příbuzný pomůže, šoupneme to zase někam, abyste se mohli podívat. Myslím, že to bude vidět i na monitoru.
#15
Publikováno 23 prosinec 2009 - 10:18:41
Teda kluci, tolik čárek, to dokonale vykreslí i supr chlupatou holku
....to by mě ale zajímalo kolik tak asi by bylo optimální rozlišení, aby byl obraz věrný
#16
Publikováno 23 prosinec 2009 - 10:44:35
Když jsem vyvolal film s mlžným snímkem, ani jsem jej nechtěl zvětšovat - byl "prostě hnusný". Nedalo mi to a teď je to jeden z mých nejoblíbenějších. Oproti "ideálnímu" obsahuje snad 10% informace (nic není ostré, vypadá to jako obrazy, na které je nanášena barva rozstřelováním balonků naplněných akrylem, atd.
Myslím si, že pro každý motiv, každý snímek, každé světlo je "nutné" - spíše vhodné - jiné rozlišení.
Aniž bych chtěl cokoliv rozpoutat, hyperostré snímky z digi + "doostřené" v počítači, se mi prostě nelíbí. (Líbí se m třeba u makra - taková žiletkovitě ostrá vážka... )
0 uživatel(ů) prochází toto téma
0 členů, 0 návštěvníků, 0 anonymních