Přejít na obsah


Fotka

První fotoaparát


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
32 odpovědí na toto téma

#1 biohazzard

biohazzard

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 9 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 8 duben 2011 - 07:17:03

Dobrý den,

předem se omlouvám že pokládám otázku jako vystřiženou z návodu které otázky neklást, ale jsem uplný nováček a ve svém okolí nemám nikoho kdo by mi mohl poradit. Hlelám fotoaparát pro své první snímky outdoorových výletů, takže upřednostňuji jednoduchost a odolnou kovovou konstrukci a rozmýšlím se mezi Olympus OM-10 a Praktica MTL 5. Zkušenosti nemám žádné, rozdohuji se na základě článků uveřejněných na Vašem serveru.

Děkuji a s pozdravem

Daniel Rešl
  • 0

#2 Jirinol

Jirinol
  • Guests
Reputace: 0

Publikováno 8 duben 2011 - 07:54:03

přijeď na sraz do Jizerek, tam si budeš moci ohmatat spoustu čudlíků... jinak je to už tolikrát v jiných vláknech obehraná písnička, jak jsi správně poznamenal, že vybírat si jen podle názorů "každý pes jiná ves", aniž bys měl možnost vzít něco do ruky a zkusit si to, co ti vyhovuje, je tak trochu o ničem. Jestli chceš, můžeš za mnou někdy o víkendu zajít a zkusit si různé foťáčky.... v tom případě e-mail v mém profilu.
p.s. : Pokud u OM-10 budeš mít manual adapter, je to dobrá volba. Ale pořád platí: foťák je jen držák na film, rozhodující je kromě toho, co je za hledáčkem, ještě optika a rozpočet, který máš k dispozici.
  • 0

#3 xMilda

xMilda

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 272 příspěvků(y)
  • LocationPlzeň
Reputace: 93

Publikováno 8 duben 2011 - 16:30:59

Ahoj, vítej!

Už se to tu probíralo mnohokrát, namátkou:
http://www.temnakomo...iewtopic&t=4823
http://www.temnakomo...iewtopic&t=5084

Za sebe mohu doporučit Pentax ME Super. Vestavěný spolehlivý expozimetr, široká nabídka kvalitních dostupných skel, kompaktní foťák na cesty co i něco vydrží :lol:
  • 0

#4 berraneck

berraneck

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 2 176 příspěvků(y)