Quote
Nelíbí - je to asi divný, ale mám z tý fotky pocit klaustrofobie. Brrrjak na Vás působí tohle?:
na mě to účinkuje poměrně dekadentně, nezvyklý úhel pohledu a barevná monotónost s rudou rtěnkou to ještě podtrhují...

Publikováno 1 November 2010 - 19:01:21
Quote
Nelíbí - je to asi divný, ale mám z tý fotky pocit klaustrofobie. Brrrjak na Vás působí tohle?:
na mě to účinkuje poměrně dekadentně, nezvyklý úhel pohledu a barevná monotónost s rudou rtěnkou to ještě podtrhují...
Publikováno 1 November 2010 - 19:08:19
Publikováno 1 November 2010 - 19:20:56
Quote
jak na Vás působí tohle?:
na mě to účinkuje poměrně dekadentně, nezvyklý úhel pohledu a barevná monotónost s rudou rtěnkou to ještě podtrhují...
Publikováno 1 November 2010 - 19:22:28
Publikováno 1 November 2010 - 19:26:48
Publikováno 1 November 2010 - 20:14:58
Publikováno 1 November 2010 - 21:25:10
Publikováno 2 November 2010 - 00:40:01
Publikováno 2 November 2010 - 13:23:48
Quote
jak na Vás působí tohle?:
na mě to účinkuje poměrně dekadentně, nezvyklý úhel pohledu a barevná monotónost s rudou rtěnkou to ještě podtrhují...
Publikováno 2 November 2010 - 13:36:04
Publikováno 2 November 2010 - 14:11:42
Quote
hm hm hm, ale podlitiny vlastně nikde.
jestli ono to třeba nemuže vokazovat, že mužský pohled na to, čím žena může strádat, cítit se tak, jak na nás fotografie působí, není velmi zúžený. teleobjektivní. že pod tou brutální špičkou ledovce (fyzické násilí) je ještě pod hladinou velká masa sociálních diferencí a mocenských konfigurací, jež ubližují i ženě, které se zdánlivě nic špatného hrozného neděje.
a co oči? není tam vzdor? vzdor vůči "panenkovské" fasádě, jež je
a) neupřímně nesenánasazena zvenčí
ale jen tak plácám, spíše kam mě navedly ostatní hodnocení.
Publikováno 2 November 2010 - 14:38:05
Publikováno 2 November 2010 - 14:40:34
Publikováno 2 November 2010 - 15:40:32
Quote
další věc je, že z hlediska autora, jeho pohnutky, proč to vyfotil, mohlo jít "pouze" o vizualní ztvárnění prostoru, který ho zaujal. žádnou další historku k tomu nepotřeboval.
to ale na druhou stranu neznamená, že to zaujetí právě takovou scénou, právě v takové době a právě tímto autorem je nahodilé.
Publikováno 2 November 2010 - 15:45:03
Publikováno 2 November 2010 - 16:51:15
Quote
hustá odpověď, musím na to celý den mysletHm, tohle fotím pořád. Jediný co tomu chybí je měřítko a nějaký čísla.
Publikováno 2 November 2010 - 18:01:21
Publikováno 2 November 2010 - 18:13:32
Publikováno 2 November 2010 - 18:14:07
Quote
Vážení,
autorkou je Alyssa Monks a nejedná se o fotografii, nýbrž o obraz! Více najde na jejím webu http://alyssamonks.com/
To ale není myslím rozhodující, důležitý je obsah a to, co v tom vidí ostatní. To jste taky vystihli moc pěkně.
Já mám takovéto fotky, ehm pardon obrazy, moc rád a právě proto, že nejsou jednoznačné a že v nich lze číst jako v knize. Co čtenář, to jiný obsah. Jaká to svoboda oproti knihám! Není to krásné?
Publikováno 2 November 2010 - 18:19:43
Publikováno 2 November 2010 - 18:28:07
Quote
Vážení,
autorkou je Alyssa Monks a nejedná se o fotografii, nýbrž o obraz! Více najde na jejím webu http://alyssamonks.com/
To ale není myslím rozhodující, důležitý je obsah a to, co v tom vidí ostatní. To jste taky vystihli moc pěkně.
