Přejít na obsah


Fotka

pomoc o morální pomoc...


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
103 odpovědí na toto téma

#1 tomas.kontakt

tomas.kontakt

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 599 příspěvků(y)
  • Location49°17'32.960"N, 14°47'59.314"E
Reputace: 200

Publikováno 27 leden 2008 - 17:54:17

vážení přátelé,

tento týden jsem byl se školáky na lyžařském výcviku na Šumavě.. Sněhu moc nebylo, tak se více chodilo na tůry, což by mě osobně vůbec nevadilo... bohužel jen do té doby, než jsem ze své fotobrašny vytáhl minoltu! Teenegeři mě totálně zašlapali do země svýma digi zrcadlovkama a kompaktama na X tisíc a mě totálně odsoudili do fotografického pravěku.. Tak jsem se stal fotografickou fosílií.. Ježíš to byl dlouhý týden....
Nezlobte se za ten citový výlev, ale fakt mě to ubilo... musel jsem si ulevit.. Přátelé, nejsme fakt již vymírající generace??
  • 0

#2 sklen

sklen

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 262 příspěvků(y)
Reputace: 1

Publikováno 27 leden 2008 - 18:01:47

Ukažte jim fotky...
Škoda, že jste neměl Moskvu nebo aspoň Flexaretu. :wink:
  • 0

#3 prowler

prowler

    Dost toho nakecá

  • Registrovaní
  • PipPip
  • 553 příspěvků(y)
  • LocationTrnava, SVK
Reputace: 13

Publikováno 27 leden 2008 - 18:11:42

blbe kecy digitalistov treba zabit informaciu o pocte megapixelov na kolko sa da skenovat a obvykle im to staci aby sklapli. Ak by ne, treba ukazat CB baryt...a ak by ani to nefungovalo, tak v pripade, ze je ta minolta kovova a nie plastova, tak ich majznut po palici..alebo po digitale..nech vidia,aka sila sa v tom tele skryva :wink:
  • 0

#4 Anonymous

Anonymous
  • Guests
Reputace: 0

Publikováno 27 leden 2008 - 18:42:46