Přejít na obsah


Fotka

Kde je chyba, prosím o radu...


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
63 odpovědí na toto téma

#1 David_zw

David_zw

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 30 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 13 leden 2010 - 10:16:13

Ahoj, jsem nováček a tohle jsou moje první fotky. Bohužel tam jsou podivné skvrny a divná mlha. Poradíte mi prosím, co jsem udělal špatně?

Negativní proces: Je to film HP5 400 ISO, vyvolával jsem v Ilfordu Microphen 1+0 na 6:30, přerušoval jsem v octové vodě (1:3 ředěno), ustaloval ve Fomapanu-P 10 minut a následně 60 sekund ve smáčedle od Fomy. Mám vývojnici, která když se překlopí, tak z ní všechno teče, a je tam taková hřídelka, za kterou se točí tam a zpátky - asi víte co myslím:-) Otáčel jsem asi tak jednou dvakrát za minutu.

Pozitivní proces: Používal jsem opět vývojku Microphen, přerušoval jsem v octové vodě a ustaloval opět ve Fomapanu 10 minut.

Všechny roztoky jsem připravoval z obyčejné vody z vodovodu, kromě smáčedla.

Moc děkuju! Vložený obrázek Vložený obrázek
  • 0

#2 Vladik

Vladik

    Tlampač (grafoman)

  • Registrovaní
  • PipPipPip
  • 1 217 příspěvků(y)
Reputace: 29

Publikováno 13 leden 2010 - 10:27:47

Microphen jako pozitivni vyvojka? Hm hm.

Ty skeny to jsou skeny pozitivu (predpokladam) nebo negativu? Kdyz se podivate na negativy jsou na nich take znatelne tyto mapy?
Jaky jste pouzil pozitivni papir? Nebylo s nim treba spatne zachazeno? To same plati pro film. Jak jste film pral? V jake vode - teplota, z kohoutku? Jak dlouho?
Jeste nam to trochu popiste.
  • 0

#3 ToFF

ToFF

    Tlampač (grafoman)

  • Moderátoři
  • 1 377 příspěvků(y)
  • LocationTak někde mezi Plzní a Ostravou
Reputace: 89

Publikováno 13 leden 2010 - 10:34:27