Já mám takovéto fotky, ehm pardon obrazy, moc rád a právě proto, že nejsou jednoznačné a že v nich lze číst jako v knize. Co čtenář, to jiný obsah. Jaká to svoboda oproti knihám! Není to krásné?
Publikováno 2 November 2010 - 18:30:03
Quote
imho crap.
p.s.: hyperrealismus kritizoval už Jean Claire v Kritice modernity. z jiného úhlu pohledu - pokud se podíváme na postupný vývoj ve výtvarném umění od nápodoby reality k abstrakci, pak nelze, než toto považovat za slepou uličku...
Publikováno 2 November 2010 - 18:30:08
Quote
imho crap.
p.s.: hyperrealismus kritizoval už Jean Claire v Kritice modernity. z jiného úhlu pohledu - pokud se podíváme na postupný vývoj ve výtvarném umění od nápodoby reality k abstrakci, pak nelze, než toto považovat za slepou uličku...
ten pán s kamerou na klíně v křesle mi teda přijde jako fotka mnohem zajímavější.
Publikováno 2 November 2010 - 18:51:48
Publikováno 2 November 2010 - 18:59:44
Publikováno 2 November 2010 - 19:03:07
Quote
to tedy znamená, že máš fotografii velmi úzce spojenou s autorstvím.
jinak co se týče toho časového trvání, šlo mi o to, jestli je taková kvalita pro fotografii ještě atraktivní a zajímavá. jestli někdo nemůže vnímat fotografii jako tady a teď a po roce je třeba zapálit.
Publikováno 2 November 2010 - 19:07:13
Publikováno 2 November 2010 - 19:11:25
Quote
jeden portrét mne dnes opravdu dostal, zajímal by mne názor ostatních ... autor, čas, místo a rok nedůležitý (uvedu později, i když si to asi v době googlu umíte najít i sami)
Publikováno 2 November 2010 - 19:12:20
Publikováno 2 November 2010 - 19:16:05
Quote
ale jaký tomu chcete dát řád?
vlákno se jmenuje: Naslepo - hodnocení fotografie jiných
po jaké době je vhodné autora zveřejnit? kdo to rozhodne? ten co fotografii vložil? bude vždy soudný, nebo vypálí profláklý méno ve chvíli, kdy se mu to bude zdát tak akorát?
já nevim. tak založme jiné. uvidíme, které bude zajímavější a které odpadne. takhle vidim jen jakýsi hybrid, který se překotně zmítá od příspěvku k příspěvku, protože to prostě nikdo nevydrží ani den. a to se chceme bavit o dlouhodobé hodnotě fotografie
pokud vám to tak vyhovuje, já to vydržím. ale už tak sem tam nenápadně koutkem oka zahlédnu vrávorání na hrane bodu 3 z oznámení o teoretické sekci
Publikováno 2 November 2010 - 19:19:38
Publikováno 2 November 2010 - 19:21:54
Quote
aj, nemáš SZ. ještě jednou to plácnu sem. sry
ano ano, chápu co je "trvání" a jsem rád, že většina umělců po tom touží - jen nechápu poměr toho principu k umění a k tvůrci. znám lidi, co tak pracují (v odporu k trvání), jejich práce jsou úžasné. přijde mi líto, když je vyhodí, zničí... ale říkám si, co je jim po tomže mě to mrzí. budoucím generacím je to taky jedno, nemohou litovat, neví čeho. a tak zůstane ve mě vjem toho, co jsem zakusil a možná otázka toho, co ne. je to málo? je to moc?
Publikováno 2 November 2010 - 19:41:12
Publikováno 2 November 2010 - 19:45:35
Publikováno 2 November 2010 - 19:57:25
Publikováno 2 November 2010 - 20:00:56
Quote
Také jsem se chtěl pochlubit svými výtvory ve zdejší galerii, ale vůbec se mi nepodařilo žádnou fotografii umístit. Čím to?
Ale abych se dozvěděl názor temnokomorníků na mé fotky, bylo by asi lepší přijet na nějaký ten srázek...
