Přejít na obsah


Fotka

Životnosť Fotografie a negatívu


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
36 odpovědí na toto téma

#1 macejo1

macejo1

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 53 příspěvků(y)
  • LocationTrenčín (SK)
Reputace: 1

Publikováno 12 únor 2014 - 12:43:38

Zdravím Vás kolko ma životnosť fotka a co na jej zivotnost vplíva? a co negatív? Pomohlo by k zivotnosti keby som si kazdú fotografiu laminoval v laminácii s UV filtrom? ĎAKUJEM


  • 0

#2 Drevorubec

Drevorubec

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 324 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 247

Publikováno 12 únor 2014 - 13:37:25

Na toto tema je rada odbornych publikaci, doporucuji vyhledat. Na ulozeni samozrejme zalezi, nejlepe ve tme, suchu (do 50% RV) a chladu. Laminovat je blbost. Jinak se trvanlivost lisi podle typu, barevne obecne vydrzi mene. Doporucuje se zejmena dodrzet proces pri vyvolani, dobre ustalit a vyprat. Pak vydrzi opravdu dlouho. Od vynalezu daguerrotypie je to jen 175 let, takze vetsi trvanlivost zatim neni experimentalne overena.
  • 0

#3 Drevorubec

Drevorubec

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 324 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 247

Publikováno 12 únor 2014 - 13:47:38

Jo a jeste chemicky stale prostredi, zabalit do nekyseleho papiru. V zadnem pripade to nebalit do neceho, z ceho se muzou uvolnovat nejake latky, zejmena pozor na plasty, barvy, laky, lepidla, drevotrisku a nektere druhy dreva (buk, dub), lepici pasky a dalsi.
  • 0

#4 macejo1

macejo1

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 53 příspěvků(y)
  • LocationTrenčín (SK)
Reputace: 1

Publikováno 12 únor 2014 - 14:02:31

A je lepsie ich zabalit a dat do krabice na to urcenej alebo je lepsie fotoalbum?


  • 0

#5 Drevorubec

Drevorubec

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 324 příspěvků(y)
  • LocationPraha
Reputace: 247

Publikováno 12 únor 2014 - 17:15:06