Přejít na obsah


Fotka

k smichu ci k placi..?


  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
112 odpovědí na toto téma

#1 akyiia

akyiia

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 23 příspěvků(y)
Reputace: 0

Publikováno 25 srpen 2010 - 19:29:39

Pratele, jsem pouha ucednice, ale musim se s vami podelit o svuj zazitek; studuju VS, obor fotografie a zcela jiste jsem nejstarsi ve tride. Vsichni moji spoluzaci jsou holatka a mozna v tom bude ten problem; vetsina z nich povzuje film za neco archaickeho a me az udivuje tupost lidi..Temer vsichni moji "vrstevnici" pouzivaji digitalni slr a ja jsem jedna z mala kdo se drzi filmu zuby nehty; nedavno jsem si prinesla do skoly svojeho starickeho pentaxe a jedna spoluzacka se na nej udivene podivala a zeptala se me jestli to dela barevne, nebo jen cernobile fotky.. :twisted: Jina moje 'kolegyne' temer rozplakala skolniho technika, kdyz si priisla pujcit manualni zrdcadlovku; chudak technik si myslel, ze se ta divka vrhla na film, ale on mu ten aparat za pet minut vratila s tim, ze si ho chtela jen vyfotit do sveho rdb (Research Developing Book), aby predvedla, ze ma navybranou. V dusledku nejmladsich generaci, se skola rozhodla zavrit jednu ze dvou temnych komor a udelat z ni digitalni studio. Me je z toho do place, ale na druhou stranu jsem rada, neb me to cini vyjimecnou. Vim, ze me kydy tu asi nikoho zajimat nebudou, ale chtela jsem se nekomu sverit. Praci cest.. 8-)
  • 0

#2 KGB

KGB

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 389 příspěvků(y)
Reputace: 20

Publikováno 25 srpen 2010 - 19:35:47

este stesti ze se u nas na skole se nikdo nedivi derne pasce, splasenymu hrebiku a prknu :D

ale to by chtelo nejakou sabotaz 8-) treba povytahovani baterek :twisted:
  • 0

#3 026200

026200

    Nováček

  • Registrovaní
  • Pip
  • 266 příspěvků(y)
Reputace: 18

Publikováno 25 srpen 2010 - 19:45:08