Publikováno 2 November 2010 - 20:21:17
Quote
jak na Vás působí tohle?:
na mě to účinkuje poměrně dekadentně, nezvyklý úhel pohledu a barevná monotónost s rudou rtěnkou to ještě podtrhují...
Publikováno 2 November 2010 - 22:09:50
Publikováno 2 November 2010 - 22:12:20
Publikováno 2 November 2010 - 22:35:28
Publikováno 2 November 2010 - 22:48:36
Quote
p.s. ten obrázek holky ve vaně, který má dělat dojem toho, že dotyčná je trpitelka vykukující z piedestálu pro svaté na mne nějak ne a ne zapůsobit. To nemyslím zle, prostě nula, pro mne osobně tak trochu fotka kategorie "nestojí za komentář", neevokuje emoce = nevím, co k tomu říct.
Publikováno 2 November 2010 - 23:01:10
Quote
Je zajímavé sledovat naše dvě totálně opačné polohy, skoro mi někdy přijde, že ty jsi plus a já minus
nebo naopak, to je jedno. Každopádně čím větší napětí, tím větší proud poznání může vytrysknout
Publikováno 2 November 2010 - 23:03:55
Quote
Je zajímavé sledovat naše dvě totálně opačné polohy, skoro mi někdy přijde, že ty jsi plus a já minus
nebo naopak, to je jedno. Každopádně čím větší napětí, tím větší proud poznání může vytrysknout
Publikováno 2 November 2010 - 23:08:58
Publikováno 2 November 2010 - 23:09:04
Quote
Quote
Je zajímavé sledovat naše dvě totálně opačné polohy, skoro mi někdy přijde, že ty jsi plus a já minusnebo naopak, to je jedno. Každopádně čím větší napětí, tím větší proud poznání může vytrysknout
Stando, za důležité považuju říct, že to neberu nijak negativně, ani osobně, doufám, že ty též ne. Naopak, ... já o té holce na obrázku ve vaně přemýšlel, už to je pro mne přínos, takže možná tu občas může (v rámci pravidel) nějaké jiskření mezi +- vzniknout (naprosto souhlasím, že jsme oba vůči sobě protipólem a z naprosto jiného těsta). Ale jak známo stejnorodost vede k degenarici, různorodost naopak k diverzitě, a k tomu všemu, všemu novému či nepoznanému jsem názorově otevřen, takže se těším na další interakce
Publikováno 2 November 2010 - 23:15:38
Quote
ryunin: já bych nebyl až tak pesimistický, protože jsem přesvědčen, že umělci každé doby si myslí, že všechno už bylo vynalezeno a vymyšleno. Jenže pak technický pokrok či nějaká osobnost přijde s něčím úplně novým a najednou si všichni ťukaj na čelo... Myslím, že pohled do historie je toho dobrým příkladem.
Nevýhodu posledního půl století vidím v tom, že umění se stalo masovou záležitostí, a tak počet umělců, různých směrů a jejich odnoží dosáhl takového množstí, že by člověk musel studovat dějiny umění, aby se v tom vyznal
Možná i proto nás to tíhne k 1. pol. 20. století, když to všechno mělo ještě nějak zřetelné souvislosti a hranice. Jinak si ale myslím, že opakovat staré mistru jako Sudka a Funkeho cesta není. Je dobré si uvědomit, že oni ve své době byly v podstatě novátoři, kteří staré postupy v podstatě odmítali. Na svoji tehdejší situaci (společnost, politika, vztahy) reagovali vždy aktuálně a možná právě proto jsou dnes tak známý.
Tím ale nechci říct, abychom všichni zahodili film a koupili si digitálo tom to není. Je to o hledání nových východisek z aktuálních problémů či témat pomocí různých (nejlépe nových) výrazových prostředů, tedy alespoň pro mě. A to prosím píšu jako člověk, který se stále hledá...
Publikováno 2 November 2010 - 23:20:14
Quote
nie je to nemenovany autor z fstopu ktory sa prezentuje roznymi menstruacnymi zabermi?
Publikováno 2 November 2010 - 23:26:23
Publikováno 2 November 2010 - 23:56:46
Publikováno 2 November 2010 - 23:57:45
0 členů, 1 návětěvníků, 0 anonymních