Přejít na obsah


Fotka

Miroslav Tichý


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
57 odpovědí na toto téma

#1 ryunin

ryunin

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 696 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 6 duben 2010 - 12:34:31

Narazil jsem v poslední době několikrát na kauzu Miroslav Tichý. Jednak jsem našel v temné komoře, kde dělám fotky, monografii a pak jsem četl vášnivou diskuzi fotografů na téma "umění či neumění Miroslava Tichého.