Přejít na obsah


Fotka

Barevná hlava 6x6 na magnifax


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
4 odpovědí na toto téma

#1 oteccasu

oteccasu

    Hrabě kydoň

  • Předplatitel
  • 3 113 příspěvků(y)
  • LocationTrutnov
Reputace: 1 087

Publikováno 20 květen 2011 - 13:13:52

Potřeboval by jsem od nějaké duše temnokomornické laskavost. Koupil jsem od starého fotografa magnifax 4 i s barevnou hlavou. Dušoval se, že celý pajšl je na 6x9. Jenže pravděpodobně ona bílá bandaska na výstupu světla je asi jen na kinofilm. Mohl by být někdo tak laskav a poslat mi rozměry bandasky na 6x6? Asi si ji budu muset udělat. Nemohu ji nikde sehnat.
Zároveň nabízím Opemus s barevnou hlavou a trafem pro kino.
Děkuji
  • 0

#2 mickael

mickael

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 133 příspěvků(y)
Reputace: 23

Publikováno 20 květen 2011 - 13:58:09

Nafotil a zmeril jsem ti to, snad to z toho pochopis, vnejsi ramecek co zapada do barevne hlavy je u vsech michacich komor stejny, otvory v polystyrenu pro vstup svetla taky, takze jsem meril jen rozmery, ktere se lisi. Podle me bude ovsem pri domaci vyrobe problem s rovnomernym tokem svetla, u originalni michaci komory je pouzita vypukly mlecny plast, nicmene asi by se to dalo resit vyrobenym centrfiltrem, ponecham na tobe...
Vložený obrázek
U tohoto obrazku jsou rozmery snad jasne..
Vložený obrázek
..tady je tech 73mm vyska, resp hloubka a tech 96mm je rozmer v zakladne (dole), ten polystyren ma konicky tvar.

Tak snad ti to pomuze :)
  • 0

#3 mickael

mickael

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 133 příspěvků(y)
Reputace: 23

Publikováno 20 květen 2011 - 14:03:48

Jeste neco, rikas ze ji nemuzes nikde sehnat...ale kamarad si ji asi pred dvouma mesicama objednaval z meopty, tak mozna to byla posledni...a nebo tam zkus zavolat :)

pripadne co by ti rekli tady netusim :oops:
http://www.csfotoobc...ra-60x60-2.html
  • 0

#4 3pavel

3pavel

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip