Nemyslím si, že zaměření TK má být něco jako "křížová výprava", konvertování "neklasiků" na klasickou cestu ve fotografii. Konvertovat můžeme dle vlastního uvážení každý z nás člověka v našem okolí, a již zkonvertovaného jej přivést na TK.CZ.
Což mne vede k rétorické otázce "co bylo dříve, vejce nebo slepice?", analogicky, je třeba, aby TK "konvertovala nově příchozí" ze světa "neklasiků", nebo chceme, aby na TK chodili lidé už na "klasiku" zaměření?
Víš, já to celé vidím možná ještě trochu posunutě. Tady na TK je děsně módní nadávat na masu "pitomých digitálních cvakalů", jenže to je vysloveně lhaní si do své kapsy. Ti "cvakalové" totiž dělají přesně to samé, co podobní lidé dělali už na film, to už jsme vytlačili z paměti, co se v roce 2000 prodávalo ve světě nejvíce v barevném filmu? Pokud někdo neví, tak to byly přístroje na jedno použití - to je hodnotná analogová tvorba, co? Uživatelé jednorázovek přešli na digi, tak to napohled vypadalo, že kvalita věcí od lidí fotících na film je lepší, jenže mnoha "analogistům" nějak uniká, že se i v digi postupně vyčlenili ti "lepší" , kteří jdou dále a tvrdě řečeno se většinou dostali daleko dál než ti, kteří zůstali u klasiky za každou cenu. Mnoho z nich přitom pořád fotí na film - ať už je to vzpomínka na mládí, nebo chtějí u nějakého projektu autentický retrostyl, nebo třeba našli nějakou specialitku, kde to má pořád smysl i v absolutní rovině, nejde jen o pocit... Tito lidé mají zkušenosti, často ovlivňují lidi kolem sebe, fotky z filmu leckdy ukazují i v čistě "digitální společnosti" - vůbec s tím nemají problém. Jenže když se objeví na TK, tak se dříve nebo později s někým chytnou, když neustojí nějaké fundamentalistické nesmysly, okomentují to, jsou smazáni - tak jdou pryč...
A tady je na místě otázka - je "ideová čistota TK" vyšší hodnota než přínos podobných lidí? Odpověď si musí dát každý sám.[/b]