5 členů byl nástřel, chci tím jenom naznačit, že je blbost aby to byla sólová akce. Vycházím z toho, že snad každý má 3 slušné fotky, kterýma by se mohl presentovat, tj 3x5=15. Pokud dají tři lidi dohromady 15 fotek, tak proč ne? Připadá pak ale větší odpovědnost na jednotlivce hodnotit, starat se o chod sekce..., protože když jeden nedorazí, tak je to větší katastrofa než kdyby bylo členů třeba 5 a víc. Optimálně bych viděl počet členů na 4 až 8. Víc znamená zase riziko, že se nemusí na všechny dostat.
Téma volné/určené je tedy námět na úvahu, pro začátek bych byl pro to udělat jeden soubor na volné téma, vzhledem k organizaci je lepší kopírovat školní rok (v létě se nesejdeme, že) a letošní už je v plném proudu, takže je pozdě na vyhlašování společného tématu, stejně by to bylo co archiv dá.
Začátek nultého kola bych viděl na ten leden. Předpokládám v první etapě účast cca 5 skupin, pokud se budeme scházet 1x měsíčně, tak by poslední schůzka byla v květnu nebo červnu. Nějaký další odklad by byl asi problém. Teď je začátek listopadu, do Vánoc bychom to dali do kupy na regionální úrovni, přes svátky to finalizovat a v lednu udělat první setkání.
Co by mohlo být zařazeno do souboru je třeba ještě probrat, na jednu stranu čistě černobílá varianta vypadá dobře a zjednodušovalo by to hodnocení, na druhou stranu bych nerad diskriminoval právě ty, kteří dělají především barvu (i když si myslím, že jich moc není). Je taky otázka, jestli nějak regulovat použité technologie. Akceptovat pouze mokrý proces nebo brát i výstupy z alternativních zdrojů (především by se týkalo asi barvy)?
Členové: ano, bylo by dobré kdyby se začali hlásit lidé, kteří mají zájem se účastnit. Je sice hezké, že se ozvou jednotlivci z různých měst (Mamiak, Gwann, Honza, Ypress, Jirif, já), ale stejně nemohou hovořit za ostatní. Takže prosím nějak jednoznačně se do vlákna vyjádřete za jakou tlupu kdo hodlá kopat a že to myslí skutečně vážně.
Hodnocení bych tedy viděl na bodování ve více otázkách, a to třeba Obsah X zpracování. Je dobré vědět kde ostatní vidí limity a jedno hodnocení by setřelo rozdíl nezi obsahem a formou. Třeba body 1 - 10; čím víc bodů, tím lepší s tím, že 1 a 2 by bylo vyhrazeno pro totální propadáky, 9 a 10 zase pro něco skutečně výjimečného. Nemá význám dávat samé desítky.
Transport souborů bych řešil až budeme vědět, kde se budeme scházet. Celkem reálně vidím přesun Hradec - Brno - Praha - Liberec - s přimhouřeným okem zpět do HK.
Kdo může a nemůže hodnotit bych byl opatrnější, zní to samozřejmě logicky že chci slyšet názor někoho, jehož fotky mám taky k dispozici (ne abych se pomstil, ale abych viděl jak on zvládá stejnou problematiku). Pokud by byl jako tichý společník někdo uznávaný a rozumný, tak nevidím důvod proč jěho názor do hodnocení nezahrnout. Asi bych nebral v potaz někoho, kdo je na srazu poprvé a ostatní nemají tušení, co umí.
Požadavky na formu donesených prací budeme muset ještě nějak prodiskutovat, protože nic není tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát. Ze sobeckch důvodů bych byl pro papír 24x30 a fotka ca 18x24, protože to běžně dělám

Počet fotografií v jedné skupině je taky otázka, 20 je myslím moc vzhledem k často omezenému počtu přezpěvatelů a 10 zase už dost málo pokud se někde sejde lidí víc, takže kompromis - 15.
_______________
Citace:
Jirif: S myšlenkou tak nějak souhlasím, na samostatnou výstavu nemám čas ani dostatečně velké porfolio, se kterým bych byl spokojený. Lepím to párkrát do roka výstavami společnými, tady do toho počinu bych snad něco vecpat dokázal:)
Ano, přesně tenhle cíl mám taky, je tu spousta lidí, kteří mají co ukázat, ale mají toho málo nebo se nikdy na dálku neprezentovali. Pokud chceme někdy dělat nějaké výstavy, musíme si nejdřív vychovat autory.
PS: za překlepy se omlouvám, říznul jsem se do ukazováčku
