Přejít na obsah


Fotka

Světlo do fotokomory


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
47 odpovědí na toto téma

#1 zuzka

zuzka

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)
  • LocationLiberecký kraj nebo Brno
Reputace: 0

Publikováno 21 srpen 2012 - 17:41:34

Dobrý den,jsem naprostý začátečník a potřebovala bych poradit se světlem do komory.Potom, co jsem celá nadšená vyvolala svůj první film, chci pokračovat zvětšováním.Ovšem z rad na internetu i z knížek jsem dost zmatená.Je lepší červené světlo nebo žlutozelené?A nebo je lepší pořídit si spíše filtry? Mám obyčejný zvětšovák Axomat 4 bez barevné hlavy a papíry jsem pro začátek koupila Fomaspeed N311.Pokud už tu někde podobné vlákno je,tak se omlouvám,ale nenašla jsem ho.
  • 0

#2 zuzka

zuzka

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)
  • LocationLiberecký kraj nebo Brno
Reputace: 0

Publikováno 21 srpen 2012 - 17:56:50

Ještě bych měla dodat,že jsem ještě studentka,takže potřebuji něco v rozumné cenové relaci.
  • 0

#3 MrB14ck

MrB14ck

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 570 příspěvků(y)
  • LocationChotěšov (PJ)
Reputace: 119

Publikováno 21 srpen 2012 - 17:56:58

RCčka ti v pohodě snesou i žlutozelené ale radši bych koupil červené - to je v čb procesu takový téměř všude použitelný univerzál.
jinak v nouzi stačí i červená blikačka na kolo - dělal jsem s ní 3 měsíce než sem si pořídil normální světlo :-D
  • 0

#4 zuzka

zuzka

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 4 příspěvků(y)
  • LocationLiberecký kraj nebo Brno
Reputace: 0

Publikováno 21 srpen 2012 - 18:00:41

tak to by mě nenapadlo :) děkuji
  • 0

#5 Fill

Fill

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 264 příspěvků(y)
  • LocationTábor
Reputace: 125

Publikováno 21 srpen 2012 - 18:02:01

Informace lze najít třeba zde
http://www.temnakomo...anzova-zarovka/
http://www.temnakomo...-komory-pri-mg/